Tuurlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:22 schreef Nikonlover het volgende:
....over een uit de context gerukte uitspraak van Baudet![]()
Het zijn een soort fanatieke voetbalsupporters inderdaad. Het jammer is, dat het net iets belangrijker is dan voetbal en ze ook nog invloed hebben via een stem.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:37 schreef Hexagon het volgende:
Uiteraard, van de aanhangers van deze wannabe dictator mogen we alleen maar lieve dingetjes zeggen over de grote roerganger.
Mij niet gezien.
Maakt het voor het praten nog verschil wiens pener je in je keel hebt, Anne Lok?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:39 schreef Hexagon het volgende:
Praat het trouwens niet lastig met de pener van Baudet zo diep in je keel TS?
Anderen stemrecht willen ontzeggen maar baudet is eng.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:38 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het zijn een soort fanatieke voetbalsupporters inderdaad. Het jammer is, dat het net iets belangrijker is dan voetbal en ze ook nog invloed hebben via een stem.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:04 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Je kan de linkse schapen niet kwalijk nemen dat ze anti FvD zijn. Dat zijn mensen die totaal niet voor zichzelf kunnen denken, alles wat op die beeldbuis wordt uitgezonden en hun heilige politici roepen dat klopt. Geen enige vorm van kritiek of zelfdenkend vermogen, ze lopen er als lemmings achteraan en papegaaien de opmerkingen na.
Het zijn eigenlijk zielige mensen, ze zijn ook nog eens wijs gemaakt dat ze veeeeeeel slimmer zijn dan die domme rechtse racisten, daarom kun je niet met ze discussiëren omdat ze zich verheven voelen terwijl ze eigenlijk te dom zijn om te discussiëren en daarom altijd zeer snel overgaan op geweld. Ze hebben veel raakvlakken met dat andere laagbegaafde volk met een IQ van 40 wat massaal Europa wordt geïmporteerd.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:51 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Anderen stemrecht willen ontzeggen maar baudet is eng.
Volgens mij is dit precies het punt dat TS wil aanstippen.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:47 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Maakt het voor het praten nog verschil wiens pener je in je keel hebt, Anne Lok?
De klacht staat in de TT inteelt addergebroedquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:33 schreef Vollenhoven het volgende:
Hoezo is dit topic nog open?
Ik dacht dat dit soort topics meteen dicht gingen in KLB? Topics zonder klacht en bedoeld om te trollen.
Ik zeg helemaal nergens dat ik anderen stemrecht wil ontzeggen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:51 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Anderen stemrecht willen ontzeggen maar baudet is eng.
Volgens mij is dit precies het punt dat TS wil aanstippen.
Niet expliciet nee.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:37 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal nergens dat ik anderen stemrecht wil ontzeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |