Dat zal uiteraard ook hebben meegespeeld m.b.t. de aankoop e.d.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:29 schreef Faux. het volgende:
Ze zijn toch alleen weer samen wegens fiscale redenen of zo?
Ja, ze hebben 12 jaar na 'Ik vertrek' een ander kasteel gekocht en daar is een nieuw programma over gemaakt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:01 schreef Faux. het volgende:
Oh wacht, ik kom er pas net achter dat dit een heel nieuw programma is en niet een heruitzending van Ik Vertrek of zo
Dat wordt kijken
quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:04 schreef Snowsquall het volgende:
Er komen zeven afleveringen, misschien een reeks aanmaken of zoiets...
Het is gewoon een typetje van Wim de Bie.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:59 schreef Faux. het volgende:
Heb ook gekeken. Genieten. Wat een figuur.
Je meent het!quote:
ik bedoelde dat ie zo vreselijk verwijfd doetquote:
Nee, alleen de 'vrouwtjes'quote:Op maandag 27 mei 2019 21:01 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ie zo vreselijk verwijfd doetdat doen niet ALLE homo's hoor.
Al dat water....quote:Op maandag 27 mei 2019 21:07 schreef JJ76 het volgende:
We gaan in bad.... nee je gaat niet in bad. Onzin.
Ik ben nog nooit in Frankrijk geweest en heb er ook geen behoefte aanquote:Op maandag 27 mei 2019 21:09 schreef JJ76 het volgende:
Je zou maar een verblijf daar winnen. Gillend naar huis.
geen geld?quote:Op maandag 27 mei 2019 21:24 schreef JJ76 het volgende:
Zet dat kind in een kinderstoeltje!!
Maar uhh was dit de ochtend na mcDonalds? Waarom doen ze dan geen fatsoenlijke inkopen nu supermarkt open is?
Ik vind hem ook vervelend, te overdreven en vind ze vrijwel allemaal weinig respect hebben voor elkaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:14 schreef mossad_agent het volgende:
Ik vond het niet zo'n leuke aflevering.... of lag dat meer aan mij en vonden jullie hem wel leuk?
Leuk hey?quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:24 schreef Loekie1 het volgende:
SBS6 zit in een flow! Geweldige serie! Zo grappig en tegelijkertijd is het serieus. Wat een gezin, dat kleintje! Die puberdochter. Dat stel met zijn tweeën! Die oma, dat geloof je toch niet. Fantastisch. Kan in het buitenland ook succes hebben denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb al stukje gezien inderdaad. Morgen dan maar weerquote:
Komt goed. Heb heerlijk vrij dagje gehad. Hoef pas half elf opquote:
Oehh lekker, neem het er maar van.quote:Op maandag 3 juni 2019 00:05 schreef Ole het volgende:
[..]
Komt goed. Heb heerlijk vrij dagje gehad. Hoef pas half elf op![]()
Dag snuitjequote:
Dag sjoeke, moet ook gebeuren hey.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:34 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dag snuitje![]()
ik moest nog ff naar de plee
Gelukkig!quote:
Ik zal mijn best doen.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:59 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Gelukkig!Je mag ook wel posten hoor
Dan zal het wel Corinne zijn.quote:
Het moet wel in het geheel passen natuurlijk, zonde of niet.quote:
Dat dan welquote:
Je twin-sister zit in het andere topicquote:
Jaaaaaaaaaa, waar was je??quote:
Oooooohh sorry mein lieblingquote:Op maandag 3 juni 2019 21:15 schreef praadje het volgende:
Ja hier schatje maar ik moet nog wat werk afmaken dus ben aan het multitasken.
Vakantieman?quote:Op maandag 3 juni 2019 21:12 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Je twin-sister zit in het andere topic
Geniet zequote:Op maandag 3 juni 2019 21:29 schreef Ole het volgende:
Dat was snel!
Ik heb weekend !!! Tijd voor bier!
quote:Op maandag 10 juni 2019 20:36 schreef Disana het volgende:
Wat doet die man heerlijk truttig gay. 'Kijk wat leuk, oohh wat leuk zo'
Echt gek die luiquote:Op maandag 10 juni 2019 20:42 schreef praadje het volgende:
Levensgevaarlijk die stellage op die trap haha.
Geld speelt niet echt een rol neequote:Op maandag 10 juni 2019 20:57 schreef Rockefellow het volgende:
Heerlijk programma.
Deze mensen hebben wel aardig wat geld te verbranden gezien hun aanpak.
Nee en hij heeft natuurlijk wel gelijk. Wat een geit ook, zoveel ruimte en dan toch iets rakenquote:
Natuurlijk heeft hij gelijk, maar hij had er ook om kunnen lachenquote:Op maandag 10 juni 2019 21:08 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nee en hij heeft natuurlijk wel gelijk. Wat een geit ook, zoveel ruimte en dan toch iets raken
Ik denk dat ik ook zo zou reageren, er is nl nog veel meer te doen.....en het gordijn debacle was ook nog versquote:Op maandag 10 juni 2019 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij gelijk, maar hij had er ook om kunnen lachen
Oké, ik ga me in een hoekje schamenquote:Op maandag 10 juni 2019 21:10 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook zo zou reageren, er is nl nog veel meer te doen.....en het gordijn debacle was ook nog vers
Dat hoeft nou ook weer niet. Je mag deze aflevering gewoon mee af kijken maar daarna meteen naar bedquote:
Met een steen om de nek de maas inquote:
Haha, okéquote:Op maandag 10 juni 2019 21:13 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet. Je mag deze aflevering gewoon mee af kijken maar daarna meteen naar bed
Ik niet, en ik ken er geen.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:26 schreef praadje het volgende:
Iedereen moet toch een Martien in zijn leven hebben
Ik zou er bloednerveus van worden.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:26 schreef praadje het volgende:
Iedereen moet toch een Martien in zijn leven hebben
Ohh lijkt me heerlijk om zo iemand in je vriendenkring te hebben. Mijn kapper komt aardig in de buurt maar net te weinig drama.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2019 21:30 schreef Schuimpjes het volgende:
Geef die hond een spuitje of een kogel
Jaquote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:27 schreef mossad_agent het volgende:
Ik ging kapot met dat vragen of de werkende man iets wou drinken...om vervolgens te gaan huppelen "wijn wijn wijn wijn"![]()
Ja dat was ook geniaalquote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:34 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja
Of toen die Franse oud-eigenaar was van 'Mais c'est illegale...' en hij komt met 'Nee hoor, nee. Echt niet'.
Nog 8quote:Op maandag 17 juni 2019 20:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
nog 20 minuten en dan gaan we weer beginnen![]()
![]()
quote:Op maandag 17 juni 2019 20:41 schreef Snowsquall het volgende:
Wel handig met een links- en rechtshandige schilder in huis
quote:Op maandag 17 juni 2019 20:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Tot ziens in het Frans =. Ooievaar
Goedenavond in het Engels = Genaaidt
quote:Op maandag 17 juni 2019 20:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Tot ziens in het Frans =. Ooievaar
Goedenavond in het Engels = Genaaidt
Echt he, wie verzint zoiets....quote:
ehh nee, anders vraag ik het nietquote:
Ooooohhhhhhh, die ken ik welquote:Op maandag 17 juni 2019 21:15 schreef Schuimpjes het volgende:
Spuit. Sorry zit mobiel, iets met autocorrectie op een volkomen normaal woord
Maar dan hebben we geen leuke televisiequote:Op maandag 17 juni 2019 21:25 schreef Snowsquall het volgende:
Als ik dat gekut allemaal zie daar, slaap ik liever in mn eigen bed en bestel ik gewoon een donner schotel bij de lokale shoarma boer
Ditquote:Op maandag 17 juni 2019 21:27 schreef Schuimpjes het volgende:
In dit chambre dood ga je inderdaad dood van het eten
Erica is de man in huisquote:Op maandag 17 juni 2019 20:40 schreef praadje het volgende:
Ja kan zeggen wat je wil maar die Erica is wel een topwijf. Die kan aanpakken zeg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor wie alvast wat meer wil zien. Helaas krijg ik niets te zien als ik een kamer aan klik?
Dat gipsen pootje ookquote:Op maandag 24 juni 2019 15:11 schreef JJ76 het volgende:
vermakelijk maar volgens mij toch echt gigantisch gescript allemaal.
Dat neem ik niet aan, maar bij alles wat gedaan wordt gaat van alles mis. Beetje overdreven allemaal. Maar blijft vermakelijk.quote:
Zou wel verstandig zijn, straks valt er een dooiequote:Op maandag 24 juni 2019 20:44 schreef Schuimpjes het volgende:
De franse politie komt zo die hond een kogel door z'n hoofd jagen
Absoluut! Het mag dan wel een vreselijk verwijfde nicht zijn, maar hij weet wel van aanpakkenquote:
En appeltaart toequote:Op maandag 24 juni 2019 21:29 schreef Schuimpjes het volgende:
Dus Mar10 en de huisvriendin kunnen straks alleen maar Boeuf Bougignon maken.
Ooooooooh wat goeeeeeeeeeeeeed
Denk ik ook, maar het blijft grappig.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:11 schreef JJ76 het volgende:
vermakelijk maar volgens mij toch echt gigantisch gescript allemaal.
Nooit zaniken, altijd weer een relativerende grap en gewoon een fijn, opgeruimd type. Precies wat nodig is.quote:
Zonder Erica was het één grote chaos, zij is de enige met organisatietalent en dat doet ze geweldig.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Nooit
[..]
Nooit zaniken, altijd weer een relativerende grap en gewoon een fijn, opgeruimd type. Precies wat nodig is.
Haha geweldig. Hoe die zei dat ze er echt niet naar toe wilde om bij de opening te zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Nooit
[..]
Nooit zaniken, altijd weer een relativerende grap en gewoon een fijn, opgeruimd type. Precies wat nodig is.
Haar moeder echter, is een soort Maartje van Rossem.![]()
Wat dacht je van die reclame vooraf van RRSquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:32 schreef Faux. het volgende:
Ik denk dat het niet gescript is. Maar ik denk wel dat ze een hoop cadeautjes van SBS krijgen. Je gaat niet met een beperkt budget op kookles bij het plaatselijke restaurant of langs de hondenpsychiater
Eens, maar ik vind cadeaus krijgen ook niet heel erg gescript of zo. Gescript is het als ze te horen krijgen van ja doe nu ff zo en doe nu ff zo, en dat is geloof ik niet het geval. Dat hebben die mensen ook helemaal niet nodigquote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Natuurlijk worden ze gesponsord door sbs (of de producent die er achter zit). Dat lijkt me eigenlijk ook wel logisch. Het is natuurlijk de deal dat sbs het mogelijk maakt en dat zij leuke content leveren voor de rls.
Kennen jullie die Britse serie met dat gezin dat een Frans kasteel opknapte en zo? Ook erg leuk. Die hadden een dergelijke deal. Dat waren ook heel markante mensen en zo hadden alle partijen baat bij uitzending van de rls.
Bij Ik Vertrek zal de deal louter zijn dat de deelnemers gratis reclame krijgen (ja ook de dramaverhalen schijnen er garen bij gesponnen te hebben). Chateau Meiland zal verstrekkendere afspraken hebben. Niemand heeft er baat bij als dit mislukt.
Volgens mij is het trouwens niet erg gescript, maar ik kan me vergissen, uiteraard. Deze mensen lijken me echter nog net zo weird als toen ze aan Ik Vertrek meededen.
Als die man niet in hoger beroep gaat toch? Lijkt wel verdomd veel op zijn naam nl.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.chateaumarillaux.com/?lang=nl
Zo heet het dus vanaf nu
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:48 schreef Bluezz het volgende:
Als die man niet in hoger beroep gaat toch? Lijkt wel verdomd veel op zijn naam nl.
Die oma zou ik graag nog eens terugzien.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Nooit
[..]
Haar moeder echter, is een soort Maartje van Rossem.![]()
Dick en Angel, die twee waren ook geweldig. Waren later in een serie waarin ze andere Britse stellen advies gaven die een chateau wilden kopen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Natuurlijk worden ze gesponsord door sbs (of de producent die er achter zit). Dat lijkt me eigenlijk ook wel logisch. Het is natuurlijk de deal dat sbs het mogelijk maakt en dat zij leuke content leveren voor de rls.
Kennen jullie die Britse serie met dat gezin dat een Frans kasteel opknapte en zo? Ook erg leuk. Die hadden een dergelijke deal. Dat waren ook heel markante mensen en zo hadden alle partijen baat bij uitzending van de rls.
Bij Ik Vertrek zal de deal louter zijn dat de deelnemers gratis reclame krijgen (ja ook de dramaverhalen schijnen er garen bij gesponnen te hebben). Chateau Meiland zal verstrekkendere afspraken hebben. Niemand heeft er baat bij als dit mislukt.
Volgens mij is het trouwens niet erg gescript, maar ik kan me vergissen, uiteraard. Deze mensen lijken me echter nog net zo weird als toen ze aan Ik Vertrek meededen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |