Op dinsdag 21 mei 2019 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:Ja dat klopt. Ik begrijp idd ook wat hij uitkraamt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wel simpel Duits, kan het tenminste lezen.
Is goed Eva.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:56 schreef Stukjebrood het volgende:
[..]
Sei nett zu meiner Familie und meinen Freunden. Scheint, als suchst du einen Kampf.
Dat kan 2 kanten op....quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Russisch net zo aantrekkelijk als jou
Natuurlijk is Russisch smoking hot, lekker grofquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat kan 2 kanten op....
Of ik ben oerlelijk.
Of Russisch is smoking hot.
Het klinkt alsof die mensen altijd boos zijn ofzo.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Natuurlijk is Russisch smoking hot, lekker grof![]()
Hou ik wel van, zelfs als je iemand complimenteerd klinkt het grof.
Ja, wel leuke taal daaromquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Het klinkt alsof die mensen altijd boos zijn ofzo.
Temperamentvol.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, wel leuke taal daaromPast bij mij
Nawh, jij bent denk te klein en schattig om in volle tong Russisch te schreeuwenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Temperamentvol.
Zou ook prima bij mij passen. Maar ik breek mijn tong over die klanken joh.
Ik vind Italiaans en Australisch sexy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |