BOLK DIE KATquote:Op woensdag 22 mei 2019 13:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij hebt altijd wel iets om over te janken.
Dan kostte het niet zo gigantisch veel wilskracht om überhaupt achter die computer te duiken. Lag wel lekker op die bank.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan was je opdracht nu vast af geweest 🙄
Precies dit jaquote:Op woensdag 22 mei 2019 13:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan was je opdracht nu vast af geweest 🙄
BEGIN ER NOU GEWOON AAN!quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kostte het niet zo gigantisch veel wilskracht om überhaupt achter die computer te duiken. Lag wel lekker op die bank.
Je hebt iig iets om naar uit te kijken nu. Dat is al een fijn gevoel opzich.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar straks wel 4 weken 😊 dat maakt het wel allemaal waard ook. Hopelijk daarna niet meer zoveel maanden ertussen
!!!quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:00 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Je hebt iig iets om naar uit te kijken nu. Dat is al een fijn gevoel opzich.
Ik word gewoon sip van jouw gezannik. Je bent soms net een wijf met je ge-emmer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kostte het niet zo gigantisch veel wilskracht om überhaupt achter die computer te duiken. Lag wel lekker op die bank.
Preciesquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:00 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Je hebt iig iets om naar uit te kijken nu. Dat is al een fijn gevoel opzich.
Ebauti?quote:
Ik word uitgelokt om dergelijke uitspraken te doenquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik word gewoon sip van jouw gezannik. Je bent soms net een wijf met je ge-emmer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |