SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pindazakje
Nee gewoon in Brabantquote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:44 schreef BasEnAad het volgende:
Welke kou?
Wonen jullie allemaal op de wadden?
Is niet eens een centen- maar een principekwestie.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Verwarming staat hier gewoon aan op 20.5 elke avond. Niks mis mee. Degene die nu gaan miepen hierover zijn zelf ws te gierig om zo te besparen op de eindrekening omdat ze geen cent te makken hebben.
Mei doet wat zei wil :pquote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is niet eens een centen- maar een principekwestie.
Het is toch ongelooflijk dat het in mei niet eens 20 graden blijft in huis?
Dat je de tuindeuren niet eens open kunt laten staan vanwege de kou.
Hier ook, maar TS woont natuurlijk in een tochtig antikraak flatje.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:59 schreef Najieto het volgende:
Tis hier gewoon 21 graden zonder verwarming.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:42 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een tyfuskou zeg, en dat noemt dan global warming![]()
Nou niks van te merken hier hoor! Zit al heel de dag binnen rillend tegen de verwarming.![]()
Terwijl ik normaal gesproken in deze tijd met m'n ontblote godentorso over het strand flaneer en bikini-chicks insmeer.
Anti-klaag: zondag foto's mogen maken van een vriendin van m'n moeder die ik jullie niet wil onthouden:Terechte klacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer foto's van de vriendin van je moeder graag![]()
Nog eentje danquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:24 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Meer foto's van de vriendin van je moeder graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pindazakje
Gast, ze ziet er nog bovengemiddeld uit voor iemand van dik in de 40.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:44 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Ze heeft wel een lekker lichaam maar haar gezicht vind ik niet zo super: 6/10
Voor 40+ heeft ze een killerbody.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Gast, ze ziet er nog bovengemiddeld uit voor iemand van dik in de 40.
Je mocht willen dat je moeder zo'n vriendin had. En die je dan ook nog mag fotograferen zoals ik.
Ja echt wel meer waard dan een zesje, er zijn wijven van 20 die er slechter uitzien.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:21 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Voor 40+ heeft ze een killerbody.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nog eentje dan
Wat is dit voor vieze slowchat smeerlapperijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
Mwah of ze knappe kop heeft telt ook.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja echt wel meer waard dan een zesje, er zijn wijven van 20 die er slechter uitzien.
Nodig me uit en ik zal je opwarmenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:26 schreef roos94 het volgende:
Ik loop nog steeds in mijn winterjas buiten en daarmee heb ik het zelfs koud. De verwarming loeit hier lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |