Wat ben je toch een zonnestraaltjequote:Op woensdag 22 mei 2019 08:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik stuur wel wat zonnestraaltjes door
Dank jequote:Op woensdag 22 mei 2019 08:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik stuur wel wat zonnestraaltjes door
Oh gezellig! Waar ga je eten?quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:08 schreef Already_in_use het volgende:
Ik ga zaterdag in Tilburg eten en daarna stappen @:Cinderelladreamer
Ga je samen met CD stappen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:08 schreef Already_in_use het volgende:
Ik ga zaterdag in Tilburg eten en daarna stappen @:Cinderelladreamer
het schijnt inderdaad zo naar binnen toe.quote:
Ga gewoon mee danquote:
I know.......maar voor mij is dat gewoon echt te druk allemaal......quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:17 schreef dud0r het volgende:
Maar dan kan je misschien nog een leuke vent tegen komen
komt door de leeftijd hequote:Op woensdag 22 mei 2019 09:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
I know.......maar voor mij is dat gewoon echt te druk allemaal......
Waarom niet goed geslapen dan? Moest je bolken vannacht?quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:27 schreef dud0r het volgende:
Ik ga zo ook een uurtje of twee trainen. Altijd fijn is dat.
En het is lekker weer dat helpt altijd mee.
Beetje jammer dat ik zo kut geslapen heb. Hopelijk gaat dat geen negatieve impact geven op de training
Voelde me gisterenmiddag al niet helemaal lekker. Vroeg naar bed gegaan. Viel vrijwel gelijk in slaap maar na vijf en half uur weer wakker en kon niet meer verder slapen. Dus toen ben k maar aan het werk gegaanquote:Op woensdag 22 mei 2019 09:28 schreef wadslak het volgende:
[..]
Waarom niet goed geslapen dan? Moest je bolken vannacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |