Ik heb wel een paar suggesties. Maar die zal ze ook wel niet willen doen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:19 schreef QuarterBack het volgende:
Franny is aan de beurt voor aandacht blijkbaar, haar depressive act is uitgewerkt, ze is ADHD'er geworden maar dat is ook niet genoeg
Wat moet dat kind nu nog verzinnen
Ik reken op een TimoTeef die mag komen bléren dattie van Frutsel houdt over het hek, een gimmick die al een poos niet meer geweest isquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar suggesties. Maar die zal ze ook wel niet willen doen.
Stemmingswisselingen.Of heel vrolijk/druk of heel depri.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:20 schreef Dotteke het volgende:
Zo is ze thuis dus ook altijd
Het was over met de pillen, zegt Franny
De pillen hebben dus alles onderdrukt. Nu ze aan het afbouwen is krijgt ze weer die onzekerheid (denk ik)
Ze loopt al vanaf dat ze binnen is gekomen te janken dat ze zo onzeker is en zich schaamt voor haar lijf. En ondertussen staat ze in een string voor de camera's en laat ze zich onstream drie keer per dag neuken voor het oog van de streamers.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:20 schreef Dotteke het volgende:
Zo is ze thuis dus ook altijd
Het was over met de pillen, zegt Franny
De pillen hebben dus alles onderdrukt. Nu ze aan het afbouwen is krijgt ze weer die onzekerheid (denk ik)
Ze zal er wel niets aan kunnen doen maar ik vind haar al een paar dagen erg vervelendquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Stemmingswisselingen.Of heel vrolijk/druk of heel depri.
Ik weet het niet. Volgens mij waren ze die Narcist flink zatquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:21 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik reken op een TimoTeef die mag komen bléren dattie van Frutsel houdt over het hek, een gimmick die al een poos niet meer geweest is
14x III en ze is pleitte, maar ja ze hebben liever een kwebbelende leipo die overal ja toch? op zegtquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zal er wel niets aan kunnen doen maar ik vind haar al een paar dagen erg vervelend
Wel onder de dekens dat geneuk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze loopt al vanaf dat ze binnen is gekomen te janken dat ze zo onzeker is en zich schaamt voor haar lijf. En ondertussen staat ze in een string voor de camera's en laat ze zich onstream drie keer per dag neuken voor het oog van de streamers.
Zij was het toch net op het gifje van Geenfriet die haar jurkje omhoog trok om haar reet al schuddend te showen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze loopt al vanaf dat ze binnen is gekomen te janken dat ze zo onzeker is en zich schaamt voor haar lijf. En ondertussen staat ze in een string voor de camera's en laat ze zich onstream drie keer per dag neuken voor het oog van de streamers.
Waarom zal ze er niks aan kunnen doen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zal er wel niets aan kunnen doen maar ik vind haar al een paar dagen erg vervelend
Gisteren was het echt heel erg.Je kan echt zien wat medicatie doet en hoe ze is.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als zij onzeker is dan ben ik de koningin van Shebaquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel onder de dekens dat geneuk.
Ja, ik heb haar nooit onzeker gevonden, verre van dat.
Merel nu met Fran en His over het willen presenteren van Shel
Ze wordt gepamperd dus die krijgt geen stemmen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:24 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
14x III en ze is pleitte, maar ja ze hebben liever een kwebbelende leipo die overal ja toch? op zegt
Mwoah, ze is nog aan het afbouwen, weet je dat je meestal pas verandering ziet als iemand pas een aantal maanden helemaal niet meer gebruikt?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gisteren was het echt heel erg.Je kan echt zien wat medicatie doet en hoe ze is.
Ja, gisteren was ze heel hyper de hyperquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gisteren was het echt heel erg.Je kan echt zien wat medicatie doet en hoe ze is.
Ik maak een dikke buiging koningen van Shebaquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als zij onzeker is dan ben ik de koningin van Sheba
Lekker originele blouse.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:18 schreef Dotteke het volgende:
En ik ben ook nog eens gestopt met roken
EN ik heb ook hete oksels
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik maak een dikke buiging koningen van Sheba
Waarom is het troep?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, gisteren was ze heel hyper de hyper
Het is echt troep, maar als ze zo reageert zal ze dan niet te snel aan het afbouwen zijn?
Iemand die ongewenst bij haar binnen wil treden misschien?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:19 schreef QuarterBack het volgende:
Franny is aan de beurt voor aandacht blijkbaar, haar depressive act is uitgewerkt, ze is ADHD'er geworden maar dat is ook niet genoeg
Wat moet dat kind nu nog verzinnen
Mijn ervaring is anders,maar dat doet even niet terzake.Ik post gewoon wat ik aan Franny merk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mwoah, ze is nog aan het afbouwen, weet je dat je meestal pas verandering ziet als iemand pas een aantal maanden helemaal niet meer gebruikt?
Heeft ze de dosering van de medicatie zelf in de hand? En misschien teveel genomen dat ze nu moet afbouwen?..Billy mocht het geloof ik toen ook niet zelf...quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar nogmaals...………...quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:20 schreef Mumbojumbo het volgende:
Toch om met Gerrit te spreken, best wel een dingetje.
Een suïcide meiske bij d'r medicijnen afbouw bij te staan.
Ieder mens reageert ook anders lijkt mijquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is anders,maar dat doet even niet terzake.Ik post gewoon wat ik aan Franny merk.
Heeft erik gemaakt omdat ze het zo donker vondenquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:30 schreef Angelique61 het volgende:
Huh er zit eeen raampje in zie ik, nooit eerder gezien?
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mwoah, ze is nog aan het afbouwen, weet je dat je meestal pas verandering ziet als iemand pas een aantal maanden helemaal niet meer gebruikt?
Ohhhhhhhhhhhh oke, dacht al wat zie ik nu....quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft erik gemaakt omdat ze het zo donker vonden
Merel en vriendschappen. Als je als vriendin zwanger wordt dan kun je het krijgen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wordt gepamperd dus die krijgt geen stemmen.
Merel wil niet met Shel gaan presenteren, Merel wil niet samen met SHel, als ze nu beste vriendinnen waren, maar dat zijn we niet
Merel wil ook alles voor haar zelf houden
En sommige mensen sporen gewoon van nature niet. Zoals deze mallootquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ieder mens reageert ook anders lijkt mij
Heeft ze ook al gehad, in alle gaten wat mij betreft.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Iemand die ongewenst bij haar binnen wil treden misschien?
Is dat niet de bedoeling van een slaapkamer?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft erik gemaakt omdat ze het zo donker vonden
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel en vriendschappen. Als je als vriendin zwanger wordt dan kun je het krijgen.
1x Lezen is al genoeg hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:32 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Heeft ze ook al gehad, in alle gaten wat mij betreft.
Frennie is met pillen binnengekomen om in Studio Utopia van haar depressiviteit af te komen, en ze mag in TV-studio Utopia haar medicatie afbouwen om te ervaren of ze in dat gekkenhuis met gemiddeld 400.000 tv kijkers inderdaad van haar depressiviteit genezen is.
Lees dit nog een 4x over en herken de belachelijke Bullshitt die daar vertoont wordt
Nou dat zag ik gister in de uitzending, wat een gek wijf. Niet blij voor haar 'vriendin' maar alleen aan het janken om haar zelf...quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]ja het moet allemaal op haar manier gaan.
Arme Erik maar Schultenslootwaterdrinkenquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:37 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ze gaan niet bepaald voor de goedkopere merken he?
Zie pakken douwe voorbij komen.
Het word almaar leuker en ongeloofwaardigerquote:
Een pak per dag gaat er doorheen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:37 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ze gaan niet bepaald voor de goedkopere merken he?
Zie pakken douwe voorbij komen.
Daar kon je heel goed zien dat ze erg egoïstisch is. Of er nu geknipt en geplakt wordt in de uitzendingen, dit kun je niet verbergen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:39 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Nou dat zag ik gister in de uitzending, wat een gek wijf. Niet blij voor haar 'vriendin' maar alleen aan het janken om haar zelf...
Valt me nog mee.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een pak per dag gaat er doorheen.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:44 schreef lorrie03 het volgende:
hoop eh da shell ook mag preseneren gewoon om merel
Dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:44 schreef lorrie03 het volgende:
hoop eh da shell ook mag preseneren gewoon om merel
die ookquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:48 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.
Maar ik verheug me dan vooral op de pijnlijke stiltes
Of hij is opgepakt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:48 schreef QuarterBack het volgende:
Ikbal is laat terug, zeker druk in Amsterdam
Of door Robert in elkaar gebeukt.quote:
Wie wanneer het mengpaneel gebruikt misschien?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wat moet Maikel met Gerrit bespreken?
Weet iemand dat.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Of door Robert in elkaar gebeukt.
Jessie wees hem er net weer op,ik heb echt geen idee.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wie wanneer het mengpaneel gebruikt misschien?
Die gaat op FB helemaal los.quote:
Dan heeft 'ie mooi weer onderdak en een maaltijd, en morgen is Utopia ook gewoon open, in Utopia hebben ze dag en nacht inloop opvang namelijk, max 4 hoorde ik vanmorgenquote:
Zal wel niet, doet hij al vanaf dag 1.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:53 schreef Dotteke het volgende:
Jessie weer over zijn stomme overals, ik hoop dat iemand hem de wind van voren geeft dat hij zonder overleg geld uitgeeft
Max wat?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:54 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie mooi weer onderdak en een maaltijd, en morgen is Utopia ook gewoon open, in Utopia hebben ze dag en nacht inloop opvang namelijk, max 4 hoorde ik vanmorgen
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:39 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Het word almaar leuker en ongeloofwaardiger
En dat er geen kaas meer is, nee echt niet en dat gelooft ook iedereen
[ afbeelding ]
Domme vent, het moet zichtbaar zijn als iedereen oranje overal aan heeftquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zal wel niet, doet hij al vanaf dag 1.
Zwervers, die molensteen die ze zichzelf maanden geleden hebben omgehangen en die Achter te pas en te onpas oplegtquote:
Gevangeniskleding, Jessie kickt erop.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Domme vent, het moet zichtbaar zijn als iedereen oranje overal aan heeft
Nou dan zal het voor iedereen eindelijk zichtbaar worden dat Jessie zelf niets doet
Aha, bedoel je dát.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:57 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Zwervers, die molensteen die ze zichzelf maanden geleden hebben omgehangen en die Achter te pas en te onpas oplegt
In je DM.quote:
Alles is groot bij Merel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:59 schreef Dotteke het volgende:
Grote borsten, heeft Merel zulke grote tieten, zegt Jessie gefrustreerd ventje
Vooral haar ego en hebzucht.quote:
Omdat het een drilmajoor isquote:
Naar Frankrijk vliegen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:08 schreef QuarterBack het volgende:
Ah, de 28ste wordt Adrie's fietsie opgehaald
En Adrie denkt dattie vliegen gaat, hij komt bijna klaar van genoegen,
Alles voor Adje Het Goeie Doel natuurlijk
Gewoon op een oude fiets naar Frankrijk is goed voor de conditiequote:Op woensdag 22 mei 2019 17:11 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Naar Frankrijk vliegen?zal toch niet..
Dat zegt 'ie hij denk met het vliegtuig te gaan, jaja Adje is The King Of The Hill , heel de wereld ligt aan zijn voeten, ademloos volgen ze hemquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:11 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Naar Frankrijk vliegen?zal toch niet..
Dacht eerder te voet, morgen op pad; rugtasje om, kompas en kaart in de hand en gaan! S6 Adjuhquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:13 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Gewoon op een oude fiets naar Frankrijk is goed voor de conditie
Ja huiduitslag.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:15 schreef Mumbojumbo het volgende:
Shell loopt al te dralen bij de poort. Toch al de uitslag?
Er komt zo een MC voor Brandon.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:15 schreef Mumbojumbo het volgende:
Shell loopt al te dralen bij de poort. Toch al de uitslag?
Ze is niet dik. Ze is alleen zo breed als ze hoog is.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:16 schreef QuarterBack het volgende:
Dit gedrag slaat echt nergens meer op. en volhouden niet op dik te vallen
[ afbeelding ]
Ohhja, en TV vertekend natuurlijkquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:18 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ze is niet dik. Ze is alleen zo breed als ze hoog is.
Ze had zich er speciaal mooi voor gemaakt en ademverfrisser ingenomen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:16 schreef QuarterBack het volgende:
[ afbeelding ]
Vierkant dus.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:18 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ingenomen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze had zich een speciaal mooi voor gemaakt en ademverfrisser ingenomen.![]()
![]()
Scheelt zéker 3 kilo hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:18 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ohhja, en TV vertekend natuurlijk
Dik?quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:18 schreef Paco55 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:24 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Dik?Maar dit is tenminste een lekker wijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik ga je nemen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:24 schreef chufi het volgende:
Oops Brandon ff schrikken.. Haai ik ben je verjaardagskado
dillie heeft een grote bek als diegene waar het om gaat er niet bij is,maar o wee als diegene er wel bij isquote:
Nee, ze legde voorzichtig een tablet ofzo op de tong en toen een slok water. Zag eruit als verfrisser voor de adem maar kan het mis hebben.quote:
Op zich is dat wel knap, dat ademloos volgen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:13 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie hij denk met het vliegtuig te gaan, jaja Adje is The King Of The Hill , heel de wereld ligt aan zijn voeten, ademloos volgen ze hem
Zo heel erg dik is merel toch ook weer niet? Ze is gezet, stevig. Maar om te zeggen dik ... neuh.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:16 schreef QuarterBack het volgende:
[ afbeelding ]
Dan gaat hij door de knieën en zegt sorry.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:26 schreef krabje het volgende:
[..]
dillie heeft een grote bek als diegene waar het om gaat er niet bij is,maar o wee als diegene er wel bij is![]()
![]()
![]()
Hij moet met zijn vieze gore tengels van zijn wijf afblijven.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:27 schreef Poezewoes het volgende:
Gaan ze nu een script doen, dat Gerrit achter het nageboorte van Dylan aan zit?
Gerrit zat met zijn gore tengels aan haar lurven.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij moet met zijn vieze gore tengels van zijn wijf afblijven.
Dylan`s woorden.
Dat heeft Gerrit toch niet gedaan toch?quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dylan`s woorden.
De vetrollen puilen alle kanten uit, dan ben je wel dik hoor. Maar is niet erg, alleen valt Jessie daar niet op en moet er 20 kilo af.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:28 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Zo heel erg dik is merel toch ook weer niet? Ze is gezet, stevig. Maar om te zeggen dik ... neuh.
Dat zeggen alle dikkerds ...quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:28 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Zo heel erg dik is merel toch ook weer niet? Ze is gezet, stevig. Maar om te zeggen dik ... neuh.
maar wat heeft ger dan gedaan?quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dylan`s woorden.
Moet ineens aan Obelix denkenquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:28 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
onzin verhaal toch?quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:30 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Gerrit zat met zijn gore tengels aan haar lurven.
Een hand op haar rug.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat heeft Gerrit toch niet gedaan toch?
Lurven, weet je wel waar die zitten? Dat zou ik ook niet pikken hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:30 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Gerrit zat met zijn gore tengels aan haar lurven.
o ja dat is vreselijk hahahahahaha,ach dillie krabbelt al terug,denkt dillie nu echt dat ger achter kay aan zit hahahahahahahaquote:
Het zijn Jessie's woorden, die zegt dat elke keer nog steeds , persoonlijk vind ik niets mis met Merel , nou je behalve haar grote bek, leugenachtige optreden, stelend gedrag vanuit de BV, bemoeizucht en verspillende gedragquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:28 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Maar goed dan dat hij niet aan haar hurken zatquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lurven, weet je wel waar die zitten. Dat zou ik ook niet pikken hoor.
Ze heeft gewoon een verdorven persoonlijkheid.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:32 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Het zijn Jessie's woorden, die zegt dat elke keer nog steeds , persoonlijk vind ik niets mis met Merel , nou je behalve haar grote bek, leugenachtige optreden, stelend gedrag vanuit de BV, bemoeizucht en verspillende gedrag
Ze vertelde het hem en ik denk dat Dylan zich nu verplicht voelt voor haar op te komen. Volgens mij let Dylan er helemaal niet op.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:32 schreef krabje het volgende:
[..]
o ja dat is vreselijk hahahahahaha,ach dillie krabbelt al terug,denkt dillie nu echt dat ger achter kay aan zit hahahahahahaha
Ja zo van ..alles goed meid?quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Niks, even over haar rug gewreven![]()
Dylan is echt niet goed.
En die 20 kilo teveel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:32 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Het zijn Jessie's woorden, die zegt dat elke keer nog steeds , persoonlijk vind ik niets mis met Merel , nou je behalve haar grote bek, leugenachtige optreden, stelend gedrag vanuit de BV, bemoeizucht en verspillende gedrag
Die zitten er vlakbij.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Maar goed dan dat hij niet aan haar hurken zat
Oh is dat ook in tabletten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee, ze legde voorzichtig een tablet ofzo op de tong en toen een slok water. Zag eruit als verfrisser voor de adem maar kan het mis hebben.
Kaylee maakte van een mug een olifant.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:34 schreef Mumbojumbo het volgende:
Verhaal heeft Kaytje de wereld in geholpen trouwens.
Neeeee Dyl slappe lul nu ook een puntje maken van het afblijven van je wijf!
Niks...zo kunnen ze hun 6 stemmen straks onderbouwen...quote:
ja dus hahahahahahah hij maakt er nu ger zijn probleem van,wat een sufferd is dillie ook.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:34 schreef Schakeltopia het volgende:
dillen is echt gek, denkt hij nu echt dat gerrit op keelie zou vallen?
Weet ik niet, maar dat zag ik.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh is dat ook in tabletten.
Ik ken het alleen als mondspray.
Zeker weten maar hier is dat toch anders.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:36 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Bij sommige bevolkingsgroepen zal ze aanbeden worden al vruchtbaar materiaal voor babywerpen
wat een dombo'squote:Op woensdag 22 mei 2019 17:36 schreef snetje het volgende:
[..]
Niks...zo kunnen ze hun 6 stemmen straks onderbouwen...
En dat was op het moment dat Kaylee nog vreselijk met Shelley in haar maag zat ...ik zag het toen meer als Dylan jaloers zien te krijgen..quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:34 schreef Mumbojumbo het volgende:
Verhaal heeft Kaytje de wereld in geholpen trouwens.
Neeeee Dyl slappe lul nu ook een puntje maken van het afblijven van je wijf!
Hij breekt Gerrit allebei zijn poten hoor.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij breekt Gerrit allebei zijn poten hoor.
Hahahahahahahahaquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij breekt Gerrit allebei zijn poten hoor.
Ja dat is best een poosje terug. Opvallend dat het nu opeens opkomt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:38 schreef snetje het volgende:
[..]
En dat was op het moment dat Kaylee nog vreselijk met Shelley in haar maag zat ...ik zag het toen meer als Dylan jaloers zien te krijgen..
Gerrit kwam weer positief in beeld met Myleentje, dus er moest weer iets gebeuren om hem zwart te kunnen maken ook al is het iets van weken/maanden geledenquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:41 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ja dat is best een poosje terug. Opvallend dat het nu opeens opkomt.
er is dus niks gebeurd,het zijn hersenspinsels van dillie zelf hahahahaahquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het fragment staat op de site.
[ afbeelding ]
ik ook niet hoorquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:43 schreef Poezewoes het volgende:
Laat die keienkop maar weer naar huis gaan vind niks aan dat bluffertje Maik
Alwéér?quote:
Is dat Almere, keienkop?quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:43 schreef Poezewoes het volgende:
Laat die keienkop maar weer naar huis gaan vind niks aan dat bluffertje Maik
Ja, hij weet niet of dit zijn plek is.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:45 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Alwéér?
Exitchantage nu al, wat wil die sukkel, hij heeft al post gehad, niet zo best relatietechnisch begreep ik
Bezoek dus, zijn vriendinnetje zien, jahh So Say We All
die gozer is echt lelijkquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Kei en hoofd.
Edit;kop.
Zo kwamen De Eersten ook al maandenlang aan hun spullen en bezoek, dagelijks roepen naar huis te willen, dat Regie daar in blijft trappen moet ook een keer stoppenquote:
Ja maar nogmaals dat gaat nog wel een dingetje worden dat je zegt van joh.quote:
En dat geeft nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja maar nogmaals dat gaat nog wel een dingetje worden dat je zegt van joh.
Maar toch.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
De geografie is wel belangrijk voor het dansen.
Voor je het weet dans je in verschillende werelddelen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:53 schreef Paco55 het volgende:
Die pillen Merel slikt zijn tegen ongewenst vochtverlies. Zonder die pillen mag ze niet op onbewerkt hout zitten omdat dat krom trekt van vocht.
Leuk voor extra tv minuutjes van de febo.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja maar nogmaals dat gaat nog wel een dingetje worden dat je zegt van joh.
Ze zal binnenkort ook wel weer post krijgen want daar verlangt ze zo naar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:56 schreef QuarterBack het volgende:
Ohhw... wat een verrassing, Depro Frutsel heeft Zaterdag dansles
Janken en depressief mekkeren over pillen afbouwen en hupsakee, iets leuks ineens
Geografie?quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
Laten we even eerlijk zijn. Je kan toch bijna niet anders dan van ze houden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
MC Workshop je weet tochquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:00 schreef Bramenstruik het volgende:
Wat is die robot aan het doen? Wil hij ook DJ worden?
Ik denk dat je zomaar gelijk hebt, en iets leuks over het hek gegooid krijgen van haar verloofde, want ze heeft het zo nodigquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze zal binnenkort ook wel weer post krijgen want daar verlangt ze zo naar.
MC-en, krijgt voor zijn jarigheid enkele lessen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:00 schreef Bramenstruik het volgende:
Wat is die robot aan het doen? Wil hij ook DJ worden?
Echt hoor,het zijn bijzondere mensen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:59 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Laten we even eerlijk zijn. Je kan toch bijna niet anders dan van ze houden.
de diertjes vind ze ook al te zwaar dusquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:01 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik denk dat je zomaar gelijk hebt, en iets leuks over het hek gegooid krijgen van haar verloofde, want ze heeft het zo nodig
Die voelt zich achtergesteld zeker.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
MC-en, krijgt voor zijn jarigheid enkele lessen.
Hij heeft er zelf niet om gevraagd volgens mij. Heeft Shelley dacht ik voor hem geregeld, je weet wel Shelley de egoïst.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:02 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Die voelt zich achtergesteld zeker.
Denk dat het haar niet zo uitmaakt op wie.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:03 schreef Bramenstruik het volgende:
maar wel die vette bek te over dat ze wil neuken met Tim, is ook echt het enige wat ze kan volgens mij, wel een gave, het op Tim kunnen
YEEYH.quote:
Wat is het verschil tussen een dj en een mc?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Meestal heb ik een gruwelijke hekel aan MC`s,ik ken er maar 2 die ik echt goed vind.
Ah kijk aan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij heeft er zelf niet om gevraagd volgens mij. Heeft Shelley dacht ik voor hem geregeld, je weet wel Shelley de egoïst.
Hij mixt iig niet meer Fat boy slim met André Hazesquote:
DJ houdt zn bek, dus doe die maarquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een dj en een mc?
Gaat al iets beter maar volgens mij wisselt hij veel te snel naar iets anders. Niet dansbaar zo.quote:
Dat schijnt hip te zijn, zoveel mogelijk nummertjes in je set proppenquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gaat al iets beter maat volgens mij wisselt hij veel te snel naar iets anders. Niet dansbaar zo.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
DJ houdt zn bek, dus doe die maar
hij moet die overgangen toch oefenen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Dat schijnt hip te zijn, zoveel mogelijk nummertjes in je set proppen
DJ draait de muziek,een MC staat voor Master of Ceremony.Aankondigen en het publiek opzwepen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een dj en een mc?
Ik loop achter vrees ik.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Weer wat geleerd maar bedenk me nu opeens dat Brandon en opzwepen niet zo bij elkaar passen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
DJ draait de muziek,een MC staat voor Master of Ceremony.Aankondigen en het publiek opzwepen.
Heb zelf geen idee hoor, maar tijdens de les van maikel zeiden die dj's dat gerrit te langzaam was met zijn nummers, dus sneller moest wisselenquote:
Laat Ze Zien Die Handjessssss...nee toch hé?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:08 schreef Schakeltopia het volgende:
alright people make some noise, dj gerrix, get ready whoop whoop
Dat stemmetje van Brandon, alsof Gerrit met z'n arm via z'n reet in Brandons stembandjes knijptquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:08 schreef Schakeltopia het volgende:
alright people make some noise, dj gerrix, get ready whoop whoop
ik probeer zo goed mogelijk de teksten van brandson te typenquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:09 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Laat Ze Zien Die Handjessssss...nee toch hé?
ja met die tussenloopjes, niet met de nummers zelfquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Heb zelf geen idee hoor, maar tijdens de les van maikel zeiden die dj's dat gerrit te langzaam was met zijn nummers, dus sneller moest wisselen
Zijn image.quote:
Easy alle klinkers eruit latenquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik probeer zo goed mogelijk de teksten van brandson te typen
Ik heb beeld!quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat stemmetje van Brandon, alsof Gerrit met z'n arm via z'n reet in Brandons stembandjes knijpt![]()
Held!quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van,DJ Rob van Parkzicht kan dat heel goed bijv.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Doe je best wel goed.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ben bang van wel, geloof dat ze zelf 90 nummers in een uur proptenquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja met die tussenloopjes, niet met de nummers zelf
Dat had ik ook begrepen maar hij is ook nog in de leer hè? Beter dan eerst in ieder geval.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja met die tussenloopjes, niet met de nummers zelf
Partypeople.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:11 schreef Bramenstruik het volgende:
are ypu ready to make some noise, LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT je horen![]()
![]()
zeker, hij had er gisteren eentje, en die vond ik echt leuk gevonden, en klonk goedquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat had ik ook begrepen maar hij is ook nog in de leer hè? Beter dan eerst in ieder geval.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:11 schreef Angelique61 het volgende:
We kunnen een videoboodschap van Kaylee vragen met de Calimero stem...das leuk!
Leuk voor Soury haar topic.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:11 schreef Angelique61 het volgende:
We kunnen een videoboodschap van Kaylee vragen met de Calimero stem...das leuk!
Fijn dat hij ook nog eens vertaalt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:11 schreef Bramenstruik het volgende:
are ypu ready to make some noise, LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT je horen![]()
![]()
quote:
Ik heb honger en wil op je piemel zitten met mijn kleine gaatje,want je stinkt.quote:
Ach, ik gun het hem ook wel een beetje na al dat getreiter van gisteren.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zeker, hij had er gisteren eentje, en die vond ik echt leuk gevonden, en klonk goed
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De hond van mijn zus heet ook Dylan en online riep ze hem ff voor mij: Dyhilllll.
Wat kost dit?quote:
Hij heeft een retourtje Asd Centraal Station, die lijk me niet moeilijk te missen in Amsterdamquote:
ben blij dat Chris weg is, want die riep die eend steeds, en die heet net als ikquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De hond van mijn zus heet ook Dylan en online riep ze hem ff voor mij: Dyhilllll.
Ik kreeg te horen dat stuivers goed zijn tegen mierenquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |