Grote bek, weinig inhoud hahaquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:38 schreef UitStraling het volgende:
Wat is eigenlijk een typische Hollandse meid?
Arrogant, lui, grote muil en vaak niet bijster intelligent.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:38 schreef UitStraling het volgende:
Wat is eigenlijk een typische Hollandse meid?
lol jaquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:39 schreef CharlesKinbote het volgende:
vind het moment dat Baudet zijn maidenspeech in Nederlands uitgesproken, gebroken Latijn ging houden een van de gênanste momenten uit de politieke geschiedenis van "ons" land, samen met "u kijkt zo lief"
Heerlijk dit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:41 schreef JimmyDean het volgende:
En maar rondneuken maar je mag ze geen slet noemen hoor, want dan zijn ze ineens super feministisch.
quote:
Hoog tijd voor wat exotische slimme, energieke, beschaafde en lieve importvrouwen dusquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Arrogant, lui, grote muil en vaak niet bijster intelligent.
Uitzonderingen daargelaten
Oh man dit liedje is echt een trigger voor mij.quote:
Preciesquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Hoog tijd voor wat exotische slimme, energieke, beschaafde en lieve importvrouwen dus
op wat voor manierquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh man dit liedje is echt een trigger voor mij.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doet me denken aan iemand, jaren geleden
Grenzen dicht voor negers, niet voor knappe mediterrane dames.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:48 schreef UitStraling het volgende:
Dom volk ook, bah ik moet geen domme Hollandse wijven bah, hup grenzen dicht gvd.
_!
Niet sad hoor, was mooi voor zo lang het duurde.quote:
Nee, maar haar genot kende geen limieten, en haar hart was zoals de oceaan: mysterieus en donker.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:48 schreef CharlesKinbote het volgende:
was haar vader ook een boef die met trillende stem om meer eten riep
Ik wil 2 miljoen euroquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wil dat jullie weer zoetsappig tegen elkaar doen zodat ik mijn ogen weer uit kan steken
quote:
Kijk liever niet naar jou om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig, kijk maar naar mij
Ja nee daar heb ik echt het verkeerde beroep voor gekozenquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat kan je nu nog makkelijk halen met hard werken en slim zijn.
Je kunt nog weg.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:57 schreef Chloroform het volgende:
Ja nee daar heb ik echt het verkeerde beroep voor gekozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |