Is geloof ik die vrouw die de schuld van een oilspil gaf aan een pijplijn die nog gebouwd moet gaan worden.quote:
Klopt. Zo dacht ik dat Ajax geen landskampioen zou worden dit jaar.quote:
Ik stem op Thierry omdat ik ook hier de boel gewoon lekker blank wil hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:29 schreef HPLC het volgende:
Ik ga op Thierry stemmen omdat ik ook lavendel op mijn balkon heb staan
klinkt wel nice jaquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Tulsi Gabbard, denk dat jij haar ook wel zou supporten
Ik wou dat dit hele land gevuld was met typische Hollandse meiden, zoals @Chloroformquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik stem op Thierry omdat ik ook hier de boel gewoon lekker blank wil hebben.
Ik stem gewoon op elke man die naakt op een piano gaat liggen, weet je tenminste dat ze geen psychische aandoening hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:29 schreef HPLC het volgende:
Ik ga op Thierry stemmen omdat ik ook lavendel op mijn balkon heb staan
Je haalt twee dingen door elkaarquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stem gewoon op elke man die naakt op een piano gaat liggen, weet je tenminste dat ze geen psychische aandoening hebben.
Hahansjesquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wou dat dit hele land gevuld was met typische Hollandse meiden, zoals @:Chloroform
Grote bek, weinig inhoud hahaquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:38 schreef UitStraling het volgende:
Wat is eigenlijk een typische Hollandse meid?
Arrogant, lui, grote muil en vaak niet bijster intelligent.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:38 schreef UitStraling het volgende:
Wat is eigenlijk een typische Hollandse meid?
lol jaquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:39 schreef CharlesKinbote het volgende:
vind het moment dat Baudet zijn maidenspeech in Nederlands uitgesproken, gebroken Latijn ging houden een van de gênanste momenten uit de politieke geschiedenis van "ons" land, samen met "u kijkt zo lief"
Heerlijk dit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:41 schreef JimmyDean het volgende:
En maar rondneuken maar je mag ze geen slet noemen hoor, want dan zijn ze ineens super feministisch.
quote:
Hoog tijd voor wat exotische slimme, energieke, beschaafde en lieve importvrouwen dusquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Arrogant, lui, grote muil en vaak niet bijster intelligent.
Uitzonderingen daargelaten
Oh man dit liedje is echt een trigger voor mij.quote:
Preciesquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Hoog tijd voor wat exotische slimme, energieke, beschaafde en lieve importvrouwen dus
op wat voor manierquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh man dit liedje is echt een trigger voor mij.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doet me denken aan iemand, jaren geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |