SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Bij mij is dat altijd goed gegaan, alleen een keer een DOA simkaart ontvangen, wel lullig tijdens de jaarwisseling.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:37 schreef Melting het volgende:
Waarom loopt een portering van de ene telecom provider naar de andere, nou nooit eens 100% goed.
Ik moest zo'n 150 nummers overzetten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bij mij is dat altijd goed gegaan, alleen een keer een DOA simkaart ontvangen, wel lullig tijdens de jaarwisseling.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik moest zo'n 150 nummers overzetten.
Hebben die knuppels van Vodafone alle nummers op mijn naam gezet,
Oké dat is wel lekker danquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:56 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
Staan die dan niet ergens in een backup?quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:56 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staan die dan niet ergens in een backup?
PS. Ben weer weten te ontsnappen uit de Bijlmerbajes...
Aangezien ik niet de illusie heb dat ik iets verberg als ik het niet doe, heb ik al mijn contacten bij Google gedumpt. Ben al diverse telefoons en providers verder en mijn contacten poppen gelukkig steeds weer op...quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Zij konden dat voor me in orde maken. Duurde 2 weken.![]()
Ik ben dus zelf maar aan de slag gegaan.
!!!Politie!!! Ik wil een ontsnapping uit de Bijlmerbajes melden.![]()
Dat heb ik privé ook.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangezien ik niet de illusie heb dat ik iets verberg als ik het niet doe, heb ik al mijn contacten bij Google gedumpt. Ben al diverse telefoons en providers verder en mijn contacten poppen gelukkig steeds weer op...
En blij dat ik niet meer in de bajes hoef te bivakkeren.
Het was zeer imposant met rondleidingen door oud bewakers, maar niet voor langer dan een dagje...
Ik ben er een keer geweest voor een rondleiding (in een niet-gebruikte toren) en daar wil je echt niet zitten idd.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:18 schreef MadMaster het volgende:
En blij dat ik niet meer in de bajes hoef te bivakkeren.
Het was zeer imposant met rondleidingen door oud bewakers, maar niet voor langer dan een dagje...
Goede avond.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:38 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Ik heb geen gevangenisverhaal te vertellen. En dat wil ik graag zo houden
Daar ben ik nog nooit geweest, maar staat wel op mijn "ja, daar wil ik eigenlijk nog wel een keer naartoe"-lijst.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Het gevangenismuseum in Veenhuizen is trouwens een aanrader
Hoe oud was je dochter ook al weer?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:38 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Ik heb geen gevangenisverhaal te vertellen. En dat wil ik graag zo houden
We hebben de vrouwenvleugel/-toren bezocht, incl. de isolatieruimte.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben er een keer geweest voor een rondleiding (in een niet-gebruikte toren) en daar wil je echt niet zitten idd.
quote:Programma van vandaag
19:00 - 21:00 Melting - Classic rock
*zet aan*quote:
Heb je koffie nodig om er naar te luisteren ja?quote:
Ligt aan de muziek hè?quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je koffie nodig om er naar te luisteren ja?
Maar weet je ook naam artiest en naam nummer?quote:
Neequote:Op woensdag 22 mei 2019 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar weet je ook naam artiest en naam nummer?
Nee, dank je. Maar bedankt voor het aanbod.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:08 schreef MadMaster het volgende:
Wil er iemand nog pre-sale kaarten voor Underworld op 23 november as. in de Ziggodome?
Ik nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:08 schreef MadMaster het volgende:
Wil er iemand nog pre-sale kaarten voor Underworld op 23 november as. in de Ziggodome?
Wij slaan ook over...quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:08 schreef MadMaster het volgende:
Nee, zei me ook niks.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Bridge of Sighs heb ik ook gezien. Dat is de brug in Venetië die de verhoorkamer met de gevangenis verbindt en de raampjes waren de laatste mogelijkheid voor gevangenen om Venetië te zien. Weer een gevangenisverhaal
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe oud was je dochter ook al weer?
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
* livelink stopt vingers in haar oren en zingt la,la,la
Neem ff wat falafelballetjes mee. Da's het enige dat ik vandaag helemaal op heb gegeten. De pitabroodjes, tomaten, komkommer, feta en knoflooksaus heb ik nog over.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:22 schreef livelink het volgende:
Oh, Melting is aan het draaien![]()
Ik luister even mee, maar moet nog boodschappen doen en koken. Ik loop vanavond weer achter de feiten aan.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:22 schreef livelink het volgende:
Oh, Melting is aan het draaien![]()
Ik luister even mee, maar moet nog boodschappen doen en koken. Ik loop vanavond weer achter de feiten aan.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:24 schreef brother52 het volgende:
AC/DC - It's a long way to the top (if you want to rock 'n roll)
Man en dochter vertrekken morgen naar New York en zoon heeft morgen sportdag op school. En voor allen moest ik helpen met spullen bij elkaar zoeken en pakken en zo.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]Hoe komt het dat je zo ver achter loopt dan?
Ferkansie.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Man en dochter vertrekken morgen naar New York en zoon heeft morgen sportdag op school. En voor allen moest ik helpen met spullen bij elkaar zoeken en pakken en zo.
En ik moest nog papieren zoeken voor de aanmelding voor een nieuwe school voor mijn zoon enz. enz.
Druk met 10 dingen tegelijk en daardoor vergeten dat we ook moeten eten.
Maar ik ga nu de boodschappen doen voordat de winkel om 20.00 sluit.
Jezus..quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:30 schreef livelink het volgende:
Man en dochter vertrekken morgen naar New York en zoon heeft morgen sportdag op school. En voor allen moest ik helpen met spullen bij elkaar zoeken en pakken en zo.
En ik moest nog papieren zoeken voor de aanmelding voor een nieuwe school voor mijn zoon enz. enz.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:00 schreef brother52 het volgende:
Het heet vast You've got another thing coming
quote:
What's your name?quote:
Dat is maar dat verschil.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben niet heel actief, want ik ben even aan het uitzoeken of ik moet verhuizen terwijl mijn flat gerenoveerd wordt. Of dat ik moet verhuizen omdat mijn flat afgebroken wordt.
Doet me denken aan Herman Finkers:quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
What's your name?
My friends call me Keith. But you can call me John.
Geweldige humor heeft die man ja.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Doet me denken aan Herman Finkers:
De mensen van de techniek hier zijn heuze vaklui, dus ook daar zal het beslist niet aan liggen... het zal allemaal wel weer van mij moeten komen
Ik doe mijn best, maar niet voordat ik eerst het personeel aan u heb voorgesteld. Het personeel en ik hebben namelijk zeer intensief met elkaar opgetrokken. Wij zijn in de loop der jaren als het ware een familie geworden en we kennen elkaar onderhand door en door... Het zijn
Het zijn
De Heer Elferink (A-Alferink) De Heer Alferink, ja
Verder nog de heer B of P, dat is niet duidelijk te lezen, De Ruiter; die ons altijd meehelpt met het geluid (licht!) licht
quote:
Welke optie heeft jouw voorkeur?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben niet heel actief, want ik ben even aan het uitzoeken of ik moet verhuizen terwijl mijn flat gerenoveerd wordt. Of dat ik moet verhuizen omdat mijn flat afgebroken wordt.
Waarschijnlijk het winnen van de Staatsloterij.quote:
Nou, vooruit. Dan sla ik wel een maandje over met winnen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het winnen van de Staatsloterij.
Ik stel nog eens een serieuze vraag hierquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Dan sla ik wel een maandje over met winnen.
Ligt eigenlijk aan wat het resultaat is. Dus hoe het eruit komt te zien, wat er gedaan wordt, en ook wat het aan huur gaat kosten naderhand.quote:
Hét antwoord komt vast nog wel...quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik stel nog eens een serieuze vraag hier
Maar spijkerbroek is druk, dus die antwoord niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik stel nog eens een serieuze vraag hier
Voor mij maakt hij wel even tijd...quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar spijkerbroek is druk, dus die antwoord niet.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Rolling Stones - Sympathy for the spijkerbroek
Een hoop onzekerheid dus. Lijkt me niet prettig. Je kunt beter maar weten waar je aan toe bent.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ligt eigenlijk aan wat het resultaat is. Dus hoe het eruit komt te zien, wat er gedaan wordt, en ook wat het aan huur gaat kosten naderhand.
Ik ben vrij snel tevreden, maar ik zal er wel alles proberen uit te slepen voor een zo minimaal mogelijke huurverhogingDeze flat stond in 2000 al op de nominatie gesloopt te worden, maar vreemd genoeg komen de woningbouw en de gemeente hun beloftes niet na. Ook in 2019 zal er nog niks gebeuren. En ik moet nog zien of er iets gaat gebeuren in 2020.
Rolling Stones - Sympathy for the spijkerbroek
Wat tof dat ze naar New York gaan. Had jij trouwens niet gewild?quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze kan ons niet missen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat tof dat ze naar New York gaan. Had jij trouwens niet gewild?
Ja, maar mijn man wilde het nog meer. New York loopt niet weg.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat tof dat ze naar New York gaan. Had jij trouwens niet gewild?
Mja, ik kan me druk gaan maken, maar dan zit ik nog 2 jaar te stressen. Ik stress wel als er weer een bericht binnenkomt, en na de "sorry, maar we stellen het uit" stel ik de stress ook maar weer uit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Een hoop onzekerheid dus. Lijkt me niet prettig. Je kunt beter maar weten waar je aan toe bent.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mja, ik kan me druk gaan maken, maar dan zit ik nog 2 jaar te stressen. Ik stress wel als er weer een bericht binnenkomt, en na de "sorry, maar we stellen het uit" stel ik de stress ook maar weer uit.
Okay, jammer... maar inderdaad New York loopt niet weg. Jij de volgende keer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar mijn man wilde het nog meer. New York loopt niet weg.
Goede instellingquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mja, ik kan me druk gaan maken, maar dan zit ik nog 2 jaar te stressen. Ik stress wel als er weer een bericht binnenkomt, en na de "sorry, maar we stellen het uit" stel ik de stress ook maar weer uit.
Ik in ieder geval niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, jammer... maar inderdaad New York loopt niet weg. Jij de volgende keer.
Als ik de staatsloterij win, komt er een Radio49-meet in New Yorkquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, jammer... maar inderdaad New York loopt niet weg. Jij de volgende keer.
Groot gelijk. Maar kun je makkelijk iets anders vinden dan? Of zorgt de gemeente daarvoor?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ik de staatsloterij win, komt er een Radio49-meet in New York
Waarom niet? Lijkt het je niets?quote:
Daar hou ik je aan!quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ik de staatsloterij win, komt er een Radio49-meet in New York
Woningbouw en gemeente samen. Die bieden tijdelijke woningen aan, en dan beslis ik of ik daar tijdelijk wil blijven.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk. Maar kun je makkelijk iets anders vinden dan? Of zorgt de gemeente daarvoor?
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:33 schreef livelink het volgende:
Eten is klaar, ik ga jullie weer verlaten. Dank je wel Melting
Smakelijk!quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:33 schreef livelink het volgende:
Met 10 miljoen kan er wel een reisje vanafquote:
Jawel, maar ik heb de eerste 20 jaar nog zoveel andere dingen op de planning staan aan noodzakelijke uitgaven, dat daar geen geld voor is.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom niet? Lijkt het je niets?
peaceman en ik willen nog een keer samen gaan. Zonder kinderen en gewoon met z’n tweeën, veel zien en struinen.
Smakelijk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:33 schreef livelink het volgende:
Bon appetit!quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:33 schreef livelink het volgende:
Binnen 20 jaar moet je toch wel een keer naar NY kunnen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb de eerste 20 jaar nog zoveel andere dingen op de planning staan aan noodzakelijke uitgaven, dat daar geen geld voor is.
Op de planning staat: 2 auto's, nieuwe badkamer en nieuwe keuken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnen 20 jaar moet je toch wel een keer naar NY kunnen?
Waarom wil je twee auto’s?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Op de planning staat: 2 auto's, nieuwe badkamer en nieuwe keuken.
Als er nog geld over is, wil ik inderdaad een keer Hawaï, de oostkust en de westkust van Amerika doen. In 1 langer reis.
Over 5 jaar een tweedehands auto (hoop met deze nog 5 jaar te kunnen doen) en dan 15 jaar daarna weer een andere.quote:
Alles in 1 reis?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Als er nog geld over is, wil ik inderdaad een keer Hawaï, de oostkust en de westkust van Amerika doen. In 1 langer reis.
Man, dat is wel heel ver vooruit plannen...quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Over 5 jaar een tweedehands auto (hoop met deze nog 5 jaar te kunnen doen) en dan 15 jaar daarna weer een andere.
Tja..... je moet wel sparen. Heb ik nooit gedaan, maar merk wel dat dat nodig is.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Man, dat is wel heel ver vooruit plannen...
Dat dus...quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnen 20 jaar moet je toch wel een keer naar NY kunnen?
Vrij onbekend bandje dat meent dat ze iets zijn.quote:
Nou ik krijg er geen smile van op mijn gezicht..quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Vrij onbekend bandje dat meent dat ze iets zijn.
Wordt niets.
Komt mij ook niet bekend voor. Zal wel uit Melting's obscure kelder komen.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Over 5 jaar een tweedehands auto (hoop met deze nog 5 jaar te kunnen doen) en dan 15 jaar daarna weer een andere.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Komt mij ook niet bekend voor. Zal wel uit Melting's obscure kelder komen.
Een beetje in ieder geval.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja..... je moet wel sparen. Heb ik nooit gedaan, maar merk wel dat dat nodig is.
Ik wil ook een nieuwe keuken, maar daarvoor gaan we ons geen vakanties ontzeggen. Die vind ik nog net iets belangrijker en noodzakelijker.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo is datquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wil ook een nieuwe keuken, maar daarvoor gaan we ons geen vakanties ontzeggen. Die vind ik nog net iets belangrijker en noodzakelijker.
Ook dat.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een beetje in ieder geval.
Om naar NY te kunnen bijvoorbeeld...
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wil ook een nieuwe keuken, maar daarvoor gaan we ons geen vakanties ontzeggen. Die vind ik nog net iets belangrijker en noodzakelijker.
WoW 15.000 voor een autoquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook dat.
Maar misschien schat ik de kosten ook wel te hoog in allemaal.
Ik heb berekend dat ik voor een andere badkamer zo'n ¤ 12.000,- nodig zal hebben, en voor een keuken ¤ 10.000,- Tel daarbij 2 auto's op van ¤ 15.000,- en dat komt op ¤ 52.000,-.
En dan heb ik nog geteld dat mijn reisje Hawaï enz ook nog eens ¤ 10.000,- gaat kosten.
Gelukkig hoef je niet alles tegelijk te betalen...quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook dat.
Ik heb berekend dat ik voor een andere badkamer zo'n ¤ 12.000,- nodig zal hebben, en voor een keuken ¤ 10.000,- Tel daarbij 2 auto's op van ¤ 15.000,- en dat komt op ¤ 52.000,-.
En dan heb ik nog geteld dat mijn reisje Hawaï enz ook nog eens ¤ 10.000,- gaat kosten.
De auto die ik nu in de planning heb, kost meer. Wil ik gewoon erg graag.quote:
Nee, dat zou niet gaan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet alles tegelijk te betalen...
Ow maar als jij dat wilt, moet je dat gewoon doen hoor. Ik vind het zelf een hele hoop geld.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
De auto die ik nu in de planning heb, kost meer. Wil ik gewoon erg graag.
En dan óók nog een staatslot van ¤ 15 erbij!quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook dat.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Aerosmith - Back in the saddle again
Zonder jackpot?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dan óók nog een staatslot van ¤ 15 erbij!
Kan niet uit hè. Geen budget voor.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kan niet uit hè. Geen budget voor.
Ik vind het heerlijk en soms ook echt noodzakelijk om even echt weg te zijn. Maar zo heeft ieder zijn eigen voorkeuren natuurlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Ik wel, komt ook wel omdat ik niets om vakanties geef, an sich. Ik ga graag dingen bezichtigen. Dus dat plan ik dan wel in mijn vakanties tussendoor.
Yep.... en dan heb ik het nog niet over de overige investeren die in de loop der tijd gedaan moeten worden, zoals een keer andere meubels, nieuwe pc, etc.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dan óók nog een staatslot van ¤ 15 erbij!
Dure smaak dus.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
De auto die ik nu in de planning heb, kost meer. Wil ik gewoon erg graag.
Kratje bier is toch niet zo duur?quote:
Vind dat gewoon een erg mooie bak.quote:
Ah recent bouwjaar, ja dat kost een hoop geld.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind dat gewoon een erg mooie bak.
Mazda CX5 2018 model.
Over 5 jaar pas hè?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah recent bouwjaar, ja dat kost een hoop geld.
Maar misschien dat ik nog van gedachten verander en wordt het de CX40. Komt dit jaar in september op de markt.quote:
Auto's interesseren me gelukkig geen hol.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar misschien dat ik nog van gedachten verander en wordt het de CX40. Komt dit jaar in september op de markt.
Even opgezocht... ik heb daar zo geen verstand van. Maar het is niet echt mijn smaak.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind dat gewoon een erg mooie bak.
Mazda CX5 2018 model.
Dat mag.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Even opgezocht... ik heb daar zo geen verstand van. Maar het is niet echt mijn smaak.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Auto's interesseren me gelukkig geen hol.
Hoewel ik wel elke 3 jaar een geheel nieuwe aanschaf, waardoor de bijbetaling nog te overzien is...
Ik heb even gekeken wat die Mazda moet kosten.quote:
Dat vind/vond ik ook altijd.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:59 schreef peaceman het volgende:
Ik geef niet veel om auto’s. Hij moet het vooral doen.
Ik heb ook even gekeken, maar inderdaad.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken wat die Mazda moet kosten.
Tsja, vergeet NY dan maar, Melting!
Of ga naar NY en huur daar een week zo'n bak...
Te klein qua ruimte? Of qua zitcomfort?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vind/vond ik ook altijd.
Maar ik dacht..... als ik de keuze heb.... kan ik beter voor iets gaan, dat ik ook echt een leuke auto vind.
De auto die ik nu heb, vind ik ook nog steeds een genot om in te rijden, terwijl ik deze bij toeval vond toen ik een andere auto moest hebben.
Hij is alleen een beetje aan de kleine kant voor me.
Daarom.... over 20 jaar of zo.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken wat die Mazda moet kosten.
Tsja, vergeet NY dan maar, Melting!
Of ga naar NY en huur daar een week zo'n bak...
Qua zitcomfort. Want heb weinig ruimte nodig, denk ik.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Te klein qua ruimte? Of qua zitcomfort?
Okay, dat snap ik op zich wel. Dat is ook erg vervelend.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Qua zitcomfort. Want heb weinig ruimte nodig, denk ik.
Mijn huidige auto is niet geschikt voor lange ritten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dat snap ik op zich wel. Dat is ook erg vervelend.
Dan heb je ook wel meteen de meest uitgebreide rit voor jou in NL gehad...quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn huidige auto is niet geschikt voor lange ritten.
Heb een jaar of 2 geleden van Friesland naar huis gereden, maar moest er onderweg wel een keer of 2 uit.
Klopt. Maar denk dat als ik een auto heb, waarin ik relaxt kan zitten, dan ook makkelijker met de auto op vakantie ga naar de Ardennen of Duitsland.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb je ook wel meteen de meest uitgebreide rit voor jou in NL gehad...
Koop een goedkoop mini autootje voor dagelijks gebruik en huur een auto voor de vakantie.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Maar denk dat als ik een auto heb, waarin ik relaxt kan zitten, dan ook makkelijker met de auto op vakantie ga naar de Ardennen of Duitsland.
Doen wij allemaal met de Fiat500quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Maar denk dat als ik een auto heb, waarin ik relaxt kan zitten, dan ook makkelijker met de auto op vakantie ga naar de Ardennen of Duitsland.
Goedemorgen livelink.quote:
Ik moest man en dochter vanochtend uitzwaaien richting Schiphol, dus de wekker stond vandaag om 04.30quote:Op donderdag 23 mei 2019 05:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Dat zijn geen tijden meer om op te staan hè?
Nee, toch niet. De wekker gaat nog steeds om 5.30. Misschien kan ik minder goed mijn bed uit.quote:Op donderdag 23 mei 2019 05:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest man en dochter vanochtend uitzwaaien richting Schiphol, dus de wekker stond vandaag om 04.30
Jij lijkt de laatste tijd later op te staan?
En nu heb je het een weekje wat rustiger of wat?quote:Op donderdag 23 mei 2019 05:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest man en dochter vanochtend uitzwaaien richting Schiphol, dus de wekker stond vandaag om 04.30
Nou, ik moet natuurlijk nog wel gewoon werken en mijn zoon moet ook gewoon naar school.quote:Op donderdag 23 mei 2019 05:42 schreef Melting het volgende:
[..]
En nu heb je het een weekje wat rustiger of wat?
En kun je je zoon een keer verwennen met wat extra's.quote:Op donderdag 23 mei 2019 05:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik moet natuurlijk nog wel gewoon werken en mijn zoon moet ook gewoon naar school.
Maar ik denk dat we wel makkelijk gaan doen met eten en zo.
Zaterdag gaan we samen naar familie in Limburg. Helaas rijden er dan weer eens geen treinen tussen Eindhoven en Roermond. Het lijkt wel alsof er elke weekend wel iets is als het gaat om de trein naar Maastricht of Heerlenquote:Op donderdag 23 mei 2019 05:55 schreef Melting het volgende:
[..]
En kun je je zoon een keer verwennen met wat extra's.
Quality time met je zoon.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 06:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Zaterdag gaan we samen naar familie in Limburg. Helaas rijden er dan weer eens geen treinen tussen Eindhoven en Roermond. Het lijkt wel alsof er elke weekend wel iets is als het gaat om de trein naar Maastricht of Heerlen
Ja, bussen tussen Eindhoven en Roermond. Voor mij is het allemaal niet zo erg, maar mijn ouders gaan ook mee. Reizen is voor hen al zwaar en dit maakt het voor hen alleen maar zwaarder. We moeten ook nog terug 's avonds.quote:Op donderdag 23 mei 2019 06:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat vervelend. Dan maar met de bus zeker?
Dat kan ik me dan voorstellen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 06:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, bussen tussen Eindhoven en Roermond. Voor mij is het allemaal niet zo erg, maar mijn ouders gaan ook mee. Reizen is voor hen al zwaar en dit maakt het voor hen alleen maar zwaarder. We moeten ook nog terug 's avonds.
Gefeliciteerd Diaan en peaceman met jullie 1-jarige katten.quote:Op donderdag 23 mei 2019 07:39 schreef peaceman het volgende:
Morguh![]()
Vergeet Diaan vandaag niet te feliciteren... onze katten zijn 1 geworden vandaag.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 07:39 schreef peaceman het volgende:
Morguh![]()
Vergeet Diaan vandaag niet te feliciteren... onze katten zijn 1 geworden vandaag.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:15 schreef just me het volgende:
hoera voor de poesjes
![]()
[ afbeelding ]
goedemorgen
het gaat redelijk goed met mijn kniequote:Op donderdag 23 mei 2019 12:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de knie van just me?
Dat is goed nieuws! En dan maar hopen dat de verhuizing niet al te veel impact op je vader heeft.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:56 schreef Diaan73 het volgende:
Gisteren hadden we een gesprek over de indicaties voor mijn vader, vandaag is de toekenning van de indicaties al binnen! Zo snel kan het dus ook gaan. Nu staat mijn vader (actief) op de wachtlijst voor het verpleeghuis van onze keuze. Hopelijk gaat dat ook snel.
Zeker. Dat verwacht ik eigenlijk niet. Misschien dat hij er iets beter van wordt, hij kan dan ook lekker "vrij" naar buiten. Daarnaast heeft hij eigenlijk geen besef van plaats en tijd. Hij zal wel even moeten wennen aan de andere bewonerw denk ik.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:59 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws! En dan maar hopen dat de verhuizing niet al te veel impact op je vader heeft.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:41 schreef just me het volgende:
[..]
het gaat redelijk goed met mijn knie
Ik slik geen ontstekingsremmers meer maar probeer wel een evenwicht te vinden tussen rusten en belasten
Oeps....quote:Ik heb nu een tijdje achter de pc gezeten en nu ga ik even lopen.
Voetbalseizoen is bijna afgelopen dus de opzeggingen en aanmeldingen "stromen" weer binnen en door een foutje van ons pakket heb ik dagen geen mail ontvangen, wel lekker rustig maar niet handig
Dan maar aan de wodka redbullquote:Op donderdag 23 mei 2019 16:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Mailtje over het stemmen tellen vanavond wordt ondertekend met
---
<Naam>
Tealeider Klantcontact Burgerzaken
---
Ik denk dat er geen koffie is
Is ook niet nodig, je bent in 5 minuten klaar met tellen...quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Mailtje over het stemmen tellen vanavond wordt ondertekend met
---
<Naam>
Tealeider Klantcontact Burgerzaken
---
Ik denk dat er geen koffie is
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 23 mei 2019 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is ook niet nodig, je bent in 5 minuten klaar met tellen...
Ik liep net langs het stembureau, had mijn stempas bij me... en liep door.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
En dan 58 euro (bruto) vangen... lekker meegenomen voor die paar minuten.
Goed zo. Ik hoop dat iedereen gaat stemmen, mits ze een geïnformeerde keuze maken. Als je je, om welke reden dan ook, niet hebt geïnformeerd, dan is het beter om niet te stemmen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik liep net langs het stembureau, had mijn stempas bij me... en liep door.
Geen idee waar ik op/voor moet stemmen en ik heb geen zin om op basis van verkiezing populisme een keuze te maken...
Lijkt wel een beetje op elkaar jaquote:Op donderdag 23 mei 2019 16:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hadden we niet afgelopen zaterdag al voor het Europees Parlement gestemd? #zelfdesoortcircus
quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Sterkte met de knie van de kat, mooi dat just me zo snel een indicatie heeft gekregen en gefeliciteerd met de 1-jarige verjaardag van Diaanpap!
Of haal ik nu wat dingen door elkaar?
quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Sterkte met de knie van de kat, mooi dat just me zo snel een indicatie heeft gekregen en gefeliciteerd met de 1-jarige verjaardag van Diaanpap!
Of haal ik nu wat dingen door elkaar?
Ik twijfel of ik zal gaan stemmen, eigen vind ik van mezelf dat ik wel moet stemmenquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:47 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh ja, stemmen, moet ik zo nog doen, of toch maar niet
![]()
lalalalalalalaaaaaaaquote:Op donderdag 23 mei 2019 17:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, nu kan je goed stemmen.
Goede avond.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:06 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Net thuis van werk en stemmen. Eerst even uitpuffen voordat ik ga intunen. Lange dag vandaag.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:11 schreef livelink het volgende:
Ja, ingetuned. En het stemmen was voor mij meer een potje vrij worstelen met stembiljetten. Ik had ook nog de volmacht voor mijn man en ik had echt ruzie met die biljetten in het stemhokje dat ook net iets te hoog was voor mij.
Hoe klein ben je dan?quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:11 schreef livelink het volgende:
Ja, ingetuned. En het stemmen was voor mij meer een potje vrij worstelen met stembiljetten. Ik had ook nog de volmacht voor mijn man en ik had echt ruzie met die biljetten in het stemhokje dat ook net iets te hoog was voor mij.
Moet je een lokaal uitzoeken waar ook rolstoelers kunnen stemmenquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:11 schreef livelink het volgende:
1.56 en ik stond in het hokje met de 'hoogste' tafel. Ik twijfelde even om te wachten tot het lage hokje vrij kwam, maar dat vond ik zo zielig overkomen. Achteraf had ik spijt.quote:
Theoretisch gezien had je hem ook zelf kunnen verstellenquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
1.56 en ik stond in het hokje met de 'hoogste' tafel. Ik twijfelde even om te wachten tot het lage hokje vrij kwam, maar dat vond ik zo zielig overkomen. Achteraf had ik spijt.
Dat kon hier bij alle stemlokalen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Moet je een lokaal uitzoeken waar ook rolstoelers kunnen stemmen
Kan dat ook ja?quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:14 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Theoretisch gezien had je hem ook zelf kunnen verstellen
In theorie hoef je dan alleen maar een Husqrvarna mee te brengen.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
In theorie hoef je dan alleen maar een Huqrvarna mee te brengen.
Geen idee dat dat kon. Ik zou dat ook niet snel gedaan hebben. Het ging nu net, maar het was wel lastig.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:14 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Theoretisch gezien had je hem ook zelf kunnen verstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |