quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:25 schreef moemoe het volgende:
Ik heb vandaag per ongeluk heel veel wasabi tot me genomen tijdens het eten van sushi.
Mijn hoofd toen:![]()
.
Ja, alle samenvattingen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je de dvd van dit seizoen aan het terug kijken?
Zeg het maarquote:
Ik doe dat soms wel eens expresquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:25 schreef moemoe het volgende:
Ik heb vandaag per ongeluk heel veel wasabi tot me genomen tijdens het eten van sushi.
Mijn hoofd toen:![]()
.
Ja, herken je het?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]dus welke wedstrijd is wel bekend.
Jij zou toch wel moeten weten dat water niet zo goed werkt bij pittige dingenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik had 3 glazen water nodig voordat de tranen uit mijn ogen waren.
Jeetje.
Ik zal niet in details gaan, maar ooit wel eens een hoop habanero pepers gesneden en daarna pijn moeten lijden na een wc bezoek.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon alle lichaamsopeningen insmeren
Well, er was niet heel veel anders voor handen op dat moment...quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij zou toch wel moeten weten dat water niet zo goed werkt bij pittige dingen
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal niet in details gaan, maar ooit wel eens een hoop habanero pepers gesneden en daarna pijn moeten lijden na een wc bezoek.
T'is watquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik had 3 glazen water nodig voordat de tranen uit mijn ogen waren.
Jeetje.
haha dat had je verteldquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal niet in details gaan, maar ooit wel eens een hoop habanero pepers gesneden en daarna pijn moeten lijden na een wc bezoek.
Als ik mijn sushi op is en ik nog wat washi overheb, dat zo in mijn mond te stoppen en mijn neus dan "open" voel gaanquote:
Hier ben ik!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:45 schreef devzero het volgende:
waar is onze baggerkoning @:r-woud93 eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |