Het bedrijf van mijn neefje maakt o.a. urnen en gedenkplaten op maat en naar wens. In ieder geval een zeer goede business dat zeker.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:43 schreef Myrr het volgende:
Wil dat wel een keer maken eigenlijk, een graf of gedenkmonument. Echt een eervol beroep is dat.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Verklaard wel je interesse in chloro.
Die van mij zijn allemaal uitgestrooidquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ga wel eens mee met mijn pa het graf schoonmaken van mn opa en oma
Sowquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja wordt voor jou ook wel tijd om je daarin thuis te voelen en een mooi plekje uit te gaan zoeken voor die laatste rustplaats.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind oude begraafplaatsen echt wel wat hebben.
Ja en dan betaalbaar als het kan, stervensduur altijd die shitquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:43 schreef Myrr het volgende:
Wil dat wel een keer maken eigenlijk, een graf of gedenkmonument. Echt een eervol beroep is dat.
Maar als ze nog niet geboren zijn, zijn ze niet zielig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee maar ik jank ook als ze gewoon op tijd zijn geboren. K jank gewoon om baby's ja maar vooral om vroeg geboren want die zijn zo mini en zielig.
Oké iedereen dit is jullie kansquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maar als ze nog niet geboren zijn, zijn ze niet zielig.
Jammer wel van die taalfoutquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eerst mijn vader maar begraven.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja wordt voor jou ook wel tijd om je daarin thuis te voelen en een mooi plekje uit te gaan zoeken voor die laatste rustplaats.
Niks hoor suikerpluisje, je bent heel speciaalquote:
Ik ging zelfs naar een speciale school met een busquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niks hoor suikerpluisje, je bent heel speciaal
Verrassendquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ging zelfs naar een speciale school met een bus
embryo's zijn nooit zieligquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo'n bus met van die muzieknootjes erop?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ging zelfs naar een speciale school met een bus
Ben het met je eens.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hoe weet je ditquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo'n bus met van die muzieknootjes erop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |