We gaan het tzt wel horenquote:Op woensdag 22 mei 2019 09:12 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof niet dat zijn goedkeuring vereist is
Komende week waren de eerste vergaderingen al, en neem aan dat ze het besluit niet te lang uit zullen stellen, want er is nog genoeg te regelenquote:
Wat heeft die dikke De Leeuw met Limburg van doen dan?quote:
Ik ben voor Leeuwarden, zover mogelijk weg van hier, dat gaf ik al eerder hier in de SC aan, maar FF vond dat geen goed idee...quote:
Laters...quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat tzt al op korte termijn is
Zullen we dan gewoon Groningen doen.. Dat staat al stevig op zn grondvestenquote:Op woensdag 22 mei 2019 09:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben voor Leeuwarden, zover mogelijk weg van hier, dat gaf ik al eerder hier in de SC aan, Maar FF vond dat geen goed idee...
Ach, ik gun het de A'dammers wel....gezellig, nog meer toeristen...quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Zullen we dan gewoon Groningen doen.. Dat staat al stevig op zn grondvesten
Ligt zandvoort al vast dan?quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:49 schreef D. het volgende:
Omdat het mogelijk in hetzelfde weekend is als Zandvoort zullen ze het wel zover mogelijk daar vandaan gaan doen
Gaan ze dan ook oefenen op Zandvoort ipv Barcelona ?quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dat het doorgaat ja, datum nog niet, maar zal begin mei worden, als vervanger van Barcelona
Goede vraagquote:Op woensdag 22 mei 2019 09:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaan ze dan ook oefenen op Zandvoort ipv Barcelona ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |