https://www.dirk.nl/boods(...)nelfilterkoffie/9354quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:44 schreef hemarookworst het volgende:
al die andere varianten van ah perla is best te zuipen moet ik zeggen
Kap hier maar mee.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:46 schreef Stukjebrood het volgende:
Ce café n’est pas réel, alors achetez du vrai café tel qu’ils le boivent en France.
Ik hoor morgen graag wat je ervan vond. Anders knal ik hem morgen ook op.quote:
die vind ik zelf minderquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
https://www.dirk.nl/boods(...)nelfilterkoffie/9354
Deze dacht ik
Lekker biertje welquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Haha aldi gelijk tree schultenbrau genieten jogens
Vroeger zat er op mijn route alleen een Aldi dus toen ook vaak schultenbrau gehad, was eigenlijk best te doen wel idd.quote:
Als het te lang duurt dan strijk ik er eentje af...quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wel saai om lang heen te kijken.
Dat maakt het nog enigzins spannend.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Als het te lang duurt dan strijk ik er eentje af...
ik varieer van koffie, vooral de verschillende varianten van perlaquote:
ohja Perla gaat ook wel idd, op mijn werk heb ik cups, die zijn echt heel lekker.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik varieer van koffie, vooral de verschillende varianten van perla
Wel veilig doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat maakt het nog enigzins spannend.
Ik probeer van alles wat soms, maar DE bonen zijn tot nu toe het meest gangbare.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
DE zilver en mokka is wel lekker
Flikker op pedant ventje.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:48 schreef Stukjebrood het volgende:
Es ist nicht normal, was ihr alle postet.
okequote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:48 schreef wadslak het volgende:
[..]
Ik probeer van alles wat soms, maar DE bonen zijn tot nu toe het meest gangbare.
Was sagst du?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |