SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Bij mij is dat altijd goed gegaan, alleen een keer een DOA simkaart ontvangen, wel lullig tijdens de jaarwisseling.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:37 schreef Melting het volgende:
Waarom loopt een portering van de ene telecom provider naar de andere, nou nooit eens 100% goed.
Ik moest zo'n 150 nummers overzetten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bij mij is dat altijd goed gegaan, alleen een keer een DOA simkaart ontvangen, wel lullig tijdens de jaarwisseling.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik moest zo'n 150 nummers overzetten.
Hebben die knuppels van Vodafone alle nummers op mijn naam gezet,
Oké dat is wel lekker danquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:56 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
Staan die dan niet ergens in een backup?quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:56 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staan die dan niet ergens in een backup?
PS. Ben weer weten te ontsnappen uit de Bijlmerbajes...
Aangezien ik niet de illusie heb dat ik iets verberg als ik het niet doe, heb ik al mijn contacten bij Google gedumpt. Ben al diverse telefoons en providers verder en mijn contacten poppen gelukkig steeds weer op...quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Zij konden dat voor me in orde maken. Duurde 2 weken.![]()
Ik ben dus zelf maar aan de slag gegaan.
!!!Politie!!! Ik wil een ontsnapping uit de Bijlmerbajes melden.![]()
Dat heb ik privé ook.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangezien ik niet de illusie heb dat ik iets verberg als ik het niet doe, heb ik al mijn contacten bij Google gedumpt. Ben al diverse telefoons en providers verder en mijn contacten poppen gelukkig steeds weer op...
En blij dat ik niet meer in de bajes hoef te bivakkeren.
Het was zeer imposant met rondleidingen door oud bewakers, maar niet voor langer dan een dagje...
Ik ben er een keer geweest voor een rondleiding (in een niet-gebruikte toren) en daar wil je echt niet zitten idd.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:18 schreef MadMaster het volgende:
En blij dat ik niet meer in de bajes hoef te bivakkeren.
Het was zeer imposant met rondleidingen door oud bewakers, maar niet voor langer dan een dagje...
Goede avond.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:38 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Ik heb geen gevangenisverhaal te vertellen. En dat wil ik graag zo houden
Daar ben ik nog nooit geweest, maar staat wel op mijn "ja, daar wil ik eigenlijk nog wel een keer naartoe"-lijst.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Het gevangenismuseum in Veenhuizen is trouwens een aanrader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |