Nee, hij wil naast haar liggen in bed. Ze moet wel op haar helft blijven.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik las zoiets Badeend wou sex met Sas?
Dat zei die ransaap maar even snel erbijquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, hij wil naast haar liggen in bed. Ze moet wel op haar helft blijven.
Beterquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Thierry is ook lekker bezigdie blaast zichzelf wel op in 6 maanden tijd zo
Hij is hopeloos ...quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, hij wil naast haar liggen in bed. Ze moet wel op haar helft blijven.
Ja pappa, ik ga al.quote:
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja pappa, ik ga al.
Slaap lekker allemaal,
Goed je oefeningen doen morgen OK?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja pappa, ik ga al.
Slaap lekker allemaal,
Trusten knul.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja pappa, ik ga al.
Slaap lekker allemaal,
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja pappa, ik ga al.
Slaap lekker allemaal,
Nu moet je wel echt gaan slapen.En vergeet niet je tandjes te poetsen.quote:
Mwah, z'n achterban pikt dit ook wel weer van hem hoor. Als die omvolkingstheorieën en dat neonazistische geneuzel over de boreale wereld je al niet aan het denken zet, dan kan dit er ook nog wel bij. Hij lijkt, na het vertrek va Otten wel heel extreem die kant op te buigen. Ik mag hopen dat daar niet een al te grote groep mensen van gecharmeerd is.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Thierry is ook lekker bezigdie blaast zichzelf wel op in 6 maanden tijd zo
Goan we skuppequote:
Ben er maar blij meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |