SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Al even ingetuned, maar stond onder de douche.quote:
rustig aanquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:06 schreef Diaan73 het volgende:
Net thuis en gegeten. Nu even naar mijn vader. Misschien straks nog even luisteren als het lukt.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Al even ingetuned, maar stond onder de douche.
Was de eerste artiest die je draaide, Johnny Cash?
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:09 schreef just me het volgende:
@:Melting, zit je in de stront of is het zo erg nog niet
Heb je dat al niet eerder gehad ?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zo erg is het niet.
Vanuit douche en toilet geen probleem. Wel vanuit keuken en wasmachine.
quote:
Dan maar zorgen dat de onderburen geen water overlast krijgenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]Vorig jaar. Toen zijn er alleen met een veer doorgeweest, en dat werkte voor toen.
Maar nu zou hij met een waterding er doorheen gaan.
Vrees alleen dat hij vandaag niet meer komt.
Dat hoop ik ook.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:14 schreef just me het volgende:
[..]
Dan maar zorgen dat de onderburen geen water overlast krijgen
was alles goed met Roodkapje?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:15 schreef Melting het volgende:
Trouwens Symph..... ik kwam zaterdag nog iemand tegen van wie je de groeten kreeg.
quote:
wel tof om als een van de eersten binnen te zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De soundcheck was nog bezig toen we binnen kwamen...
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:22 schreef just me het volgende:
Oh jee maar Melting mag z'n wasmachine niet gebruiken en blijft black black
Als hij nu maar geen last heeft van een verkeersopstopping...quote:
Laat je niet blij maken met een dode mus Melting, je weet niet waar hij vandaan moet komenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:27 schreef Melting het volgende:
Je blijft wel aan staan op de achtergrond, Symph.
Nee, hij was al in de buurt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als hij nu maar geen last heeft van een verkeersopstopping...
ja, maar gelukkig komt er iemand met een trekveerquote:
ik denk in plaatjequote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:33 schreef just me het volgende:
[..]
ja, maar gelukkig komt er iemand met een trekveer
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:33 schreef just me het volgende:
[..]
ja, maar gelukkig komt er iemand met een trekveer
Zo groot is die trekveer nu ook weer niet hoorquote:
Size doesn't matter?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:34 schreef just me het volgende:
[..]
Zo groot is die trekveer nu ook weer niet hoor
ik las het netquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb je Vengaboys - We're going to Ibiza al gedraaid?
Is een grote hit in Oostenrijk op dit moment.
Laten we er maar over ophouden als krijgt Symph nachtmerriesquote:
Nog meer centjes voor Wesselquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb je Vengaboys - We're going to Ibiza al gedraaid?
Is een grote hit in Oostenrijk op dit moment.
Ik verdenk Wessel van een uitgebreid plan, waarbij hij Russische rijke stinkerds en Oostenrijkse ministers heeft gebruikt, om centjes te verdienen met de Vengaboys.quote:
Goed mogelijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik verdenk Wessel van een uitgebreid plan, waarbij hij Russische rijke stinkerds en Oostenrijkse ministers heeft gebruikt, om centjes te verdienen met de Vengaboys.
Oei, stalker-alertquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Goed mogelijk.
Goede herinneringen aan mijn telefoontjes met Wessel trouwens, was altijd heel gezellig
Je kende veel muziekmensen toch uit die tijd ?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Goed mogelijk.
Goede herinneringen aan mijn telefoontjes met Wessel trouwens, was altijd heel gezellig
Oh gaafquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:42 schreef zorro28 het volgende:
Ik ga donderdag naar Rocketman. Ben benieuwd
Nope, dat kwam pas later. Met Wessel bellen was toen ik nog bij mijn ouders woondequote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:41 schreef just me het volgende:
[..]
Je kende veel muziekmensen toch uit die tijd ?
Ik ook, laat je het weten?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:42 schreef zorro28 het volgende:
Veel plezier! Lijkt me best leuk.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:42 schreef zorro28 het volgende:
Snel, vraag of je mag aansluitenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Veel plezier! Lijkt me best leuk.
Ik ken er volgens mij geen één van.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Zoveel gave versies van dit nummer, ieder met een eigen geluid. Jacky
+1quote:
Ik vind 1 keer wel genoegquote:
Gaat hem straks niet meer lukken. Maar goed, ieder gek zijn gebrek (en hobby)quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Een ex-collega is helemaal Elton-Johngek. Gaat zelfs in het buitenland naar concerten enzo. Mafkees.
Klopt. Zijn nieuwe hobby (die ook al niet meer nieuw is) is om alle prefecturen (provincies, zeg maar) van Japan te bezoeken.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gaat hem straks niet meer lukken. Maar goed, ieder gek zijn gebrek (en hobby)
+1quote:
Lijkt me een prijzige hobby.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klopt. Zijn nieuwe hobby (die ook al niet meer nieuw is) is om alle prefecturen (provincies, zeg maar) van Japan te bezoeken.
Zeker. Al kun je soms best goede deals vinden. Maar hij spaart er voor, en bezoekt elk jaar een stuk of 2. Over een jaar of 15 à 20 zal hij wel klaar zijn.quote:
Ja, Brel ken ik uiteraard wel.quote:
daar krijg ik inderdaad pukkeltjes vanquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind het origineel van Acne en de Frunnik beter.
Jij spoort echt niet hèquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Deze versie word ik ook niet zo vrolijk van. Wie het ook zingt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar krijg ik inderdaad pukkeltjes van
Is dat niet van Nothing but Thieves?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
heel bekende uitvoering dit uit 1973quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze versie word ik ook niet zo vrolijk van. Wie het ook zingt.
Augustus weer. Dan spoor ik naar Parijs voor een avond/nacht.quote:
Is het Bowie?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heel bekende uitvoering dit uit 1973
quote:
Dit had hij van mij mogen laten dan.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Augustus weer. Dan spoor ik naar Parijs voor een avond/nacht.
Koekoek.
+1quote:
Heintje en Jan Smitje waren 3 toen ze volle zalen trokken.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die was toen 9 jaar oud toen dit voor het eerst een hit was
Mozart kon het ookquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die was toen 9 jaar oud toen dit voor het eerst een hit was
Oh? Wie mag de credits krijgen dan?quote:
Die kon niet zingenquote:
quote:
quote:Une enfant (de seize ans) is een lied geschreven door Robert Chauvigny (muziek) en Charles Aznavour (muziek, tekst). Het is dan vroeg in de jaren vijftig. Aznavour schreef toen muziek/teksten voor Edith Piaf
Ja, op deze manier wordt wel veel beter duidelijk dat het niet goed afloopt met dit meisje, 16 lentes zo pril.quote:
Jaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Met de computercrash is je eigen cover hiervan verdwenen he? Toch?
Volgens mij weet DDM meer van die computercrashquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Met de computercrash is je eigen cover hiervan verdwenen he? Toch?
Ssstquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij weet DDM meer van die computercrash
The Corries zijn niet vreemdquote:
"You oughta be ashamed of yerself, at yer age!"quote:
Klinkt als een groep bestaande uit middelbare vrouwenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
The Corries zijn niet vreemd![]()
Schots, dat wel. Erg tof
Twee Schotse mannen. Dit komt van een humor-live-optreden, maar ze hebben ook serieuze en héle mooie nummers. De tekst op Scotland the Brave is geschreven door één van hen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:14 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Klinkt als een groep bestaande uit middelbare vrouwen
Dan kun je die draaien als je eens dronken bentquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb nog een cd van de Proclaimers in de kast staan. Was vast dronken toen ik 'm kocht.
Ook wel op andere momenten. Staan best goede nummers opquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
Dan kun je die draaien als je eens dronken bent
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ook wel op andere momenten. Staan best goede nummers op
I'm gonna be (500 miles) bv.
500 miles is echt mooiquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
kookquote:
Ik heb heerlijk gekookt vanavondquote:
De eerste keer dat ik 'm hoorde, was in een voetbalstadion in Glasgow, toen 45.000 dronken Schotten 'm meebrulden. Kippenvelquote:
En de extended version. En de remix.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er is maar 1 echt onverstaanbare zanger en dat is Frank Boeijen. En nee, dit is geen verzoekje.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu kan Wet Wet Wet ook niet ontbreken. Marti de onverstaanbare
Extended version van 500 miles is 1000 miles?quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik 'm hoorde, was in een voetbalstadion in Glasgow, toen 45.000 dronken Schotten 'm meebrulden. Kippenvel![]()
(dat was dus ook de reden dat ik die cd kocht)
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ook. Soep opgewarmd, brood erbij afgebakken, helemaal prima
gelukkig maarquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Er is maar 1 echt onverstaanbare zanger en dat is Frank Boeijen. En nee, dit is geen verzoekje.
Die zingt compleet onverstaanbaar ja. Marti praat vooral onverstaanbaar. Er is ook een darter die je totaal niet kunt verstaan..Symph, help...quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Er is maar 1 echt onverstaanbare zanger en dat is Frank Boeijen. En nee, dit is geen verzoekje.
Lekker!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ook. Soep opgewarmd, brood erbij afgebakken, helemaal prima
Broes kan er af en toe ook wat van.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
The remix is 500 kmquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Extended version van 500 miles is 1000 miles?
quote:
Yorick staat hier morgen in het theater, in een voorstelling over Woodstockquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:26 schreef just me het volgende:
Oh Symph misschien een nummer van Yorick nu hij De Olifant heeft gewonnen ?
Hij doet het goedquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yorick staat hier morgen in het theater, in een voorstelling over Woodstock
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:26 schreef just me het volgende:
Oh Symph misschien een nummer van Yorick nu hij De Olifant heeft gewonnen ?
Dat is volgens mij echt moeilijk idd.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
De vader van een schoolvriendinnetje speelde doedelzak, wij mochten ook proberen, no way dat we er geluid uit kregen
Op de BBC hebben ze een programma dat The repair shop heet en daar herstelden ze onlangs een oude doedelzak van iemands overgrootvader ofzo, daar was in de Eerste Wereldoorlog in de loopgraven op gespeeld. En ze hadden een doedelzakspeler uitgenodigd om er op te spelen toen het klaar was, zo gaafquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is volgens mij echt moeilijk idd.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Schijnt ook dat veel doedelzakken schimmels in zich hebben, waardoor doedelzakspelers longproblemen krijgen.
Triviantje voor spijkerbroekquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Schijnt ook dat veel doedelzakken schimmels in zich hebben, waardoor doedelzakspelers longproblemen krijgen.
Oeps, ik ben dequote:
laatst is er nog een in elkaar geslagen....quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laatst is er nog een in elkaar geslagen....
die zei tegen iemand: je mag mijn zak opblazen
Badum tssquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laatst is er nog een in elkaar geslagen....
die zei tegen iemand: je mag mijn zak opblazen
Ik kijk wel eens restauratiefilmpjes op YT Best leuk om het resultaat te zienquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Op de BBC hebben ze een programma dat The repair shop heet en daar herstelden ze onlangs een oude doedelzak van iemands overgrootvader ofzo, daar was in de Eerste Wereldoorlog in de loopgraven op gespeeld. En ze hadden een doedelzakspeler uitgenodigd om er op te spelen toen het klaar was, zo gaaf
Opgelost, en nu een wasprogramma aan het draaien om te kijken of het ook echt goed wegloopt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
top!
verstopping is echt een verschrikking
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Opgelost, en nu een wasprogramma aan het draaien om te kijken of het ook echt goed wegloopt.
[..]
Opgelost, en nu een wasprogramma aan het draaien om te kijken of het ook echt goed wegloopt.
[..]
Leuk toch? RTL4 gaat ook een versie van The Repair Shop doen, ik ben heel benieuwdquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:37 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens restauratiefilmpjes op YT Best leuk om het resultaat te zien
[..]
is ook leukquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:37 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens restauratiefilmpjes op YT Best leuk om het resultaat te zien
quote:
Hij is echt leuk, hij schuift regelmatig bij Tijd voor Max aan om over muziek (uit de sixties) te vertellenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken de naam van hier, maar zou de stem niet herkennen.
Klinkt wel prima, eigenlijk.
Ik ben nog niet de doelgroepquote:
3 dagenquote:
Hij zelf volgens mij ook niet. Ik ken hem ook alleen maar van de bruiloft van DDM en Symph.quote:
MAX is echt 1 van de beste omroepen die we hebben heden ten dagequote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij is echt leuk, hij schuift regelmatig bij Tijd voor Max aan om over muziek (uit de sixties) te vertellen
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
MAX is echt 1 van de beste omroepen die we hebben heden ten dage
Wij zijn lid ( en officieel bejaard)quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
absoluut, daarom zijn we ook lid gewordenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan hier echt niet naar luisteren, ook de tweede keer niet
Ik ken iemand die met tranen in haar ogen aan het luisteren was naar dit nummerquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan hier echt niet naar luisteren, ook de tweede keer niet
Die zag ik eergister nog ergens op tvquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Het enige dat ik nog mis is Bob Ross![]()
Het enige wat ik wel eens keek was dat programma met die bejaarden in hun campers/caravans. Best leuk, maar meer dan dat ook niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat youtube... ik word zo rustig van Bob. Die opvolger/andere vent doet het ook leuk, maar iets minder rustgevendquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Het enige dat ik nog mis is Bob Ross![]()
Het roept emoties op, dat geloof ik wel. Bij mij dan niet direct, maar ik snap het wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ken iemand die met tranen in haar ogen aan het luisteren was naar dit nummer
Bloedende oren hierquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:49 schreef just me het volgende:
[..]
Tranen van ellende?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:49 schreef just me het volgende:
[..]
Bob Ross is dezelfde categorie als Rail Away. Rustgevend, even een half uur niks, niet nadenken. Heerlijke feel-good tv.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat youtube... ik word zo rustig van Bob. Die opvolger/andere vent doet het ook leuk, maar iets minder rustgevend
De teletubbies hadden dat effect ookquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bob Ross is dezelfde categorie als Rail Away. Rustgevend, even een half uur niks, niet nadenken. Heerlijke feel-good tv.
Yikes, op mij niet. Ik werd gestressed van die creeps.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De teletubbies hadden dat effect ook
Nee, daar werd ik juist heel zenwuwachtig van met dat 'Nog een keer, nog een keer!'quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De teletubbies hadden dat effect ook
Madonna hè. Die heeft altijd best moeite gehad met de juiste toonhoogte.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:51 schreef brother52 het volgende:
Dit is trouwens ook best vals ingezongen.
Bob RossGod. Helaas een mix.quote:
In de studio kun je nog heel veel rechttrekken.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Madonna hè. Die heeft altijd best moeite gehad met de juiste toonhoogte.
maar dit was gewoon schandaligquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Madonna hè. Die heeft altijd best moeite gehad met de juiste toonhoogte.
Ja, dat optreden zaterdag was bij de beesten af. Dat kon gewoon écht niet.quote:
Ik zag gister bij min ouders een stukje van De Zwakste Schakel. 1 vraag was: Welk vervoermiddel staat centraal in het programma Rail Away? Die vrouw antwoordde met camperquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bob Ross is dezelfde categorie als Rail Away. Rustgevend, even een half uur niks, niet nadenken. Heerlijke feel-good tv.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik zag gister bij min ouders een stukje van De Zwakste Schakel. 1 vraag was: Welk vervoermiddel staat centraal in het programma Rail Away? Die vrouw antwoordde met camper
You are the weakest link, goodbeyequote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik zag gister bij min ouders een stukje van De Zwakste Schakel. 1 vraag was: Welk vervoermiddel staat centraal in het programma Rail Away? Die vrouw antwoordde met camper
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Damnquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja, hoorde ik laatst. Hoe heet ze doet het nu. Tooske?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Maare, is De zwakste schakel weer terug? Vroeger op de BBC vond ik het geweldig
Ja, is weer terug. Maar Bridget Maasland doet het niet echt heel goed vind ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Maare, is De zwakste schakel weer terug? Vroeger op de BBC vond ik het geweldig
Oh ja, die. Allemaal één pot nat voor mij.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, is weer terug. Maar Bridget Maasland doet het niet echt heel goed vind ik.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:02 schreef just me het volgende:
ik ga nog even naar de buren toe, ze gaan een maand
op vakantie en ik krijg poes voeder instructies
de muizen waren toch al op?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:02 schreef just me het volgende:
Je bent te goed voor deze wereld. Een maand langquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:02 schreef just me het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Mixxx, dat had ik veel eerder moeten doen...
Geen muizen die in haar vingers bijten, dat scheelt. Maar een maand een kat alleen laten, da’s nogal watquote:
Best kans dat je dan geen kat meer hebt idd.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Geen muizen die in haar vingers bijten, dat scheelt. Maar een maand een kat alleen laten, da’s nogal wat
ik ga eerst de tip van Symph volgen van de comedy 500 miles.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor als iemand nog een mooi nummer van the Corries wil horen:
![]()
Little Britainquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
ik ga eerst de tip van Symph volgen van de comedy 500 miles.
Ja, net gezien. Was leukquote:
Matt Lucas als George Dawes in die quiz van Reeves en Mortimer, titel ben ik ff kwijt. What are the scores, George Dawes? In z’n roze pakjequote:
Hier werd ik een beetje triest van. Dan vond ik La di dum wel een stuk leuker. Sorry.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor als iemand nog een mooi nummer van the Corries wil horen:
![]()
Was ook totaal anders.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier werd ik een beetje triest van. Dan vond ik La di dum wel een stuk leuker. Sorry.
Nou nou nou ...quote:Op woensdag 22 mei 2019 05:40 schreef Melting het volgende:
Afgunst
Vrouwen zijn jaloers, want alleen bij anderen blinkt het goud
Vrouwen zijn zelfs jaloers op hun echtgenoot, omdat hij wél gelukkig is getrouwd.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 05:47 schreef Tuned22 het volgende:
Op deze nationale vrouwonvriendelijke Melting-dag
quote:Op woensdag 22 mei 2019 05:50 schreef Tuned22 het volgende:
Herstel![]()
‘Op deze nationale generaliserende Melting-dag’
Duurt nog 9 posts.quote:Op woensdag 22 mei 2019 05:55 schreef Tuned22 het volgende:
Ja, klopt![]()
Chronisch tijdgebrek momenteel.
Kan trouwens niet zien of ik als laatste iets post nuen een nieuw deel openen daar ben ik niet slim genoeg voor
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |