Als een man en een vrouw heel veel van elkaar houden...quote:Op maandag 20 mei 2019 23:36 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat toch helemaal niet?
Huh.quote:
Uhm nee.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij is ook een Targaryen? Als zij de moeder van de draken is, dan is hij toch de vader ?
quote:Op maandag 20 mei 2019 23:37 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als een man en een vrouw heel veel van elkaar houden...
Gast, weten dat iemand anders iets gaat doen maakt niet dat jij het mogelijk hebt gemaaktquote:Op maandag 20 mei 2019 23:37 schreef King_Merc het volgende:
Einde was opzich best prima, had alleen 1 aflevering tussen 4 en 5 moeten komen , Dat Arya wilt gaan reizen was al wel bekend sind seizoen 6 met Crane, (daar voelde ze zich weer haarzelf, en dat ze nu niet aan” faceswapping “ doet (en mensen killed) is omdat ze daar klaar mee is, (advies van sandor overgenomen ),
En dat Bran nu gekozen is, tja kan ermee leven , Bran is “iedereen” , en mensen zeuren dat ie niks heeft gedaan, tuurlijk wel hij heeft alles in beweging gezet, “wist dat Jon het aan dany zou vertellen en aan arya en Sansa , waardoor alles in beweging kwam ,
Troost je ermee dat de boeken (als ze worden afgemaakt) hetzelfde einde en plot punten zullen hebben .
When a maaaaaahaaaan loves a womaaaan.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:37 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als een man en een vrouw heel veel van elkaar houden...
quote:
Bazen muziekquote:
Ziedend.quote:
Met jouw voorkeur voor grote tieten, had ik eerder verwacht dat je met de DOA game serie zou komen aanzetten.quote:
Woest.quote:
Oh, daar heb ik een keer een movie adaptation van gezien. Was niet echt wat, al herinner ik me wel een of twee vrouwtjes met dikke tettenquote:Op maandag 20 mei 2019 23:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met jouw voorkeur voor grote tieten, had ik eerder verwacht dat je met de DOA game serie zou komen aanzetten.
Source?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Meerdere acteurs/actrices hebben gehint en/of letterlijk gezegd dat het einde teleurstellend is. Ik dacht eerst dat het een beetje overdreven was, maar na deze laatste aflevering is het woord teleurstellend nog zacht uitgedrukt.
Daarom Kai dusquote:
Gaat wel ff duren ben ik bangquote:
Ja die film was teringslecht.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik een keer een movie adaptation van gezien. Was niet echt wat, al herinner ik me wel een of twee vrouwtjes met dikke tetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezelf in de TT zetten is nogal jammerquote:
Wat een domper.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:48 schreef Slobeend het volgende:
En het gedoe met Jon deze aflevering echt het meest suffe van GoT, king of nothing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |