Snap ik welquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:57 schreef Chloroform het volgende:
Kijk liever niet naar jou om eerlijk te zijn
Ik kan verder niks anders dan ditquote:
Grapje poepie, je bent een fijne verschijning om naar te kijkenquote:
Kan niet koken hoorquote:
Ik kook graag en soms ook erg goed, kun jij constant series kijken in iets makkelijks op de chaise longue.quote:
Dit vertrouw ik nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kook graag en soms ook erg goed, kun jij constant series kijken in iets makkelijks op de chaise longue.
Dat is een wel heel goed aanbod, Chloroquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kook graag en soms ook erg goed, kun jij constant series kijken in iets makkelijks op de chaise longue.
Jaquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, hoezo? Was je een couveusebaby?
Goed puntquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat dit alleen fysiek kan bij haar
Zou jij het doen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is een wel heel goed aanbod, Chloro
Serieus of neem je me nou in het ootjequote:
Serieusquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Serieus of neem je me nou in het ootje
Ahw, was je zo te vroeg dan?quote:
Ik heb het even aan de persoon gevraagd van wie ik er vanuit ga dat ze dat uit haar hoofd weetquote:
Ik weet het zelf trouwens ook niet meer precies het gewicht, ik dacht zelfs maar 1400 gram, wel met 32 weken al buiten de baarmoederquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb het even aan de persoon gevraagd van wie ik er vanuit ga dat ze dat uit haar hoofd weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |