Ja maar nu ben je ook te vaak in het buitenland dus begrijpelijkquote:Op woensdag 22 mei 2019 08:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb toen ik 7 ofzo was een kat voor m'n verjaardag gekregen
Nu helaas niks meer.
Niet helemaal lekker bij hun hoofd bedoel je ?quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:29 schreef wadslak het volgende:
Ik hoor hier meer mensen over inderdaad, dat ze niet helemaal lekker zijn en slecht slapen.
Ben je al gaan trainen ?quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voelde me gisterenmiddag al niet helemaal lekker. Vroeg naar bed gegaan. Viel vrijwel gelijk in slaap maar na vijf en half uur weer wakker en kon niet meer verder slapen. Dus toen ben k maar aan het werk gegaan
Komt wel goed. Gewoon alles eruit trainen.quote:
nee, ik ga over 10 minuten de deur uitquote:
Dat is een fabel hequote:Op woensdag 22 mei 2019 09:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt wel goed. Gewoon alles eruit trainen.
verpest m'n placebo effect nou nietquote:
Sorryquote:
thanksquote:
Wel op tijd stoppen. 2 uurtjes trainen is best veel als je al sinds 4uur wakker bent en slecht hebt geslapenquote:
hahaatjes. Ekte ekte gaan gewoon tot het gaatjequote:Op woensdag 22 mei 2019 09:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel op tijd stoppen. 2 uurtjes trainen is best veel als je al sinds 4uur wakker bent en slecht hebt geslapen
Wat vindt dev daar vanquote:
Neequote:Op woensdag 22 mei 2019 09:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
hahaatjes. Ekte ekte gaan gewoon tot het gaatje
oh dat is zijn nachtkloonquote:
Dit niet wetenquote:
Jawel.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Juist ja !!!alles voor de puntjes he, malle haagzero
Dat is inderdaad wel gek ja.quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Juist ja !!!alles voor de puntjes he, malle haagzero
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |