Nee, we zitten er een graad onder.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En nee, deze temperatuur is juist normaal voor deze tijd van het jaar.
Ik daarheen jaquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt hij dan hierheen of ga jij daarheen? Ik denk het laatste vanwege z'n dochter maar het kan natuurlijk anders zijn.
Heb ik.💪quote:
Je kan het altijd een beetje proberen voor een maand of drie eerstquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik daarheen jaen idd o.a. Vanwege zijn dochter. Maar zover zijn we nog niet he
wel besproken een beetje
Precies. Goed vooruitzicht. Alles op zijn tijd.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Komt goed.. zal nog wel even duren maar gaan we heen
Dat was de bedoeling ook een beetjequote:Op woensdag 22 mei 2019 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb ik.💪
[..]
Je kan het altijd een beetje proberen voor een maand of drie eerst
quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling ook een beetjeMaar eerst juli
Ja iets haasten kan alleen in jouw nadeel werkenquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Precies. Goed vooruitzicht. Alles op zijn tijd.
Precies. Lekker genieten. Niks overhaast. Dan blijft het ook het langst leuk. Anders word alles zo snel gewoontjes.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja iets haasten kan alleen in jouw nadeel werken
Is alles zo vies als jouw toetsenbord bij jou?quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rugnummer was iets in de veertig, kon ik niet goed lezen.
Ik weet al wie je bedoelt.. dat was sinterklaasquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rugnummer was iets in de veertig, kon ik niet goed lezen.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Precies. Lekker genieten. Niks overhaast. Dan blijft het ook het langst leuk. Anders word alles zo snel gewoontjes.
Toetsenbord is mooi schoonquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Is alles zo vies als jouw toetsenbord bij jou?
Mobiel internettenquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toetsenbord is mooi schoon
Nou, inmiddels niet meer helemaal, maar nog steeds schoner dan de jouwe
Zal ik ze ook weer netjes terug stoppen dan?quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Je haalt de woorden uit mijn mond
Schoner dan mijn watte?quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toetsenbord is mooi schoon
Nou, inmiddels niet meer helemaal, maar nog steeds schoner dan de jouwe
quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:27 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zal ik ze ook weer netjes terug stoppen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |