Snap ik welquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:57 schreef Chloroform het volgende:
Kijk liever niet naar jou om eerlijk te zijn
Ik kan verder niks anders dan ditquote:
Grapje poepie, je bent een fijne verschijning om naar te kijkenquote:
Kan niet koken hoorquote:
Ik kook graag en soms ook erg goed, kun jij constant series kijken in iets makkelijks op de chaise longue.quote:
Dit vertrouw ik nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kook graag en soms ook erg goed, kun jij constant series kijken in iets makkelijks op de chaise longue.
Dat is een wel heel goed aanbod, Chloroquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kook graag en soms ook erg goed, kun jij constant series kijken in iets makkelijks op de chaise longue.
Jaquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, hoezo? Was je een couveusebaby?
Goed puntquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat dit alleen fysiek kan bij haar
Zou jij het doen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is een wel heel goed aanbod, Chloro
Serieus of neem je me nou in het ootjequote:
Serieusquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Serieus of neem je me nou in het ootje
Ahw, was je zo te vroeg dan?quote:
Ik heb het even aan de persoon gevraagd van wie ik er vanuit ga dat ze dat uit haar hoofd weetquote:
Ik weet het zelf trouwens ook niet meer precies het gewicht, ik dacht zelfs maar 1400 gram, wel met 32 weken al buiten de baarmoederquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb het even aan de persoon gevraagd van wie ik er vanuit ga dat ze dat uit haar hoofd weet
Dan kan 1400 gram volgens mij best kloppen jaquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet het zelf trouwens ook niet meer precies het gewicht, ik dacht zelfs maar 1400 gram, wel met 32 weken al buiten de baarmoeder
Is toch goed gekomen, maar jammer dat je penis zich niet wat verder heeft kunnen ontwikkelen destijdsquote:
Mijn oudere zussen vonden me maar eng, net een klein mini barbiepopje met spierwit statisch pluishaar alle kanten op, rare is dat ik op babyfoto's daarna juist weer een dikke brutale plofkop hebquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan kan 1400 gram volgens mij best kloppen ja
Klootzakje ben je ook hèquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is toch goed gekomen, maar jammer dat je penis zich niet wat verder heeft kunnen ontwikkelen destijds
Ahw mupke tochquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet extreem ofzo maar wel te vroeg ja en van alles aan de hand 😂
Lag je in het GZG of het Willem-Alexander ziekenhuis?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij bent gewoon extreem, 2200 valt niet mee hoor dat is gewoon weinig gek
Haha ja maar dat is best vaak volgens mij zo’n dikke babykopquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn oudere zussen vonden me maar eng, net een klein mini barbiepopje met spierwit statisch pluishaar alle kanten op, rare is dat ik op babyfoto's daarna juist weer een dikke brutale plofkop heb
Ik 13 dagen volgens mij dus valt best mee, sws onschuldig dat welquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw mupke toch
Ik was ook drie weken te vroeg, ben dus altijd al ongeduldig geweest
Gzg volgens mijquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lag je in het GZG of het Willem-Alexander ziekenhuis?
En nu een verrimpelde dikke plofkop amirite hahaquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn oudere zussen vonden me maar eng, net een klein mini barbiepopje met spierwit statisch pluishaar alle kanten op, rare is dat ik op babyfoto's daarna juist weer een dikke brutale plofkop heb
Nou ja zeg, ga je de laatste 3 users hier ook nog wegpestenquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet echt, gewoon matig zoals we van je gewend zijn
Maar wat had je dan allemaal?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik 13 dagen volgens mij dus valt best mee, sws onschuldig dat wel
Als zo'n vergeten aardappel die uit de zak is geglipt en tussen de treden van de keldertrap is gevallen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En nu een verrimpelde dikke plofkop amirite haha
Vriend raadde die ook al aan, hoge rating ook ga zeker kijkenquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:04 schreef Solotovski het volgende:
Pfoeee die HBO serie Tsjernobyl lijkt me dik
Ja dan worden het van die smerige zachte rottende dingen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als zo'n vergeten aardappel die uit de zak is geglipt en tussen de treden van de keldertrap is gevallen.
Kom we gaan gezellig samen kijken. Eerste afl bij jou kijken? Knusjesquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vriend raadde die ook al aan, hoge rating ook ga zeker kijken
Je hebt gelijk, sorry vriendquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ga je de laatste 3 users hier ook nog wegpesten
Inb4 de nina-edit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kom we gaan gezellig samen kijken. Eerste afl bij jou kijken? Kneusjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |