Ben er ook gevoelig voor. Bij mezelf heb ik geen problemen als ik gelukkig ben. Dan denk ik niet over eten na. Bij langere tijden van ongeluk dan kom ik aan. Alhoewel ik niet het gevoel heb dat ik meer eet maar zal dat dan heus wel doen.quote:
En dat, het is allemaal vrij complex, de vraag is of dit op RTL TV te gaan doen zin heeft, behalve de kijkcijfers.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:15 schreef Marsani het volgende:
[..]
Maar de onderliggende reden waarom je er 80 kilo bij aan eet in een paar jaar wordt niet aangepakt.
Zelfs ik ken die.quote:
Misschien eet je in een mindere periode ook wel wat ongezonder, dat kan ook. Het is een raar iets, maar veel mensen hebben dat.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:17 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ben er ook gevoelig voor. Bij mezelf heb ik geen problemen als ik gelukkig ben. Dan denk ik niet over eten na. Bij langere tijden van ongeluk dan kom ik aan. Alhoewel ik niet het gevoel heb dat ik meer eet maar zal dat dan heus wel doen.
Dan zal hij ook wel geen passievruchten eten.quote:
Stelletje vunzen hier.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:19 schreef Five4Nine het volgende:
Jullie zijn wel allemaal erg seksistisch ingesteld moet ik zeggen.
Geef de definitie van seksistisch dan even.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:19 schreef Five4Nine het volgende:
Jullie zijn wel allemaal erg seksistisch ingesteld moet ik zeggen.
Of pruimen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zal hij ook wel geen passievruchten eten.
maar bij het eten niet, wat is wanneer de kut spuit? squirtingquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:20 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nou je stelt je wel een beetje aan, anders ben je ook niet vies van een kutje of wat.
Daar doet Mario niet aan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:20 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nou je stelt je wel een beetje aan, anders ben je ook niet vies van een kutje of wat.
Heb je liever een natje of droogje?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar bij het eten niet, wat is wanneer de kut spuit? squirting
Kan best nu je dit zo zegt. Ik doe dan minder moeite voor mijn eten. En ja dan is het vaak uit pakjes en zakjes enzo. En daar zit heel veel troep in.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien eet je in een mindere periode ook wel wat ongezonder, dat kan ook. Het is een raar iets, maar veel mensen hebben dat.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar bij het eten niet, wat is wanneer de kut spuit? squirting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |