quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij had zelfs zijn vuile was thuis gelaten
volgens mij, zei ikquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aanname![]()
Kunnen ook medicijnen zijn...
snuiven welquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eerst ff roken.... want dat kon buiten niet.
maar goed, neem iets mee van wat ik eerder zei, is heel moeilijk om daar uit te komen, en mss ik ben een vrouw was het makkelijker, maar hij is een man,, ik weet hoeveel moeite het kostquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eerst ff roken.... want dat kon buiten niet.
Zijn ½ leven "op straat" het is die man zijn vak geworden, kap nou met die BSquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
maar goed, neem iets mee van wat ik eerder zei, is heel moeilijk om daar uit te komen, en mss ik ben een vrouw was het makkelijker, maar hij is een man,, ik weet hoeveel moeite het kost
wie zei dat danquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
snuiven blowen pillen,hoef je iemand niet om af te maken
Ik moet eerlijk zeggen dat hij zich bij mij niet populair heeft gemaakt. Of hij heeft teveel praatjes waardoor hij zich beter voordoet dan het gaat, of hij pakt zijn zaakjes gewoon echt verkeerd aan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
maar goed, neem iets mee van wat ik eerder zei, is heel moeilijk om daar uit te komen, en mss ik ben een vrouw was het makkelijker, maar hij is een man,, ik weet hoeveel moeite het kost
je weet nul noppa nada, je kent de zelfkant van het leven nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:47 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Zijn ½ leven "op straat" het is die man zijn vak geworden, kap nou met die BS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |