ja ik bedoelde die man, niet Gerritquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij moest ff wat laten horen aan die man die Brandon les gaat geven in MC-en.
Die heeft verstandquote:
Oh met wie?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:22 schreef Schakeltopia het volgende:
oh oh oh sjellie heeft voor 2 uur afgesproken, maar hij blijft maar een uurtje
dus ze mag de helft betalen?
Die geeft Brandon enkele mc-lessen als cadeau voor zijn verjaardag. Schreef ik net al Braam.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja ik bedoelde die man, niet Gerrit
ja dat weet ik Cheaquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die geeft Brandon enkele mc-lessen als cadeau voor zijn verjaardag. Schreef ik net al Braam.
MC okquote:
Ik kan je zeggen dat het hier in mijn tuin geen moer geholpen heeft.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:18 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik kreeg te horen dat stuivers goed zijn tegen mieren
Ik begrijp nu dat ik je niet begrijp.quote:
Alleen de lokdoosjes helpen. Niet leuk maar toch.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:24 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat het hier in mijn tuin geen moer geholpen heeft.
Mee eten Met Klantjûûs, Dre leert ook snelquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:25 schreef DKUp het volgende:
Eten met restjes is ook een groot succes zonder Chrissie.
De streams zijn leuker nuquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Alleen de lokdoosjes helpen. Niet leuk maar toch.
Heet water wil ook wel eens helpen. Niet meteen maar op den duur wel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik heb 'n doosje mierengif van 3 euro bij A.C.Tion en die werkt perfekt, had ook last vanquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kijk je wel eik?quote:
Och de grootsmoel maakt zich weer eens belachelijk. De mafklapper.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:28 schreef Soury het volgende:
Gerrit nu over Dylan, dat hij zijn benen gaat brekenDylan is een laffe dweil volgens Ger
moet je ook geen flessen wijn laten vallen voor de deurquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb 'n doosje mierengif van 3 euro bij A.C.Tion en die werkt perfekt, had ook last van
mieren op 6 hoog.
Of een miereneter.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:29 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Heet water wil ook wel eens helpen. Niet meteen maar op den duur wel.
Jesusquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
moet je ook geen flessen wijn laten vallen voor de deur
Kijkend naar dit plaatje viel me ineens iets op .....quote:
Je kan het welquote:
Ik weet het bij mij op het balkon ook niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:24 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat het hier in mijn tuin geen moer geholpen heeft.
Nou ik denk dat Gerrit hem even zijn oren gaat wassenquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:32 schreef krabje het volgende:
[..]
top van ger dat hij het gesprek aan gaat
Dat is die slappe hap wel gewendquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:33 schreef BloesBloes het volgende:
De dunne poep loopt Dillen door de billen
Met een slok op is altijd zo' n slap excuusquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
Stoere praat met een drankje op,wat een lafaard.
de stofzuiger?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh die van mij heet gewoon Gerrit
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:35 schreef DKUp het volgende:
Kwam door de alcohol, het is overdreven, opgeblazen door anderen.
Eerst poten breken, daarna opblazen. Wat een gewelddadig mannetje ....quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:35 schreef DKUp het volgende:
Dylan is echt een enorme lul. Dit gedoetje met Gerrit is niet het eerste. Hij deed wel meer uitspraken.quote:
Gewelddadig Laat me niet lachenquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:36 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Eerst poten breken, daarna opblazen. Wat een gewelddadig mannetje ....
dillie is behoorlijk aan het draaien,wat een lapzwans,ger vouwt hem zo dubbel hahahahahquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik denk dat Gerrit hem even zijn oren gaat wassen
zei hij vandaag zelf ook trouwensquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewelddadig Laat me niet lachenDie lul slaat nog geen deuk in een pakje boter
ja anderen de schuld geven is altijd wel handig in dit soort gevallenquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:35 schreef DKUp het volgende:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:36 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Eerst poten breken, daarna opblazen. Wat een gewelddadig mannetje ....
dillie vind shel leuk en daarom haat hij gerquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:36 schreef DKUp het volgende:
Dil was bang dat Ger iets zou gaan proberen.
Klopt,en altijd achter iemands rug om.En BS dat hij het op de alcohol gooit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dylan is echt een enorme lul. Dit gedoetje met Gerrit is niet het eerste. Hij deed wel meer uitspraken.
huh? wat voor een logica is dat?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:39 schreef krabje het volgende:
[..]
dillie vind shel leuk en daarom haat hij ger
maar kan je nagaan hoe dillie kaylee vertrouwd(niet dus)quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:38 schreef Bramenstruik het volgende:
maar denk dat zelfs Gerrit geen brood in Keel ziet
omdat ze hem ook constant praatjes ophangt, zij is de kwade genius in dit geheelquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:40 schreef krabje het volgende:
[..]
maar kan je nagaan hoe dillie kaylee vertrouwd(niet dus)
precies zoals ik het zeg,dillie vind shel leuk en daarom haat hij gerquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
huh? wat voor een logica is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |