eens, een toontje lager zingen kan geen kwaad, maar waarom zou hij, trotsquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat hij zich bij mij niet populair heeft gemaakt. Of hij heeft teveel praatjes waardoor hij zich beter voordoet dan het gaat, of hij pakt zijn zaakjes gewoon echt verkeerd aan.
Ik was je dit keer voor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:50 schreef DaniqueV het volgende:
Agh die Ikbal voelt zich toch ook al de koning van de pijp
https://www.facebook.com/ikki.beter
https://www.facebook.com/ikbal.berber.1
Gelegenheidszwervertje , ziet er gelikt uit, zijn act is primaquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:50 schreef DaniqueV het volgende:
Agh die Ikbal voelt zich toch ook al de koning van de pijp
https://www.facebook.com/ikki.beter
https://www.facebook.com/ikbal.berber.1
raarrrr welquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:54 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Gelegenheidszwervertje , ziet er gelikt uit, zijn act is prima
[ afbeelding ]
Heb je gelijk in, ik weet niks van het straatleven.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je weet nul noppa nada, je kent de zelfkant van het leven niet
Ja joh tis er weer 1 die alles doet om in de schijnwerpers te staanquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:54 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klinkt zeker beter.quote:
nogmaals, dat doet hij goed, trotsquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:54 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:58 schreef bahgoor het volgende:
als je niet veel gewent ben, klinkt elke speaker beter
Tsja, de wereld is hard, niemand gunt iemand wat, eenmaal down natrappen, mes in je rug als je te popie bentquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nogmaals, dat doet hij goed, trotsnooit iemand die het van mij af zag, living the good life, nothing left to lose, maar van binnen, ben je kapot
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:00 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Tsja, de wereld is hard, niemand gunt iemand wat, eenmaal down natrappen, mes in je rug als je te popie bent
Verrek het is net Utopia
Sjellie moet even op die speaker gaan zitten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:59 schreef Schakeltopia het volgende:
sjellie afwassen roept gerrit door de microfoon
Ja nou weten we het welquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:00 schreef Bramenstruik het volgende:
een dakloze is niet altijd die gast onder d brug , of bij het leger des heils
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sjellie moet even op die speaker gaan zitten.
een spiekerquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sjellie moet even op die speaker gaan zitten.
ik vertel het niet voor me zelf hoor, daar ben ik allang overheen, maar meer om de reacties over Ikbal, dus eeehhhh ook daar een beetje respect muisquote:
Ik neem aan dat jij wel heel graag een woning wou en er alles aan wou doen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:00 schreef Bramenstruik het volgende:
een dakloze is niet altijd die gast onder d brug , of bij het leger des heils
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:04 schreef Soury het volgende:
Kunnen ze die microfoon niet van Franny haar nek trekken. Of douw er een berg pillen in of over het hek of in de vijver met een blok beton
echt hoor! ben haar zo zat!quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:04 schreef Soury het volgende:
Kunnen ze die microfoon niet van Franny haar nek trekken. Of douw er een berg pillen in of over het hek of in de vijver met een blok beton
Om dan maar even kort door de bocht te gaan, ik heb geen respect voor gluiperds die de kluit belazeren voor NTV, en ik geloof echt dat Ikbal de kluit besodemieterd van het momemt dat 'ie door de Poort kwam alquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vertel het niet voor me zelf hoor, daar ben ik allang overheen, maar meer om de reacties over Ikbal, dus eeehhhh ook daar een beetje respect muis
ergens mogen wij daar best blij mee zijn inderdaadquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie durft niet te zingen.
Verstandig denk ik.
Heeft hij al een keer gedaanquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ergens mogen wij daar best blij mee zijn inderdaad
Ik denk ook dat Merel haar wel haar praatje laat doen. Zo vals is Merel wel, ok je wil dat ga je (af) gangquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:08 schreef Mumbojumbo het volgende:
Hmm, ik zou shell ook totaal voor het blok (joker) zetten dan als ze gaat acteren. Oog om oog bitch
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Merel haar wel haar praatje laat doen. Zo vals is Merel wel, ok je wil dat ga je (af) gang
Ik kan dat wel waarderenquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Merel haar wel haar praatje laat doen. Zo vals is Merel wel, ok je wil dat ga je (af) gang
nee, daar zet hij zich te veel voor andere mensen ook in, heb een goede vriend die ook ooit dakloos was,in de zeventig, en kent hem, die gast is OKquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:06 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Om dan maar even kort door de bocht te gaan, ik heb geen respect voor gluiperds die de kluit belazeren voor NTV, en ik geloof echt dat Ikbal de kluit besodemieterd van het momemt dat 'ie door de Poort kwam al
Krijg je geen aandachtquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:13 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ga maar ff tv kiijken, al dat gelul over dakloos, brengt best nare herinneringen terug bij mij ,have fun
see you laterquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:13 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ga maar ff tv kiijken, al dat gelul over dakloos, brengt best nare herinneringen terug bij mij ,have fun
We gaan 'm nog wel uitvlooien de komende weken, hij is via Talpa gecast dus zijn act zal best wel een tijdje standhoudenquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee, daar zet hij zich te veel voor andere mensen ook in, heb een goede vriend die ook ooit dakloos was,in de zeventig, en kent hem, die gast is OK
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kutwijf serieus, dat zag ik nog net!
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tr gemaktquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heet hij echt Ikbal?quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:43 schreef Schakeltopia het volgende:
vieze gemene dingen, kut dag zegt ikbal
ze doen hun werk niet goed, ik ben er de dupe van zegtie tegen sjellie
Jaquote:
Merel?quote:
Enjoy.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:20 schreef Soury het volgende:
Die Ikbal zie ik nu voor het eerst. Hij schelde zijn sociale rechercheur uit. Ok dan
LOL nicequote:Op woensdag 22 mei 2019 20:22 schreef Soury het volgende:
Andrea kan niks voor Ikbal doen, sorry maar we hebben zo een feestje
Nee dank jequote:
Uhhhhh wat doet dat figuur daar????quote:
Ze gaan hem aan huisvesting en een baan helpen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |