Het Norwegen model, het canada model, het zwitserland model?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Probleem met de EU is dat je OF in de EU zit OF niet. Er is geen middenweg met ietsje pietsje minder regels, dat kan niet.
Nee dat kan niet. Dit is al sinds de jaren 90 gaande. Er komen alleen maar regels bij. Als je denkt dat wij iets in de melk te brokkelen hebben als Nederland, dan ben je erg naief. Frankrijk en Duitsland maken de dienst uit. De rest moet zijn muil houden.quote:
Wel het gas wat wij kunnen gebruiken. Of je moet miljardenkostende fabrieken bouwen, iets met laagcalorisch en hoogcalorisch. Heb je vast wel eens van gehoord. Russisch gas kunnen we nu dus nog niet gebruiken en het ombouwen tot we dat wel kunnen gebruiken kost tientallen miljarden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:42 schreef Zorro het volgende:
"We hebben vandaag weer gezien wat gas voor nadelen heeft"
Ja want alle gas ter wereld komt uit Groningen.
Muts.
Snap ik. Iedereen heeft compleet andere cijfers over hetzelfdequote:Op woensdag 22 mei 2019 20:43 schreef Zorro het volgende:
Ik word altijd zo moe van dat gestrooi met cijfertjes.
Die zitten ook niet volledig in de EU en dat voorstel lijkt mij prima overigens hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het Norwegen model, het canada model, het zwitserland model?
Precies, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Snap ik. Iedereen heeft compleet andere cijfers over hetzelfde
Macron wil anders ook minder regels. Het kan wel, het is altijd concessies doen. Je moet met z'n allen alleen willen hervormen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Dit is al sinds de jaren 90 gaande. Er komen alleen maar regels bij. Als je denkt dat wij iets in de melk te brokkelen hebben als Nederland, dan ben je erg naief. Frankrijk en Duitsland maken de dienst uit. De rest moet zijn muil houden.
Nee dat is dus het tussenmodelquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die zitten ook niet volledig in de EU en dat voorstel lijkt mij prima overigens hoor.
Dat is natuurlijk veel te kort door de bocht.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Dit is al sinds de jaren 90 gaande. Er komen alleen maar regels bij. Als je denkt dat wij iets in de melk te brokkelen hebben als Nederland, dan ben je erg naief. Frankrijk en Duitsland maken de dienst uit. De rest moet zijn muil houden.
Natuurlijk wil hij dat niet. Voor de buhne ja in verband met de gele hesjes en veel ontevreden Fransen. Ik durf er wel een maandsalaris op te zetten dat je binnen 5 jaar meer regels hebt i.p.v. minder.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Macron wil anders ook minder regels. Het kan wel, het is altijd concessies doen.
Gelukkig kosten de alternatieven als warmtepompen en bijbehorende isolatieinvesteringen helemaal niks.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:44 schreef Hanca het volgende:
[..]
Wel het gas wat wij kunnen gebruiken. Of je moet miljardenkostende fabrieken bouwen, iets met laagcalorisch en hoogcalorisch. Heb je vast wel eens van gehoord. Russisch gas kunnen we nu dus nog niet gebruiken en het ombouwen tot we dat wel kunnen gebruiken kost tientallen miljarden.
Goh, dat is een goedkope gok. Krijg je misschien 5 cent voor terug. Wil niet zeggen dat je dat dan maar niet moet gaan proberen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk wil hij dat niet. Voor de buhne ja in verband met de gele hesjes en veel ontevreden Fransen. Ik durf er wel een maandsalaris op te zetten dat je binnen 5 jaar meer regels hebt i.p.v. minder.
Dat is het ook, maar de geschiedenis leert ons wel dat die landen hier in Europa de dienst uitmaken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk veel te kort door de bocht.
Ik zou zeggen lees je even in waar die Macron vandaan komt en waar hij voor staat., De man wil een 4e rijk zoals Merkel. Toevallig wel weer dat die Moffen er weer bij betrokken zijn trouwens.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goh, dat is een goedkope gok. Krijg je misschien 5 cent voor terug. Wil niet zeggen dat je dat dan maar niet moet gaan proberen.
Dat zeg ik niet. Maar gas is dus ook een dure optie. En vervolgens zijn we afhankelijk van de gasprijs en van Rusland. Daar heb je met warmtepompen en zonneenergie minder last van.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gelukkig kosten de alternatieven als warmtepompen en bijbehorende isolatieinvesteringen helemaal niks.
CU-SGP willen uit die fractie stappenquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:47 schreef timmmmm het volgende:
Alleen al hierom ga ik dus niet stemmen morgen.
Je kan een op het oog eurokritische partij stemmen die de EU op zich prima vindt maar vindt dat het allemaal wat minder kan. Kom je bij een CU uit.
Stem je daarop, kom je in dezelfde fractie als Nexitgestoorden van FvD. Ja dan liever niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |