Oh echtquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hij had wel erop gereageerdmisschien is zijn interesse gewekt na maandenlang weg zijn gebleven
quote:
Ben benieuwd welkequote:Op woensdag 22 mei 2019 12:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hij zou terugkomen met nieuwe standaard zinnetjes
Hoe gaat het verder met jou ?
Kort maar krachtige zinnenquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke
Het gaat zijn gangetjeMet jou?
neequote:
Weet ik nog niet. Een vriendin van me woont in Tilburg. Ik laat me verrassen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh gezellig! Waar ga je eten?
Ga je vandaag naar Tilburg zussie ?quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Een vriendin van me woont in Tilburg. Ik laat me verrassen.
Jijquote:
Allemaal stukquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat klopt jahoe waren de eieren ?
Nee zaterdag avond. Eten en daarna de stad in. Beetje dansen en drankjes doenquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ga je vandaag naar Tilburg zussie ?
Ik ? Zou zomaar kunnen iddquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:19 schreef wadslak het volgende:
Als ik zo kantoor binnen loop en ik zie iemand bolken, dan weet ik dat jij het bent.
Klinkt gezelligquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee zaterdag avond. Eten en daarna de stad in. Beetje dansen en drankjes doen
quote:
Gwn keihard afspelen zodat iedereen kan meegenietenquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jammer dat ik hier in de kantine niet ff mee kan beuken deze keer
quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:22 schreef wadslak het volgende:
Even checken of er geen mensen stiekem aan het bolken zijn.
When I cut your neck, leave a little piece of skin so the head won't fall offquote:
Zo E10 dit soort teksten had ik niet achter jou gezochtquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
When I cut your neck, leave a little piece of skin so the head won't fall off
Dat is wel hardquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
When I cut your neck, leave a little piece of skin so the head won't fall off
Zou ik ook hebben gedaanquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:22 schreef wadslak het volgende:
Meestal drukken ze snel alles wegen denken ze dat ik het niet zie.
Denk dat ze me naar buiten gooien. Kijk wel uit met die Russenquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gwn keihard afspelen zodat iedereen kan meegenieten
Klinkt als m'n kantoorbaan paar jaar geleden. Hele dagen geen flikker uitvoeren. Thuis werken was wel genietenquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:22 schreef wadslak het volgende:
Meestal drukken ze snel alles wegen denken ze dat ik het niet zie.
Hoe reageerde hij ?quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:25 schreef wadslak het volgende:
Ik zei, doe dat maar niet meer. Dat soort hobby's kan je maar beter thuis uitvoeren.
Ja zal ook vast gezellig worden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Klinkt gezelligBlijf je dan bij je vriendin daar overnachten ?
Heb je halve dagje vrij tochquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Denk dat ze me naar buiten gooien. Kijk wel uit met die Russen
[..]
Klinkt als m'n kantoorbaan paar jaar geleden. Hele dagen geen flikker uitvoeren. Thuis werken was wel genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |