Rustigquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zouden ze het merken als ik de buurman en het kind van de onderburen vermoord? Als ik nog één boor de muur in hoor gaan of als dat monster van beneden weer op standje 11 begint te schreeuwen slaan de stoppen door denk ik.
Ja, sta voorlopig wel op 1quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:06 schreef wadslak het volgende:
Posts te gaan om tong80 in te halen: +110049
Adem in, adem uit..quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zouden ze het merken als ik de buurman en het kind van de onderburen vermoord? Als ik nog één boor de muur in hoor gaan of als dat monster van beneden weer op standje 11 begint te schreeuwen slaan de stoppen door denk ik.
Misschien is die buurman al vermoord door dat kind met haar drilboor.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of als ze wat melk met extra honing heeft gedronken
Ben ze even beu zeg maar. Het is nu al dagen hetzelfde, hoeveel kan je in één muur boren godverdommequote:
Stoerquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:07 schreef wadslak het volgende:
wtf deze maand meer gepost dan bijna al mijn totale posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |