Wil niet dat je huis in brand staat of je poes onder stroom staat.quote:
Ik weet wel dat ze daar nooit op bed mocht slapen en dat mag ze bij ons welquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Lief. De buren waren haar zat of ze kreeg niet genoeg aandacht dan
Slaapt dat niet vervelend ? Kat op bedquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze daar nooit op bed mocht slapen en dat mag ze bij ons wel![]()
En wss kreeg ze van mij en mn broertje heel veel aandacht ja
Had je hiervoor ooit een andere huisdier ?quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze daar nooit op bed mocht slapen en dat mag ze bij ons wel![]()
En wss kreeg ze van mij en mn broertje heel veel aandacht ja
Stef Driessequote:
Die wil je niet in huis hebben tochquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb ook wel een paar keer een muisje gered uit de klauwen van poeska. Muisjes zijn ook liev
Ja, ik ben niet zo vaak thuis daar, alleen soms in het weekend dus dan vind ik 1 nachtje niet zo erg.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Slaapt dat niet vervelend ? Kat op bed
Uhhhh ja. Sammie een vervelende kater die werd overreden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Had je hiervoor ooit een andere huisdier ?
Ow ja dat is wel te doen iddquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo vaak thuis daar, alleen soms in het weekend dus dan vind ik 1 nachtje niet zo erg.
Ze slaapt meestal bij mn broertje.
Nee niet in mn huis, dus vooral als ik het buiten zie gebeuren dat ze op jacht isquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die wil je niet in huis hebben toch
Dierenliefhebberquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Uhhhh ja. Sammie een vervelende kater die werd overreden.
En 2 loopeenden die op een gegeven moment zijn opgegeten door eoa roofdier
Ja maar hoort erbij tochquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee niet in mn huis, dus vooral als ik het buiten zie gebeuren dat ze op jacht is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |