Straks een hoop Haagse negers die aan de deur staan met de lul al uit de broek en hij piept wel anders.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:51 schreef Le_Professeur het volgende:
Weet jouw kindje dat je dit soort tt’s maakt op een forum
Haha maar zijn vriendin werkt al langer thuisquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks een hoop Haagse negers die aan de deur staan met de lul al uit de broek en hij piept wel anders.
Brb even mijn sok pakkenquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks een hoop Haagse negers die aan de deur staan met de lul al uit de broek en hij piept wel anders.
Kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Duw je vriendin gewoon ff over de eettafel heen dan
Was je bang van haar?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ook natuurlijk.
Weet nog wel dat mijn crush met lage broek en hoog shirt in de deuropening stond en ik me daar langs moest worstelen omdat ze niet uit de weg wilde.
Harde faps gezet die middag.
Misschien heb je testikelkanker?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:46 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nee sorry ik weet niet hoe je een condoom omdoet![]()
maar maakt niet uit heb al vaak zat gedaan zonder
en nog nooit iemand zwanger gemaakt, denk dat ik gewoon onvruchtbaar ben ofzo
Had je beter die lage broek even omlaag kunnen trekken in plaats van jezelf stiekem aftrekken op haar.quote:
Oh ja, die lage broeken waren toen helemaal hip ja, stringetje erboven uit alles zeker?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ook natuurlijk.
Weet nog wel dat mijn crush met lage broek en hoog shirt in de deuropening stond en ik me daar langs moest worstelen omdat ze niet uit de weg wilde.
Harde faps gezet die middag.
Of je gaat gewoon fucking stofzuigen ofzoquote:
Ja ga ik zo ook weer doen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon fucking stofzuigen ofzo
Ja weet niet man.quote:
Had nog niet geleerd om met meisjes te praten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je beter die lage broek even omlaag kunnen trekken in plaats van jezelf stiekem aftrekken op haar.
Dat durf ik niet meer te zeggen. Weet wel dat iedereen die lage broeken had. Ik begrijp van mijn kindjes dat het tegenwoordig niet meer kan, want dan noemen de jongens je een kech.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, die lage broeken waren toen helemaal hip ja, stringetje erboven uit alles zeker?
Goede zaak.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat durf ik niet meer te zeggen. Weet wel dat iedereen die lage broeken had. Ik begrijp van mijn kindjes dat het tegenwoordig niet meer kan, want dan noemen de jongens je een kech.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |