Uiteindelijk helemaal niets maar ze dachten epilepsie dus daar heb ik ook wat shit voor gekregen enzo. Was dus totaal onnodig was. :squote:
Je bent zelf een kneusquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kom we gaan gezellig samen kijken. Eerste afl bij jou kijken? Knusjes
Ik vind het nog steeds leuk om een kasteel te bouwen van de bankkussens, komt door die couveuse denk ik.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik was er wel bij maar kan het me niet herinneren haha
Is dit ook een fetisj of dat nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds leuk om een kasteel te bouwen van de bankkussens, komt door die couveuse denk ik.
Ik ook dus grote kans dat dat het is iddquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds leuk om een kasteel te bouwen van de bankkussens, komt door die couveuse denk ik.
Gewoon lol.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is dit ook een fetisj of dat niet
Hahaha lekker aan de pammetjes.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Uiteindelijk helemaal niets maar ze dachten epilepsie dus daar heb ik ook wat shit voor gekregen enzo. Was dus totaal onnodig was. :s
Dit is echt zo'n bejaardenopmerkingquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw mupke toch
Ik was ook drie weken te vroeg, ben dus altijd al ongeduldig geweest
Had jij ook kunnen zeggen he hahaquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n bejaardenopmerking
Neequote:Op woensdag 22 mei 2019 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Had jij ook kunnen zeggen he haha
Ja of boomhutten bouwenquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind onder de dekens kruipen ook nog steeds leuk
Ja of iets dat schooluniformen zo slecht nog niet zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Had jij ook kunnen zeggen he haha
Ben ook bejaardquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n bejaardenopmerking
Contaminatiequote:Op woensdag 22 mei 2019 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of boomhutten bouwen![]()
Mijn zwager liet laatst een boomhut bouwen door de enige echte erkende boomhuttenbouwer van Nederland, kost ook net zo duur als een regulier huis trouwens, zag dat en begon zowat te kwijlen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |