Morgen waarschijnlijk previewsquote:
Pers heeft de game pas geleden bij Nintendo gespeeld, waaronder Gamexplain. Aan het einde van de video zegtie dat we binnenkort, heeeel binnenkort meer horen over SMM2.quote:
Ah, tofquote:Op maandag 27 mei 2019 14:59 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Pers heeft de game pas geleden bij Nintendo gespeeld, waaronder Gamexplain. Aan het einde van de video zegtie dat we binnenkort, heeeel binnenkort meer horen over SMM2.
Als niet morgen, dan zeker wel deze week
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:32 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Local multiplayer op één systeem bevestigd voor wie daar nog over inzat.
quote:
Weer heel wat kleine dingetjes hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:21 schreef DKUp het volgende:
Nauwelijks iets nieuws gezien buiten wat extra gameplay beelden. Buiten local multiplayer dan....
Dit zag ik vorige week al voorbij komen. Is gemaakt door iemand.quote:
Komt hier vandaan: https://twitter.com/Fawfulthgreat64quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit zag ik vorige week al voorbij komen. Is gemaakt door iemand.
Maar ziet er opzich super uit dus van mij mag het. (maar ik wil ook Super Mario 2)
Sterker nog, Nintendo heeft bevestigd dat deze game geen Amibo-support heeft.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:39 schreef SarCastro het volgende:
Nog steeds geen costumes?
Dat zou voor mij wel een enorme domper zijn.
Denk met oog op de multiplayer. Elk level is in multiplayer te spelen, dan moet je personage duidelijk te herkennen zijn, niet 30 keer per level wisselen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sterker nog, Nintendo heeft bevestigd dat deze game geen Amibo-support heeft.![]()
Dat is inderdaad heel jammer en ook wat onnodig.
Ja, daar heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:10 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Denk met oog op de multiplayer. Elk level is in multiplayer te spelen, dan moet je personage duidelijk te herkennen zijn, niet 30 keer per level wisselen.
Wel, zie hierboven.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Maar kan je nou wel of niet local op 1 switch met meerdere spelen?
Aangezien ik de normale brod op de wiiU heb, lijkt mij deze geschikt voor de busvakantie met vriendin
Die mensen zijn echt debielen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |