Wat gaan we vindenquote:Op maandag 20 mei 2019 14:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geloof ik niet, denk dat wij het prima zouden vinden
Kaneel, hoe is de leef?quote:
Onmogelijkquote:Op maandag 20 mei 2019 14:29 schreef SideEffect het volgende:
Denk dat hplc mij niet meer mag maar is oke
Best lekker hoor. Nieuw aquarium gekocht, nieuw plantje gekocht. Ni no Kuni gekocht voor ps4, wat een bazenspel blijkt te zijn. Laatst ESF meet geweest.quote:
Kan me voorstellen dat wanneer je op een andere manier naar GoT kijkt dit niet zo veel impact heeft, vind dat niet perse achterlijk oidquote:Op maandag 20 mei 2019 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, 4ebebebe.
[..]
Ik vind het wel grappig dat sommigen het maar blijven verdedigen. Weet niet of ze nog in de ontkenningsfase zitten of dat ze gewoon achterlijk zijn.
Ik ga vnv laatste aflevering kijken, vind echt super spannendquote:Op maandag 20 mei 2019 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat wanneer je op een andere manier naar GoT kijkt dit niet zo veel impact heeft, vind dat niet perse achterlijk oid
klinkt wel sadquote:Op maandag 20 mei 2019 14:29 schreef SideEffect het volgende:
Ik ook vanavondquote:Op maandag 20 mei 2019 14:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ga vnv laatste aflevering kijken, vind echt super spannend
huh hoezo?quote:Op maandag 20 mei 2019 14:29 schreef SideEffect het volgende:
Thnx jij ookquote:Op maandag 20 mei 2019 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook vanavondben benieeeeuwd
veel plezier alvast tho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook als persoon, denk ik ?quote:Op maandag 20 mei 2019 14:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is ook een omschrijving van mij als collega
Mag ik je aanraken ?quote:
Oehh nieuw aquarium, wat voor vissen heb je erin?quote:Op maandag 20 mei 2019 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best lekker hoor. Nieuw aquarium gekocht, nieuw plantje gekocht. Ni no Kuni gekocht voor ps4, wat een bazenspel blijkt te zijn. Laatst ESF meet geweest.
En met jou?
vast wel, anders viel t wel opquote:Op maandag 20 mei 2019 14:35 schreef HPLC het volgende:
ow die handschoenenvraag niet gezien, maar denk dat de maten hier wat klein uitvallen. Volgens mij is het gewoon nog steeds gemiddeld.
quote:Op maandag 20 mei 2019 14:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Thnx jij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |