Die Thierry gewoon gaat steunen, gezien zijn geldschieters zoals Monsanto en Disney.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ben vooral teleurgesteld in zijn gebazel over MH17. Maar ik kan hem wel volgen in zijn kritiek dat er veel bangmakerij is..daar zit een agenda achter voor een grotere EU.
Waarom teleurgesteld? Rusland zit niet achter het neerhalen van de MH17. De BUK was niet Russisch maar van de Sovjets. De betreffende BUK raket is na de val van de Sovjet Unie terechtgekomen bij een Oekrainse legereenheid en dat is ook gewoon bewezen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ben vooral teleurgesteld in zijn gebazel over MH17. Maar ik kan hem wel volgen in zijn kritiek dat er veel bangmakerij is..daar zit een agenda achter voor een grotere EU.
Voor linkse politici is dat het enige dat telt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Tsja, rechtse politici blinken meestal niet uit in empathie en inlevingsvermogen.
Inderdaad leuk om te zien hoe Baudet compleet de pan in werd gehakt.quote:
Valt niet mee om je grote leider nu nog te verdedigen he?quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:03 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat was gewoon persoonlijke interesse en medeleven tonen
Nee... dat is die Russische leugen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:05 schreef Nikonlover het volgende:
De betreffende BUK raket is na de val van de Sovjet Unie terechtgekomen bij een Oekrainse legereenheid en dat is ook gewoon bewezen.
Nee hoor. Het historische bewijs laat zien dat linkse politici beter op de schatkist letten...quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Voor linkse politici is dat het enige dat telt.
Excuse mequote:Op donderdag 23 mei 2019 00:05 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Inderdaad leuk om te zien hoe Baudet compleet de pan in werd gehakt.
Heb je niet gekeken? Zal vast nog wel ergens op internet terug te kijken zijn.quote:
Nee, dat is niet waar.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee... dat is die Russische leugen.
Bewezen is dat het een Russische raket was van een Russische eenheid.
Baudet is niet mijn grote leiderquote:Op donderdag 23 mei 2019 00:07 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Valt niet mee om je grote leider nu nog te verdedigen he?
Wie bedoel je nou met hij?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Sorry, maar het is niet enkel de vorm. Hij zegt krankzinnige dingen. Totaal gestoord.
Dat viel reuze mee.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:05 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Inderdaad leuk om te zien hoe Baudet compleet de pan in werd gehakt.
Nee, dat is Putin, dat weten we nu wel.quote:
Ik vind het jammer dat je je laat gebruiken om Russische propaganda te verspreiden in een zaak als MH17.quote:
Waarschijnlijk degene die de krankzinnige dingen zei: Thierry Baudet.quote:
Je kunt niet ontkennen dat dat het mooiste volkslied ter wereld is.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:12 schreef MaGNeT het volgende:
al zou Baudet het Russische volkslied gezongen hebben.
Als de Russen niks te verbergen hebben dan hadden ze vast wel wat meer meegewerkt aan het boven tafel halen van de waarheid.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:05 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom teleurgesteld? Rusland zit niet achter het neerhalen van de MH17. De BUK was niet Russisch maar van de Sovjets. De betreffende BUK raket is na de val van de Sovjet Unie terechtgekomen bij een Oekrainse legereenheid en dat is ook gewoon bewezen.
Ik heb het hele debat gezien; ik had zelf weinig voorkennis van die Baudet omdat ik hem eerder nooit zo gevolgd heb.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:09 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Heb je niet gekeken? Zal vast nog wel ergens op internet terug te kijken zijn.
Ik geloof best dat er mensen zijn die dit een sterk optreden vonden.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:12 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat viel reuze mee.
Halverwege zakte hij in, en je zag vaak dat hij geïrriteerd raakte, maar dat kon hij goed verbergen.
Op het einde maakte hij weer een comeback.
We zullen morgen zien wat voor invloed het heeft gehad.
Goed idee om hiermee de dag mee af te sluitenquote:Op donderdag 23 mei 2019 00:12 schreef MaGNeT het volgende:
De "Baudet fanboys" stemmen toch wel FvD morgen, al zou Baudet het Russische volkslied gezongen hebben.
Het gaat hier voornamelijk om de zwevende kiezer en die hebben een zweverige Baudet gezien, die niet opgewassen was tegen Rutte en het zich met z'n opmerkingen en "persoonlijke vraag" erg moeilijk heeft gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |