ja ik bedoelde die man, niet Gerritquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij moest ff wat laten horen aan die man die Brandon les gaat geven in MC-en.
Die heeft verstandquote:
Oh met wie?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:22 schreef Schakeltopia het volgende:
oh oh oh sjellie heeft voor 2 uur afgesproken, maar hij blijft maar een uurtje
dus ze mag de helft betalen?
Die geeft Brandon enkele mc-lessen als cadeau voor zijn verjaardag. Schreef ik net al Braam.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja ik bedoelde die man, niet Gerrit
ja dat weet ik Cheaquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die geeft Brandon enkele mc-lessen als cadeau voor zijn verjaardag. Schreef ik net al Braam.
MC okquote:
Ik kan je zeggen dat het hier in mijn tuin geen moer geholpen heeft.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:18 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik kreeg te horen dat stuivers goed zijn tegen mieren
Ik begrijp nu dat ik je niet begrijp.quote:
Alleen de lokdoosjes helpen. Niet leuk maar toch.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:24 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat het hier in mijn tuin geen moer geholpen heeft.
Mee eten Met Klantjûûs, Dre leert ook snelquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:25 schreef DKUp het volgende:
Eten met restjes is ook een groot succes zonder Chrissie.
De streams zijn leuker nuquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Alleen de lokdoosjes helpen. Niet leuk maar toch.
Heet water wil ook wel eens helpen. Niet meteen maar op den duur wel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik heb 'n doosje mierengif van 3 euro bij A.C.Tion en die werkt perfekt, had ook last vanquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kijk je wel eik?quote:
Och de grootsmoel maakt zich weer eens belachelijk. De mafklapper.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:28 schreef Soury het volgende:
Gerrit nu over Dylan, dat hij zijn benen gaat brekenDylan is een laffe dweil volgens Ger
moet je ook geen flessen wijn laten vallen voor de deurquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb 'n doosje mierengif van 3 euro bij A.C.Tion en die werkt perfekt, had ook last van
mieren op 6 hoog.
Of een miereneter.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:29 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Heet water wil ook wel eens helpen. Niet meteen maar op den duur wel.
Jesusquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
moet je ook geen flessen wijn laten vallen voor de deur
Kijkend naar dit plaatje viel me ineens iets op .....quote:
Je kan het welquote:
Ik weet het bij mij op het balkon ook niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:24 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat het hier in mijn tuin geen moer geholpen heeft.
Nou ik denk dat Gerrit hem even zijn oren gaat wassenquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:32 schreef krabje het volgende:
[..]
top van ger dat hij het gesprek aan gaat
Dat is die slappe hap wel gewendquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:33 schreef BloesBloes het volgende:
De dunne poep loopt Dillen door de billen
Met een slok op is altijd zo' n slap excuusquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
Stoere praat met een drankje op,wat een lafaard.
de stofzuiger?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh die van mij heet gewoon Gerrit
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:35 schreef DKUp het volgende:
Kwam door de alcohol, het is overdreven, opgeblazen door anderen.
Eerst poten breken, daarna opblazen. Wat een gewelddadig mannetje ....quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:35 schreef DKUp het volgende:
Dylan is echt een enorme lul. Dit gedoetje met Gerrit is niet het eerste. Hij deed wel meer uitspraken.quote:
Gewelddadig Laat me niet lachenquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:36 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Eerst poten breken, daarna opblazen. Wat een gewelddadig mannetje ....
dillie is behoorlijk aan het draaien,wat een lapzwans,ger vouwt hem zo dubbel hahahahahquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik denk dat Gerrit hem even zijn oren gaat wassen
zei hij vandaag zelf ook trouwensquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewelddadig Laat me niet lachenDie lul slaat nog geen deuk in een pakje boter
ja anderen de schuld geven is altijd wel handig in dit soort gevallenquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:35 schreef DKUp het volgende:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:36 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Eerst poten breken, daarna opblazen. Wat een gewelddadig mannetje ....
dillie vind shel leuk en daarom haat hij gerquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:36 schreef DKUp het volgende:
Dil was bang dat Ger iets zou gaan proberen.
Klopt,en altijd achter iemands rug om.En BS dat hij het op de alcohol gooit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dylan is echt een enorme lul. Dit gedoetje met Gerrit is niet het eerste. Hij deed wel meer uitspraken.
huh? wat voor een logica is dat?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:39 schreef krabje het volgende:
[..]
dillie vind shel leuk en daarom haat hij ger
maar kan je nagaan hoe dillie kaylee vertrouwd(niet dus)quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:38 schreef Bramenstruik het volgende:
maar denk dat zelfs Gerrit geen brood in Keel ziet
omdat ze hem ook constant praatjes ophangt, zij is de kwade genius in dit geheelquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:40 schreef krabje het volgende:
[..]
maar kan je nagaan hoe dillie kaylee vertrouwd(niet dus)
precies zoals ik het zeg,dillie vind shel leuk en daarom haat hij gerquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
huh? wat voor een logica is dat?
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:42 schreef DKUp het volgende:
Doom Ik weet nu meteen tegen wie ik wat kan zeggen
dan moet hij haar poten brekenquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
omdat ze hem ook constant praatjes ophangt, zij is de kwade genius in dit geheel
oh zo, zou kunnen, ver gezocht, maar kanquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:41 schreef krabje het volgende:
[..]
precies zoals ik het zeg,dillie vind shel leuk en daarom haat hij ger(omdat shel ook raar doet tegen ger)
ach hou op, aaien, idd wat geaai over haar rug, nks mee bedoeldquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:43 schreef QuarterBack het volgende:
Spreek je meer uit, laat je zien, en wordt nu gepakt op een opmerking
Deelie&Keelie hebben ruim ¤4000 verdiend, wat heeft Gerrit verdiend? Noppes maar wel Deelie's vriendin aaien
is misschien ook ver gezocht,maar shel heeft toch aardig wat lelijke dingen over ger tegen dillie en kaylee gezegd,misschien dat het daarom komt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
oh zo, zou kunnen, ver gezocht, maar kan
Kayleequote:
jaquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:44 schreef krabje het volgende:
[..]
is misschien ook ver gezocht,maar shel heeft toch aardig wat lelijke dingen over ger tegen dillie en kaylee gezegd,misschien dat het daarom komt.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach hou op, aaien, idd wat geaai over haar rug, nks mee bedoeld
Gerrits poten hadden ook niet gebroken geworden , daar was ook nix mee bedoeldquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach hou op, aaien, idd wat geaai over haar rug, nks mee bedoeld
ik met een bakkie op, ga meestal gewoon naar mn nest, of kom de COS lastig vallenquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:44 schreef Schakeltopia het volgende:
ik met een bakkie op, ik zou zijn poten breken
Alsof vrouwen zelf niks kunnen,wat een sukkels zeg.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:45 schreef krabje het volgende:
hoor a3 over ger dat hij hem ook niet zou vertrouwen met zijn vriendin![]()
![]()
waar komt dit allemaal ineens vandaan?
veel beter inderdaad!quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik met een bakkie op, ga meestal gewoon naar mn nest, of kom de COS lastig vallen
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Alsof vrouwen zelf niks kunnen,wat een sukkels zeg.
dat niet alleen,maar ger word nu neergezet als een soort van verkrachterquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Precies, stelletje gekken daarquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja vrouwen laten zich altijd verleidenquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dus dát!quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
omdat ze hem ook constant praatjes ophangt, zij is de kwade genius in dit geheel
Ja naarquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:46 schreef krabje het volgende:
[..]
dat niet alleen,maar ger word nu neergezet als een soort van verkrachter
Gerrit is gewoon lichamelijk ingesteld, is eigenlijk juist een van zn leuke kanten, vriendelijke teddybeerquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:46 schreef krabje het volgende:
[..]
dat niet alleen,maar ger word nu neergezet als een soort van verkrachter
ja vind ik ook,ik zit dat gesprek binnen even te luisteren,maar hier gaan echt je nek haren van overeind staan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Gerrit is gewoon lichamelijk ingesteld, is eigenlijk juist een van zn leuke kanten, vriendelijke teddybeer
En maar blijven zeggen dat de tattooshop niets opbrengt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:43 schreef QuarterBack het volgende:
Spreek je meer uit, laat je zien,Aldus gluiperige Gerrit en wordt nu gepakt op een opmerking
Deelie&Keelie hebben ruim ¤4000 verdiend, wat heeft Gerrit verdiend? Noppes maar wel Deelie's vriendin aaien
Komt het een beetje op neerquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Doet Dilluh nou of zijn schurftwijffie aangerand is door Greet of kan ik de streams nog ff uitlaten?
Ze fokken elkaar steeds op daar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:44 schreef krabje het volgende:
[..]
is misschien ook ver gezocht,maar shel heeft toch aardig wat lelijke dingen over ger tegen dillie en kaylee gezegd,misschien dat het daarom komt.
knettergek gewoonquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:49 schreef krabje het volgende:
[..]
ik zit echt met verbazing te luisteren.
Kaylee niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
dat is ook zo.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:51 schreef DeKenau het volgende:
Ik geloof dat Dylan nu denkt dat hij een goede beurt gemaakt heeft bij die tuthola van hem
door jessie niet te vergetenquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:52 schreef Poezewoes het volgende:
Jeetje, je kunt wel zien die ze weinig mee maken, van een mug een hele kudde olifanten wordt gemaakt.
Maar als Greet dat doet dan worden zijn benen gebrokenquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:51 schreef Schakeltopia het volgende:
frennie probeert dillen en keelie los te zien
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:52 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ger had net een gesprek met Dylan over die uitspraak
En hoe is Greet het te weten gekomen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:52 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ger had net een gesprek met Dylan over die uitspraak
Het elkaar niet gunnen, jaloezie en dan die meiden nog.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:50 schreef krabje het volgende:
[..]
klopt maar het word van kwaad tot erger daar.
Greet moet zijn mond houden die zit zelf altijd te dreigen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[..]
En hoe is Greet het te weten gekomen?
Echt he, stoere boyquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Dilluh: Ik zou de balluh uit mijn broek lachuh.
Welke ballen?
Via via via .De naam Jessie, Merel en Maikel zijn gevallen maar wie weet ik nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[..]
En hoe is Greet het te weten gekomen?
Bedankt ieder geval voor je antwoorden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:54 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Via via via .De naam Jessie, Merel en Maikel zijn gevallen maar wie weet ik niet
Zuks lach je toch keihard uit. Elke keer weer. Tot zelfs dat verveeld.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Kuddo`s voor Gerrit in deze situatie.
Maar toch niet met lichamelijk geweld? (Dreigen vind ik sowieso not done, daar niet van, maar wel leuk dat die 'stoere 'inktvlek er nu op aangesproken wordt.)quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:54 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Greet moet zijn mond houden die zit zelf altijd te dreigen.
Heeft hij zowel bij Shelley als bij Mylene gedaan.
Helmaal niet het is zelf een dreiger!quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sowiesoquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
nee dat lijkt maar zoquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:56 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Helmaal niet het is zelf een dreiger!
ik vind Gerrit sowieso sociaal altijd wel sterk hoor, tis een lambal, maar heeft zeker zn goede kantenquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:56 schreef BloesBloes het volgende:
Die Sissy-boy is helemaal opgelucht....... hij leeft nog!
Goed lezen,deze situatie.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:56 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Hoezo geweld, dat had er nog bij moeten komen tegen vrouwen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar toch niet met lichamelijk geweld? (Dreigen vind ik sowieso not done, daar niet van, maar wel leuk dat die 'stoere 'inktvlek er nu op aangesproken wordt.)
Exact, zonder hem zouden de streams een stuk saaier zijnquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind Gerrit sowieso sociaal altijd wel sterk hoor, tis een lambal, maar heeft zeker zn goede kanten
ook, dat hopeloze gedoe met Sjellie, en ook Mylene, ik zorg dat je het hier heel slecht naar je zin gaat krijgen, zijn niet zijn beste momentenquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:56 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, dat is ook fors dreigen!quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ook, dat hopeloze gedoe met Sjellie, en ook Mylene, ik zorg dat je het hier heel slecht naar je zin gaat krijgen, zijn niet zijn beste momenten
Dilluh had toch met lichamelijk geweld gedreigd, daar ging het toch om, Greet moest met zijn poten van dat schurftwijf van hem afblijven anders zou hem op zijn bek slaan o.i.d. Of was er wat anders aan de hand?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:58 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Hoezo geweld, dat had er nog bij moeten komen tegen vrouwen.
Gerrit dreigt zelf ook met heel vieze dingen.
Poten breken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dilluh had toch met lichamelijk geweld gedreigd, daar ging het toch om, Greet moest met zijn poten van dat schurftwijf van hem afblijven anders zou hem o zijn bek slaan o.i.d. Of was er wat anders aan de hand?
Die gaat niet helemaal lekker vandaag.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat ziet Erik er opgezwollen uit
Dank u.quote:
Als je benoemd wat je de ander aan gaat doen is dreigenquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:59 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, dat is ook fors dreigen!
Het was dan ook droog weer vandaagquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die gaat niet helemaal lekker vandaag.
nog steeds aan de prednison?quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die gaat niet helemaal lekker vandaag.
Gerrit is in dit geval een laflulletje, goedkope score gehaald met helemaal nix, en hij doet al helemaal nooit wat dus kon dit goed gebruiken als ego boost.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind Gerrit sowieso sociaal altijd wel sterk hoor, tis een lambal, maar heeft zeker zn goede kanten
Prednison...quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Met zijn vieze gore tengels van zijn wijf afblijven.quote:
Daar ging het om ....Het waren zijn benen trouwens , die zou die brekenquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dilluh had toch met lichamelijk geweld gedreigd, daar ging het toch om, Greet moest met zijn poten van dat schurftwijf van hem afblijven anders zou hem op zijn bek slaan o.i.d. Of was er wat anders aan de hand?
ach hou toch op, zie er echt geen kwaad in, niet alles is zwart witquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:01 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Gerrit is in dit geval een laflulletje, goedkope score gehaald met helemaal nix, en hij doet al helemaal nooit wat dus kon dit goed gebruiken als ego boost.
En van vrouwen afblijven die hem niet toebehoren moet 'ie nog leren
Aaien op de werkvloer is tegenwoordig strafbaar
Is dat een vraag?quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:00 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Als je benoemd wat je de ander aan gaat doen is dreigen
Yep,hij wilde laatst stoppen,maar dat schijnt geen goed plan te zijn.quote:
Heet een eeuwige kater met spierpijn omdat je een dag beweegt tegenwoordig zo ?quote:
Reuma.quote:
Denk door de Prednison..quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als het echt is wens ik hem sterkte in die "buiten" omgeving.quote:
Poten, geeft net even meer sjeu plus dat hij dat ook zei;)quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:02 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Daar ging het om ....Het waren zijn benen trouwens , die zou die breken
ze zei het net tegen hem,dat het zo lief is dat hij haar beschermd.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:53 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Denk je? Ik denk dat ze straks laat blijken dat ie laf is.
ja vreselijk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het elkaar niet gunnen, jaloezie en dan die meiden nog.
je mag het niet zeggen maar................................ denk ook dat het meer daar aan ligt, prednison vaak een paardenmiddel voor allerlei klachten, en hij kan nu geen lang traject in, symptoombestrijdingquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heet een eeuwige kater met spierpijn omdat je een dag beweegt tegenwoordig zo ?
Vooruit dan ...potenquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:04 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Poten, geeft net even meer sjeu plus dat hij dat ook zei;)
Waarom zou het niet echt zijn ?quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als het echt is wens ik hem sterkte in die "buiten" omgeving.
maikel heeft het jessie verteld en jessie aan ger,want dillie had maikel op ger afgestuurd om hem te waarschuwen,dat hij met zijn poten van kaylee moet afblijven.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:54 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Via via via .De naam Jessie, Merel en Maikel zijn gevallen maar wie weet ik niet
Die is als bekende persoon aan het winkelen in de PC Hooftstraat.quote:
Daarna waarschijnlijk nog een paar receptiesquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die is als bekende persoon aan het winkelen in de PC Hooftstraat.
ja hahaha, had ooit dexamethason, zusje van prednison, stond om 7 uur voor de AH te springen, de koffie was opquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:05 schreef Hznootje het volgende:
Prednison maakt je meestal euforisch en vol energie...bij Erik niet 😏
Het is allemaal show, en muggen en olifanten zijn daar de belangrijkste inwonersquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach hou toch op, zie er echt geen kwaad in, niet alles is zwart wit
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die is als bekende persoon aan het winkelen in de PC Hooftstraat.
Oke thanks!quote:
Nog even een gokje wagen ergens.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daarna waarschijnlijk nog een paar recepties
Als je er mee begint wel, daarna niet meer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:05 schreef Hznootje het volgende:
In het begin ja, daarna kak je in....quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:05 schreef Hznootje het volgende:
En dan met de Taxi richting Utopia.... ff gepamperd worden door een paar goedgelovigen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nog even een gokje wagen ergens.
Jammer...was voor Erik niet verkeerd geweestquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:07 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
In het begin ja, daarna kak je in....
Dit was Brandpunt ....goede avondquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:07 schreef wyno het volgende:
Ach Greet is zo ongeveer de meest sneue persoon die daar rondlloopt. Als hem iets niet aanstaat moet er meteen iets groots van gemaakt worden. Niemand deugt daar in zijn ogen alleen hijzelf steekt prima in elkaar. (Komt door zijn onbegrensde intelligentie zo denkt hij zelf) De rest is in zijn ogen alleen maar dom. Het is ongeveer de grootste eikel die daar rondloopt, er wordt geschreven het is alsof hij iemand verkracht heeft, nou pas maar op hij heeft zijn handjes erg los zitten en zit graag aan iedereen te frummelen. Op zich is dat niet erg als de persoon bij wie hij dit doet niet reageert, hij zou niet te dicht bij mij in de buurt moeten komen want dan kon hij er een krijgen, het liefst middenop die dikke lippen. Ik vind het een kinderachtig, nietszeggend persoon, die op dit moment graag bij Jessie op z'n hakken loopt omdat hij weet dat hij het in z'n eendje nooit gaat redden. Lulletje rozewater!
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:07 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Als je er mee begint wel, daarna niet meer.
En dat zie ik ook wel bij Erik.Is een heftig medicijn.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:07 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
In het begin ja, daarna kak je in....
quote:
paardenmiddelquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[..]
En dat zie ik ook wel bij Erik.Is een heftig medicijn.
Echt hoor.Ik zag vandaag zijn FB waar hij vol trots zijn PP schoenen en pak aan het showen is.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dan met de Taxi richting Utopia.... ff gepamperd worden door een paar goedgelovigen.
Over je ballen uit je broek lachen gesproken
Zou hij uberhaupt nog terugkomen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hoor.Ik zag vandaag zijn FB waar hij vol trots zijn PP schoenen en pak aan het showen is.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:12 schreef Bramenstruik het volgende:
Prednison onttrekt vocht, bij ontstekingsreacties, maar houdt dus ook vocht vast (eiwit) vandaar het opblazen
zoals ik al zei, niets is zwart wit, ik zie een vervelende Gerrit, maar ook een lievequote:Op woensdag 22 mei 2019 19:07 schreef wyno het volgende:
Ach Greet is zo ongeveer de meest sneue persoon die daar rondlloopt. Als hem iets niet aanstaat moet er meteen iets groots van gemaakt worden. Niemand deugt daar in zijn ogen alleen hijzelf steekt prima in elkaar. (Komt door zijn onbegrensde intelligentie zo denkt hij zelf) De rest is in zijn ogen alleen maar dom. Het is ongeveer de grootste eikel die daar rondloopt, er wordt geschreven het is alsof hij iemand verkracht heeft, nou pas maar op hij heeft zijn handjes erg los zitten en zit graag aan iedereen te frummelen. Op zich is dat niet erg als de persoon bij wie hij dit doet niet reageert, hij zou niet te dicht bij mij in de buurt moeten komen want dan kon hij er een krijgen, het liefst middenop die dikke lippen. Ik vind het een kinderachtig, nietszeggend persoon, die op dit moment graag bij Jessie op z'n hakken loopt omdat hij weet dat hij het in z'n eendje nooit gaat redden. Lulletje rozewater!
Vaag verhaal weer die gozer... straks opgelicht aan de poort .. Meneer heeft de rekeningen naar zijn woonadres laten sturenquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hoor.Ik zag vandaag zijn FB waar hij vol trots zijn PP schoenen en pak aan het showen is.
ligt het ook niet aan je beeld van hoe jij vindt hoe een dakloze moet zijn en zich moet gedragen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vaag verhaal weer die gozer... straks opgelicht aan de poort .. Meneer heeft de rekeningen naar zijn woonadres laten sturen
Ja, lief tegen Jessie.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zoals ik al zei, niets is zwart wit, ik zie een vervelende Gerrit, maar ook een lieve
Als je aanklopt op hulp van anderen voor onderdak.....quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ligt het ook niet aan je beeld van hoe jij vindt hoe een dakloze moet zijn en zich moet gedragen?
Ohhh lekkerrrrrrquote:
Sorry dat lieve siert jou misschien, maar aan Gerrit zit geen gram liefs. Hij is lui, uitgekookt, teert het liefst op een ander en klets graag over ander.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zoals ik al zei, niets is zwart wit, ik zie een vervelende Gerrit, maar ook een lieve
Ja zeker alles is waar maar hij valt geen vrouwen lastig. Shelly is geen vrouw dat is een achterbaks mormelquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:17 schreef wyno het volgende:
[..]
Sorry dat lieve siert jou misschien, maar aan Gerrit zit geen gram liefs. Hij is lui, uitgekookt, teert het liefst op een ander en klets graag over ander.
dat zou heel goed kunnenquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij heeft hem redelijk door denk ik.
sommige mensen willen ff van de radar, dan is het echte leven te moeilijk, deurwaarders etc. dan kan je veel geld verdienen, maar het geld wat je verdient is niet valid om een woning te huren, want is niet constant (zelf meegemaakt) neerwaartse spiraal, ik snap Ikbal wel, ik ben er al jaren uit, maar was ook niet de dakloze die iedereen verwachtte, ik spreek ook liever over thuisloos, geen eigen plekje, en als hij dat nu wil omgooien, ik wens hem succes, en bewonder de manier dat hij dat anderen ook guntquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je aanklopt op hulp van anderen voor onderdak.....
Terwijl je je geld uit geeft aan merk kleding, telefoon abbo's, data en imago.....
Dan heb je je prioriteiten niet straight.
Of een paar goedgelovige lullo's gevonden.
20:00 pasquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:20 schreef Mumbojumbo het volgende:
Er is er een jarig hoera hoera, dat kunnen wij niet zien dat is Brandon.
Waar blijft de Fhm?
Leest Gerrit mijn posts?quote:
Wat je hierboven schrijft begrijp en onderschrijf ik welquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
sommige mensen willen ff van de radar, dan is het echte leven te moeilijk, deurwaarders etc. dan kan je veel geld verdienen, maar het geld wat je verdient is niet valid om een woning te huren, want is niet constant (zelf meegemaakt) neerwaartse spiraal, ik snap Ikbal wel, ik ben er al jaren uit, maar was ook niet de dakloze die iedereen verwachtte, ik spreek ook liever over thuisloos, geen eigen plekje, en als hij dat nu wil omgooien, ik wens hem succes, en bewonder de manier dat hij dat anderen ook gunt
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Je blijft met je vieze gore tengels van mijn wijf,ik breek zijn poten hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:21 schreef bahgoor het volgende:
[..]
niet alleen jou post, zal maar eens op de slaapkamer gaan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |