Klopt, maar ik vond Coen leuker dan hub en Kees ook.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De eerste film was geweldig.
De overige niet.
quote:
Ik hoef het ook niet mee te maken. Ik ken de film en blijf hem meesterlijk goed vinden.quote:
Nee een vettequote:
Juistquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoef het ook niet mee te maken. Ik ken de film en blijf hem meesterlijk goed vinden.
Zo'n muffe rookworst van Unox kan wel een lik mosterd gebruiken ja.quote:
zij verstaat ook altijd alles fout, met messen beddoel ik dat fenster afmessen met de messbandquote:
Daar moet ik je gelijk in geven. Maar Dick Maas regisseerde ook de tv serie.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vond Coen leuker dan hub en Kees ook.
Zij spreekt geen Duits.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij verstaat ook altijd alles fout, met messen beddoel ik dat fenster afmessen met de messband
Nu moet ik toch weer even reageren ook al zei ik dat ik deze aflevering voor 30 minuten af ging kijken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:49 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Netflix heeft ontzettende fijne series. En laat je niet afschrikken door de taal, want Scandinavische en Spaanse series zijn vaak enorm goed.
Ik moest het hierboven even uitleggen omdat ik dacht dat zij mij niet helemaal begreep.quote:
Uit elkaar getrokken en ligt te roken laat haarquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Hebben we al een Amber-alert doen uitgaan voor onze moderator? Volgens mij is er niets meer vernomen van @:sacha sinds ze het bed ging delen met Badeendje
Ze heeft gewoon een time-out.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Hebben we al een Amber-alert doen uitgaan voor onze moderator? Volgens mij is er niets meer vernomen van @:sacha sinds ze het bed ging delen met Badeendje
Je weet de kleurtjes wel te vinden...quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |