Ik sluit mij aan bij deze sprekerquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Presentquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:07 schreef superniger het volgende:
Asscher gaat straks zijn mening hierover geven.
Rutte is zo goed in wat hij doetquote:
Veel geld he. De anderen bezuinigen enorm op onderzoeksjournalistiekquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Telegeaaf zal best een kutkrant zijn maar ze komen wel regelmatig met dit soort dingen
Ja maar goed dat is toch wel iets positiefs vind ikquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:10 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Veel geld he. De anderen bezuinigen enorm op onderzoeksjournalistiek
Haha welke baanquote:
Ik zal aan je denken als ik weer centjes over maak naar de belastingdienst.quote:
Niks mis mee inderdaad. Wel ironisch dat het deels gefinancierd wordt door de opbrengsten van de privéquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar goed dat is toch wel iets positiefs vind ik
Ome duo plukt je graagquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik weer centjes over maak naar de belastingdienst.
Ah jij bent een millennial van de verkeerde kantquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ome duo plukt je graag![]()
Alleen ga ik wss in mijn leven meer betalen dan vangen
Ja ergens wel maar de krantenverkoop is aarsig omlaag gegaan is daarmee de journalistiek ook minder geworden dus?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:11 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad. Wel ironisch dat het deels gefinancierd wordt door de opbrengsten van de privé
Nee. De economische en politieke afdeling van de Telegraaf is gewoon goed,quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ergens wel maar de krantenverkoop is aarsig omlaag gegaan is daarmee de journalistiek ook minder geworden dus?
Ja maar er is toch simpelweg minder geld voor journalistiek?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:13 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Nee. De economische en politieke afdeling van de Telegraaf is gewoon goed,
eensquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar er is toch simpelweg minder geld voor journalistiek?
En als dat budget verder daalt zou dat misschien ergens anders vandaan komen om dit soort zaken te blijven openbarenquote:
Ja vind ik ook wel een stuk erger inderdaadquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:15 schreef svann het volgende:
Teeven had ronduit gelogen, dat vind ik toch wat anders.
Hier vraag je je af of hij dit had kunnen weten.
Wie nietquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:16 schreef PzKpfw het volgende:
Ik kan me mateloos irriteren aan die Timmermans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |