Ik heb wel een paar suggesties. Maar die zal ze ook wel niet willen doen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:19 schreef QuarterBack het volgende:
Franny is aan de beurt voor aandacht blijkbaar, haar depressive act is uitgewerkt, ze is ADHD'er geworden maar dat is ook niet genoeg
Wat moet dat kind nu nog verzinnen
Ik reken op een TimoTeef die mag komen bléren dattie van Frutsel houdt over het hek, een gimmick die al een poos niet meer geweest isquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar suggesties. Maar die zal ze ook wel niet willen doen.
Stemmingswisselingen.Of heel vrolijk/druk of heel depri.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:20 schreef Dotteke het volgende:
Zo is ze thuis dus ook altijd
Het was over met de pillen, zegt Franny
De pillen hebben dus alles onderdrukt. Nu ze aan het afbouwen is krijgt ze weer die onzekerheid (denk ik)
Ze loopt al vanaf dat ze binnen is gekomen te janken dat ze zo onzeker is en zich schaamt voor haar lijf. En ondertussen staat ze in een string voor de camera's en laat ze zich onstream drie keer per dag neuken voor het oog van de streamers.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:20 schreef Dotteke het volgende:
Zo is ze thuis dus ook altijd
Het was over met de pillen, zegt Franny
De pillen hebben dus alles onderdrukt. Nu ze aan het afbouwen is krijgt ze weer die onzekerheid (denk ik)
Ze zal er wel niets aan kunnen doen maar ik vind haar al een paar dagen erg vervelendquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Stemmingswisselingen.Of heel vrolijk/druk of heel depri.
Ik weet het niet. Volgens mij waren ze die Narcist flink zatquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:21 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik reken op een TimoTeef die mag komen bléren dattie van Frutsel houdt over het hek, een gimmick die al een poos niet meer geweest is
14x III en ze is pleitte, maar ja ze hebben liever een kwebbelende leipo die overal ja toch? op zegtquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zal er wel niets aan kunnen doen maar ik vind haar al een paar dagen erg vervelend
Wel onder de dekens dat geneuk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze loopt al vanaf dat ze binnen is gekomen te janken dat ze zo onzeker is en zich schaamt voor haar lijf. En ondertussen staat ze in een string voor de camera's en laat ze zich onstream drie keer per dag neuken voor het oog van de streamers.
Zij was het toch net op het gifje van Geenfriet die haar jurkje omhoog trok om haar reet al schuddend te showen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze loopt al vanaf dat ze binnen is gekomen te janken dat ze zo onzeker is en zich schaamt voor haar lijf. En ondertussen staat ze in een string voor de camera's en laat ze zich onstream drie keer per dag neuken voor het oog van de streamers.
Waarom zal ze er niks aan kunnen doen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zal er wel niets aan kunnen doen maar ik vind haar al een paar dagen erg vervelend
Gisteren was het echt heel erg.Je kan echt zien wat medicatie doet en hoe ze is.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als zij onzeker is dan ben ik de koningin van Shebaquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel onder de dekens dat geneuk.
Ja, ik heb haar nooit onzeker gevonden, verre van dat.
Merel nu met Fran en His over het willen presenteren van Shel
Ze wordt gepamperd dus die krijgt geen stemmen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:24 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
14x III en ze is pleitte, maar ja ze hebben liever een kwebbelende leipo die overal ja toch? op zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |