Sarcastisch he. Nee maar snap het wel hoor. Dit spel maakt mensen gek.quote:
Wat voor idioot steelt kuikentjes om ze vervolgens te dumpenquote:Op woensdag 22 mei 2019 08:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Iemand had ze gestolen uit een kinderboerderij en ergens in parkje gedumpt. Dus mee naar huis genomen in een ah mandje en voor gezorgd
Tot ze weg moesten van mijn moeder
Idioten dusquote:Op woensdag 22 mei 2019 08:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat voor idioot steelt kuikentjes om ze vervolgens te dumpen
Lief dat je ze meegenomen hebt
Wie bepaald de teams? En dezelfde manier dan we nu doen met enige verschil dat er teams zijn?quote:
Heb toen ik 7 ofzo was een kat voor m'n verjaardag gekregenquote:Op woensdag 22 mei 2019 08:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Idioten dus![]()
Waren leuke beestjes
Jij huisdieren gehad ?
Ik een keer hamsterquote:Op woensdag 22 mei 2019 08:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb toen ik 7 ofzo was een kat voor m'n verjaardag gekregen
Nu helaas niks meer.
Wromquote:Op woensdag 22 mei 2019 08:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja dat dacht ik ook.. maar ik sla die ook over
Aiquote:Op woensdag 22 mei 2019 08:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik een keer hamster
Binnen een jaar dood
Niet oud.quote:Op woensdag 22 mei 2019 08:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ai
Weet eigenlijk niet hoe oud hamsters worden?
Ik een schildpad. Durfde het beest niet eens aan te raken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 08:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik een keer hamster
Binnen een jaar dood
Chinese Dwerghamster en Roborovski Dwerghamster kan tot 4 jaar oud worden de rest van de soorten hamster tot 2 jaar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 08:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ai
Weet eigenlijk niet hoe oud hamsters worden?
quote:Op woensdag 22 mei 2019 08:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik een schildpad. Durfde het beest niet eens aan te raken.
Wat moet je daar ook mee. Kun je niet eens aaien of knuffelenquote:Op woensdag 22 mei 2019 08:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik een schildpad. Durfde het beest niet eens aan te raken.
Stond al klaar voor jequote:Op woensdag 22 mei 2019 08:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jouw beurt voor de koffie vandaag
Ik had daar toch ook niet om gevraagd. Kreeg het gewoon. Maar ik zal ze nog wel terug pakken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 08:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat moet je daar ook mee. Kun je niet eens aaien of knuffelen.
Weet ik niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 08:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wie bepaald de teams? En dezelfde manier dan we nu doen met enige verschil dat er teams zijn?
Hoe was die serie gisteren? Tot hoever heb je gekeken?quote:
Ep2. TOP!quote:Op woensdag 22 mei 2019 08:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hoe was die serie gisteren? Tot hoever heb je gekeken?
Okay. Hoorde van iemand dat ie best hard was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |