Ik slaap al bijna twee jaar minder. De nachten dat ik door heb geslapen in die periode zijn op 1 hand te tellen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je hebt best een lange dag straks achter de rug.. en nu al meerdere dagen minder geslapen. Dus wie weet
Haha jij zegt hetquote:Op woensdag 22 mei 2019 13:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ook proberen 22:30 slapen ja
[..]
1 uur meerdere keren per week is beter dan aantal uur 1x in de week
Een weekendje pauze dan maarjullie hebben ook nog je eigen dingen te doen natuurlijk
Maar jij had ook een verstoord ritme in verband met je vorige werk he..quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik slaap al bijna twee jaar minder. De nachten dat ik door heb geslapen in die periode zijn op 1 hand te tellen.![]()
![]()
Ik heb doorgeslapen maar voel me desondanks brak, het is niet allesquote:Op woensdag 22 mei 2019 13:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik slaap al bijna twee jaar minder. De nachten dat ik door heb geslapen in die periode zijn op 1 hand te tellen.![]()
![]()
Gwn doen wat jij aankan, sporten moet leuk en te doen blijven anders hou je er snel mee op.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haha jij zegt het
Paar uur achter elkaar zou ik ook dood van neervallen denk ik haha.
Ja idd. Maar ik ga niet klagen tegen jou. Want daar heb ik geen recht toe bij jou gezien jou situatie.
Schandalig!!quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zijn ze weer aan het bolken op kantoor ?
Hey kat....quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb doorgeslapen maar voel me desondanks brak, het is niet alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |