Doe een voorspelling, doe een dansje.quote:
Vrijdag 10 mei
18.30 NEC-RKC Waalwijk
20.45 SC Cambuur-Almere City FC
Dinsdag 14 mei
18.30 RKC Waalwijk-NEC
20.45 Almere City FC-SC Cambuur
Zondag 19 mei
12.15 Go Ahead Eagles-FC Den Bosch
14.30 RKC/NEC-nr. 16 Eredivisie
16.45 TOP Oss-Sparta Rotterdam
20.00 Cambuur/Almere-nr. 17 Eredivisie
Woensdag 22 mei
18.30 nr. 16 Eredivisie-NEC/RKC
18.30 FC Den Bosch-Go Ahead Eagles
20.45 Sparta Rotterdam-TOP Oss
20.45 nr. 17 Eredivisie-Cambuur/Almere
Finales
Zaterdag 25 mei
18.30 Sparta/TOP Oss-nr. 17/Cambuur/Almere
20.45 FC Den Bosch/Go Ahead-nr. 16/RKC/NEC
Dinsdag 28 mei
18.30 nr. 17/Cambuur/Almere-Sparta/TOP Oss
20.45 nr. 16/RKC/NEC-FC Den Bosch/Go Ahead
xDquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Denk dat ik oversla. Dinsdag zou ik om 08:45 moeten beginnen hahahahaha
Denk koop. Reis levert ze al zo'n 7 miljoen euro op volgens de Spaanse blaadjes.quote:
Geeft het niveau goed weerquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:08 schreef El-Stinho het volgende:
Excelsior 25 schoten, 4 op doel hahahahahahahahahahahahahhahahahah oh mijn god.
Op de bank. #MonizMindgamesquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb onder een steen gelegen maar waar is Koolwijk eigenlijk?
Excelsior speelt op een vervelende manier. Derhalve mag je situationeel voor RKC juichen, tenzij de keeper van RKC een helm draagt.quote:
Deze keeper iig niet. Ik weet niet hoe het met de reservekeeper staat, mocht die er nog in gaan komen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Excelsior speelt op een vervelende manier. Derhalve mag je situationeel voor RKC juichen, tenzij de keeper van RKC een helm draagt.
RKC onder Erwin Koeman was wel vermakelijk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Excelsior speelt op een vervelende manier. Derhalve mag je situationeel voor RKC juichen, tenzij de keeper van RKC een helm draagt.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:12 schreef Coco. het volgende:
Je kan niet zeggen dat Excelsior geen kansen krijgt.
Dat mag jij vinden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:13 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat we hier niet de Championship Playoff regels hebben, gewoon zonder uitgoals die dubbel tellen.
Caland is al even stil. Ik denk dat hij aan het roken is. Alleen vraag ik me af welk merk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog 5 minuten. Spannend zeg.
Hoe zou het bij de andere wedstrijd zijn?
@:caland
Vorig jaar nog bij Fulham - Derby geweest. Boh dat was genieten. Helaas nu geen Londense ploegen in halve finale. Wembley vind ik maar niks.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:13 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat we hier niet de Championship Playoff regels hebben, gewoon zonder uitgoals die dubbel tellen.
Benieuwd of ze vanaf volgend seizoen de play-off finale over één wedstrijd houden op een neutrale locatie.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:13 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of ze vanaf volgend seizoen de play-off finale over één wedstrijd houden op een neutrale locatie.
Hadden ze thuis maar beter hun best moeten doen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu moet Kowet wanhopig op zoek naar de goal.
Scherpe constatering.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hadden ze thuis maar beter hun best moeten doen.
En Feyenoord had interesse in hem.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Eerst een fysio aanstellen als hoofdtrainer , hele slechte spelers kopen en vervolgens een obsessieve idioot aanstellen die ze erin moet houden .
Doei Ferry de Haan.
Lol, was wel bijna zoquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:19 schreef El-Stinho het volgende:
Excelsior gaat er nog een verlenging uitslepen door iets knulligs.
Een Lucas Mouraatjequote:Op woensdag 22 mei 2019 20:19 schreef El-Stinho het volgende:
Excelsior gaat er nog een verlenging uitslepen door iets knulligs.
Toch niet in Moniz mag ik hopen voor zequote:Op woensdag 22 mei 2019 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Feyenoord had interesse in hem.
If that happens; iig een natuurgrasclub. RKC of GAE.quote:
Eigenlijk alleen @Elanquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toch niet in Moniz mag ik hopen voor ze
De irritante klootzak Moniz.quote:
Met zijn kansloze mindgames.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker als een olifant door de broze porseleinkast
De sterspeler op de bank zetten , de sterspeler op het veld uitdagenquote:
Speelden niet onverdienstelijk. Desondanks mooi dat ze er uit zijn met dat hoerenkunstgras.quote:
Twente komt in de plaats van NAC.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente terug, Excelsior eruit, genot.
Sparta mag gewoon promoveren.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:29 schreef PSVCL het volgende:
Nu sparta nog verliezen met 0-3..en Feyenoord sportief failliet
Weet ik toch, maar vind het gewoon genot dat dat waardeloze clubje degradeert.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twente komt in de plaats van NAC.
Maar Go Ahead voor Excelsior is prima.
Edwards vind ik ook nog wel een leuk spelertje voor een Ado.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:29 schreef El-Stinho het volgende:
Benieuwd welke club Jerdy Schouten op gaat pikken.
Excelsior voert 10x beter beleid dan Twente.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weet ik toch, maar vind het gewoon genot dat dat waardeloze clubje degradeert.
Ik ook, maar als RKC ervoor terugkomt schiet het nog niet op. Dat is net zo mager.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weet ik toch, maar vind het gewoon genot dat dat waardeloze clubje degradeert.
Edwards is een huurling, maar ADO heeft met een mogelijk vertrek van El Khayati wel veel individuele kwaliteit nodig ja.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Edwards vind ik ook nog wel een leuk spelertje voor een Ado.
Is ook zo ja.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Edwards is een huurling, maar ADO heeft met een mogelijk vertrek van El Khayati wel veel individuele kwaliteit nodig ja.
Ok.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Excelsior voert 10x beter beleid dan Twente.
RKCgodenquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook, maar als RKC ervoor terugkomt schiet het nog niet op. Dat is net zo mager.
Die gaan wel over op natuurgras zeiden ze, maar goed misschien doen ze dat niet als ze promoveren en alles in de selectie moeten steken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:31 schreef RensAjacied het volgende:
Als RKC het maar niet wordt. Of halen die deze zomer het kunstgras er al uit?
RKC Waalwijk begint maandag met de ingrijpende operatie om twee trainingsvelden klaar te maken voor een nieuw grastijdperk. Het hoofdveld volgt meteen na afloop van de competitie of liever nog, de play-offs en moet op 9 augustus speelklaar zijn. Vanaf het seizoen 2019-2020 speelt de ploeg weer op natuurgras.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:31 schreef RensAjacied het volgende:
Als RKC het maar niet wordt. Of halen die deze zomer het kunstgras er al uit?
Maar ze zijn er al mee bezig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gaan wel over op natuurgras zeiden ze, maar goed misschien doen ze dat niet als ze promoveren en alles in de selectie moeten steken.
Ah oké.quote:
De Graafschap kan ik ook wel mee leven ja.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb liever dat De Graafschap erin blijft,leuke club.
Verschil is dat RKC Waalwijk een zakcentje krijgt uit de Frenkie-inkomsten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah oké.
Emmen deed die belofte namelijk ook en hebben toch besloten om kunstgras te behouden.
Serieus? Zien ze daar vanaf? Walgelijke clubquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah oké.
Emmen deed die belofte namelijk ook en hebben toch besloten om kunstgras te behouden.
Ik gun het RKC ook wel.quote:
Cambuur moet het niet worden. Dat veld is verschrikkelijk, het team is verschrikkelijk en er is geen geld.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
Cambuur en Graafschap zijn eigenlijk alleen leuke clubs door de fanatieke supporters. Waarvan die van Cambuur tokkie zijn en Graafschap ludiek.
Dat zeker. RKC is een kansloze kermisclub.quote:
FC Emmen interim-directeur Lubbers is weliswaar groot voorstander van gewoon gras, maar laat weten dat de mogelijkheden volgend seizoen verder worden bekeken. Bovendien komt er ook pas in het seizoen 2020/2021 een compensatieregeling van 350.000 euro (uit het potje van de Europese inkomsten van Nederlandse clubs in de Champions League of Europa League).quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus? Zien ze daar vanaf? Walgelijke club
Kijk Lenny weer eens dwars zijnquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toch een soort van derby dan he
Weet ik, maar die kunstgrasclubs leggen wel vaker de prioriteit bij de selectie ipv een normaal veld aanleggen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Verschil is dat RKC Waalwijk een zakcentje krijgt uit de Frenkie-inkomsten.
Wat voor een club die net een seizoen in de Eredivisie speelt met een ontzettend klein budget ook vrij logisch is.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ik, maar die kunstgrasclubs leggen wel vaker de prioriteit bij de selectie ipv een normaal veld aanleggen.
Wanneer komt dat nieuwe stadion er eens?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cambuur moet het niet worden. Dat veld is verschrikkelijk, het team is verschrikkelijk en er is geen geld.
Ja, niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer komt dat nieuwe stadion er eens?
En dat is raar omdat...?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ik, maar die kunstgrasclubs leggen wel vaker de prioriteit bij de selectie ipv een normaal veld aanleggen.
Al die clubs hebben een klein budget.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat voor een club die net een seizoen in de Eredivisie speelt met een ontzettend klein budget ook vrij logisch is.
Ik snap wel dat ze een jaartje wachten. (dan komt die 350 ton ook vrij van de EL/CL)quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die clubs hebben een klein budget.
Nee, was weer een partij uitgestapt. Nu zijn ze weer wat verder maar het zal nog wel flink lang duren.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh? Die plannen waren toch vrij concreet?
[..]
Omdat kunstgras mensonterend is.
Dat is volgens mij alleen als Ajax weer zo'n goed jaar draait in de CL, anders is het bedrag minder.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze een jaartje wachten. (dan komt die 350 ton ook vrij van de EL/CL)
Italiaanse praktijken dit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, was weer een partij uitgestapt. Nu zijn ze weer wat verder maar het zal nog wel flink lang duren.
35 miljoen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze een jaartje wachten. (dan komt die 350 ton ook vrij van de EL/CL)
Volgens de lokale Emmen krant niet. Bovendien komt er ook pas in het seizoen 2020/2021 een compensatieregeling van 350.000 euro (uit het potje van de Europese inkomsten van Nederlandse clubs in de Champions League of Europa League). (maar goed, dan zal het iets minder zijn)quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij alleen als Ajax weer zo'n goed jaar draait in de CL, anders is het bedrag minder.
VI had er een berekening over gemaakt, is afhankelijk van hoe ver de Nederlandse clubs komen hoeveel prijzengeld ze kunnen afstaan natuurlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens de lokale Emmen krant niet. Bovendien komt er ook pas in het seizoen 2020/2021 een compensatieregeling van 350.000 euro (uit het potje van de Europese inkomsten van Nederlandse clubs in de Champions League of Europa League). (maar goed, dan zal het iets minder zijn)
Maar ze zitten dit jaar in de Eredivisie, en dit jaar is Ajax zover gekomen. Of werkt dat niet zo?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VI had er een berekening over gemaakt, is afhankelijk van hoe ver de Nederlandse clubs komen hoeveel prijzengeld ze kunnen afstaan natuurlijk.
Wel raar dat ze hem weg doen, de rest kan er nog minder van.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:46 schreef Caland het volgende:
Sinds ik mensen heb zien doen alsof Robert Schilder een wereldvoetballer is kan ik dat Cambuur niet meer zo serieus nemen.
quote:
Mousgod.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
Benieuwd hoeveel onmogelijke reddingen Mous vandaag gaat verrichten.
Het was een berekening voor hoe het dit jaar zou zijn, maar de regeling gaat pas vanaf volgend seizoen in volgens mij (net als al die andere vernieuwingen)quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar ze zitten dit jaar in de Eredivisie, en dit jaar is Ajax zover gekomen. Of werkt dat niet zo?
Ja ik las het net ja, je hebt gelijkt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was een berekening voor hoe het dit jaar zou zijn, maar de regeling gaat pas vanaf volgend seizoen in volgens mij (net als al die andere vernieuwingen)
Ik ook.quote:
Er zijn dagen dat ik mij niet bezig hou met hem.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
Timmerfrans op Nederland 1. Ik vind dat zo'n enge man.
Welke wedstrijd kijk je?quote:
Er schijnen morgen verkiezingen te zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik mij niet bezig hou met hem.
Ik heb deze week al genoeg domme verkiezingen gezien.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er schijnen morgen verkiezingen te zijn.
Vanavond Baudet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb deze week al genoeg domme verkiezingen gezien.
Deze man.quote:
Graafschap uiteraardquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb deze week al genoeg domme verkiezingen gezien.
Dat lijkt me stug.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Graafschap uiteraard
(Sparta zal dus wel een spektakelstuk worden)
Postbode SiemenGodquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
Siemen Mulder heeft een enge uitstraling.
Op dinsdag.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:03 schreef El-Stinho het volgende:
Wordt iig een leuke finale. Of het nu GRA-SPA of CAM-SPA wordt.
Uit een dood speelmomentquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:09 schreef Coco. het volgende:
Grappig , vlak na de post van FireFox1 scoort De Graafschap
Kundige vent, deze user.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
De Graafschap.totaal geen diepgang in het spel.
Net nu ie weg gaat. Z'n concurrent toen bij Vitesse ook niet gezien.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:15 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat Piet Velthuizen bij AZ zit.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:15 schreef El-Stinho het volgende:
Ik dat Erwin Mulder bij Swansea zit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:15 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ook niet!quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:20 schreef El-Stinho het volgende:
Heb nog niet het gevoel dat De Graafschap dit wel even over de streep trekt.
Wij zijn cambuaaah cambuaaah liwaddequote:Op woensdag 22 mei 2019 21:20 schreef El-Stinho het volgende:
Heb nog niet het gevoel dat De Graafschap dit wel even over de streep trekt.
quote:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 19-05-2019 om 17:38:36Een grote schande dat de irritante klootzak Thornton vandaag de halve finale van PC16 heeft gehaald. Thornton heeft gelukkig nu al ruim 3 jaar niets gepresteerd bij de PDC en iedereen die in PC16 van hem heeft verloren moet zich schamen #rtl7darts reageer retweet
Tornten staat nog steeds virtueel niet op een WK-plek. (lol).quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 19-05-2019 om 17:38:36Een grote schande dat de irritante klootzak Thornton vandaag de halve finale van PC16 heeft gehaald. Thornton heeft gelukkig nu al ruim 3 jaar niets gepresteerd bij de PDC en iedereen die in PC16 van hem heeft verloren moet zich schamen #rtl7darts reageer retweet
BushalteGenot.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tornten staat nog steeds virtueel niet op een WK-plek. (lol).
quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
De Graafschap.totaal geen diepgang in het spel.
Oh ja, het spel is om te smullenquote:
Broekje op de enkels.quote:
Dit zeg ik natuurlijk meer omdat De Graafschap erg matig is. Moet maar zien of ze het gaan bolwerken tegen SP-AR-TA.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie Cambuur er niet twee maken. (ze krijgen eerder één tegen)
1 goal van Cambuur, en de Graafschap zal bagger schijten.quote:
Dat kan alle kanten op lijkt mij. #ziggyquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit zeg ik natuurlijk meer omdat De Graafschap erg matig is. Moet maar zien of ze het gaan bolwerken tegen SP-AR-TA.
Sparta gaat niet alle trossen los gooien en de meeste ingevingen komen van El Jebli. Veldwijk tegen die twee centralen wordt ook wel lachen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan alle kanten op lijkt mij. #ziggy
Is er nog interessant darts deze week?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sparta gaat niet alle trossen los gooien en de meeste ingevingen komen van El Jebli. Veldwijk tegen die twee centralen wordt ook wel lachen.
Wtfquote:
Vrijdag t/m zondag Euro Tour (in Nederland). Dan twee weken niks tot de World Cup (waarbij Van Barneveld niet meedoet helaas).quote:
Ik heb vrijdag vrijquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vrijdag t/m zondag Euro Tour (in Nederland). Dan twee weken niks tot de World Cup (waarbij Van Barneveld niet meedoet helaas).
De interessante wedstrijden zijn vaak alleen 's avonds. Ray doet ook mee voor eigen publiek dus dat is wel leuk.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De interessante wedstrijden zijn vaak alleen 's avonds. Ray doet ook mee voor eigen publiek dus dat is wel leuk.
De vervelende Van der Voort doet ook mee.quote:
WOEST.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De vervelende Van der Voort doet ook mee.
De misplaatst verongelijkte Van der Voort.quote:
Hopelijk zakt ie door zijn rug heen. Nog steeds viesdik.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De misplaatst verongelijkte Van der Voort.
Na de wedstrijd weer?quote:
De Graafschap is toch een leuk clubje man. Ik hoop dat ze het halen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
Wat heeft De Graafschap verschrikkelijk veel mazzel dat het slechts tegen Cambuur speelt.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
Sparta gaat promoveren. Ik weet het zeker.
Dat hoor je mij niet ontkennen. Ik beschrijf nu alleen wat ik op het veld zie.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De Graafschap is toch een leuk clubje man. Ik hoop dat ze het halen.
Helemaal niks mis met die club. Prima support, uit en thuis. Prima grasmat. Prima stadion.
Dat weet ik, potje straks?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het was een grapje, er was helemaal geen hax.
Die bakken er toch ook vaak niks vanquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
Sparta gaat promoveren. Ik weet het zeker.
Owusa had moeten afgevenquote:
Je zit nu toch ook te kijken naar GRA-CAM? Ik geloof niet dat je met spelers als Rayhi, Veldwijk, Dervisoglu, Duplan en al die namen hiertegen niet wet te scoren.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:13 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die bakken er toch ook vaak niks van
De Graafschap verdedigt rampzalig ja.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je zit nu toch ook te kijken naar GRA-CAM? Ik geloof niet dat je met spelers als Rayhi, Veldwijk, Dervisoglu, Duplan en al die namen hiertegen niet wet te scoren.
Klopt maar tegen Wuytens scoor je ook altijd.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je zit nu toch ook te kijken naar GRA-CAM? Ik geloof niet dat je met spelers als Rayhi, Veldwijk, Dervisoglu, Duplan en al die namen hiertegen niet wet te scoren.
D Graafschap creëert vandaag al bar weinig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:18 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Klopt maar tegen Wuytens scoor je ook altijd.
Nec 1-4 spartaquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
Wat was gevoelsmatig de slechtste wedstrijd van een Eredivisieclub in de promotie/degradatie-play offs?
Als De Graafschap degradeert, moet hij lekker naar Emmen gaan.quote:
En dan volgend seizoen weer degraderenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als De Graafschap degradeert, moet hij lekker naar Emmen gaan.
Hij kan wel hoger dan dat.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
Nu ben ik gewoon boos dat De Graafschap met deze vertoning wegkomt.
Ik ga nu drie dagen de Sparta Mars uit mijn hoofd leren.
Zou een goeie versterking zijn voor Emmen ,misschien dat ie nog mee kan met een middenmoter.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Emmen, Groningen, Willem II. Die ploegen lijken me wel interessant voor hem.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zou een goeie versterking zijn voor Emmen ,misschien dat ie nog mee kan met een middenmoter.
ADO bijv.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.dailymotion.com/video/x3herac
De Aad-klassieker.
Niet op gravel neequote:Op woensdag 22 mei 2019 22:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Speelt Sparta volgend seizoen op gras?
Nu nog op hardcourt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Speelt Sparta volgend seizoen op gras?
Feyenoord ?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Emmen, Groningen, Willem II. Die ploegen lijken me wel interessant voor hem.
Ik denk NEC toen bij die 1-3 nederlaag tegen een Sparta wat 16e was geworden in de JL. Roda is wel een paar keer met extreem kutvoetbal ontsnapt ook. Verder weet ik het niet, vaak is het bij zo’n club binnen één wedstrijd afgelopen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
Wat was gevoelsmatig de slechtste wedstrijd van een Eredivisieclub in de promotie/degradatie-play offs?
twitter:yannickdevos7 twitterde op woensdag 22-05-2019 om 23:00:19Het doet mij pijn dat de Graafschap of Sparta volgend seizoen in de Eredivisie voetbalt. Ik gun het de Graafschap wel iets meer en dat komt omdat Sparta echt een lelijke klote club is en ik vind dat de stad Rotterdam geen 2 Eredivisieclubs verdient reageer retweet
vele pijnen heeft iequote:Op woensdag 22 mei 2019 23:10 schreef Caland het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op woensdag 22-05-2019 om 23:00:19Het doet mij pijn dat de Graafschap of Sparta volgend seizoen in de Eredivisie voetbalt. Ik gun het de Graafschap wel iets meer en dat komt omdat Sparta echt een lelijke klote club is en ik vind dat de stad Rotterdam geen 2 Eredivisieclubs verdient reageer retweet
Die man is erg mad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |