waarom dan oude door de shredderquote:Op maandag 20 mei 2019 13:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Van wat ik zelf van hem begrijp wilde hij gewoon een andere username
GMTAquote:Op maandag 20 mei 2019 13:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh
Kan ook zonder op anoniem te gaan, neem jou als voorbeeld haha
Ik zat net nog een oude topic van Ronnie door te lezen en toen zag ik gewoon nog verboden woorden staan die niet weggehaald waren. Goede ouwe tijd.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh
Kan ook zonder op anoniem te gaan, neem jou als voorbeeld haha
Ja was mooi hequote:Op maandag 20 mei 2019 13:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zat net nog een oude topic van Ronnie door te lezen en toen zag ik gewoon nog verboden woorden staan die niet weggehaald waren. Goede ouwe tijd.
Ik wil naar bedquote:Op maandag 20 mei 2019 13:40 schreef Crack_ het volgende:
deze maandag valt maar zwaar, ik wil naar mn plantjes
Dumpenquote:Op maandag 20 mei 2019 13:47 schreef Crack_ het volgende:
oke, mn crush appt (eerste keer na drie weken vakantie) of ik het hele weekend vrij was
IK SNAP ECHT ZO NIKS VAN DIE GAST
Ik doe beide erg goed, dus primaquote:Op maandag 20 mei 2019 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kan niet goed masseren maar breng wel echt super happy ends
Daar kun je weer andere dingen meequote:
wat voor handschoenenquote:
Gvd ik zeg dit net tegen een collega zonder dat ik dit gelezen hadquote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 14:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom doe je tegen Hans zo aardig en tegen mij zo kut
Leuk hèquote:Op maandag 20 mei 2019 14:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gvd ik zeg dit net tegen een collega zonder dat ik dit gelezen had
Ik vind dit bijzonder raar worden, Hans
Wel vaak ja, ben gewoon altijd moequote:Op maandag 20 mei 2019 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]hoezo vind je zo veel van wat ik zeg kut, je wil toch altijd terug naar bed
Ik vergeef je, dank voor je lieve berichtjequote:Op maandag 20 mei 2019 14:09 schreef Crack_ het volgende:
sorry lieve zosk het was niet zo bedoeld sorry SORRY
xoxo youre the sweetest love you long time
Veel plezier! Hoop iig dat je er nog wel van kunt genieten, al is het maar visueelquote:Op maandag 20 mei 2019 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, even GoT kijken en dan maar weer verder met mijn leven.
Verhaaltechnisch gaat dat niet meer lukken, nee.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Veel plezier! Hoop iig dat je er nog wel van kunt genieten, al is het maar visueel![]()
Snap ik heel goed.quote:
Ha, dat lijken mijn collega's wel.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo lui, zo slordig, zo ondoordacht allemaal.
ja, maarjaquote:Op maandag 20 mei 2019 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verhaaltechnisch gaat dat niet meer lukken, nee.
Zo lui, zo slordig, zo ondoordacht allemaal.
He, 4ebebebe.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ha, dat lijken mijn collega's wel.
Ik vind het wel grappig dat sommigen het maar blijven verdedigen. Weet niet of ze nog in de ontkenningsfase zitten of dat ze gewoon achterlijk zijn.quote:
Dat is ook een omschrijving van mij als collegaquote:Op maandag 20 mei 2019 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ha, dat lijken mijn collega's wel.
Wat gaan we vindenquote:Op maandag 20 mei 2019 14:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geloof ik niet, denk dat wij het prima zouden vinden
Kaneel, hoe is de leef?quote:
Onmogelijkquote:Op maandag 20 mei 2019 14:29 schreef SideEffect het volgende:
Denk dat hplc mij niet meer mag maar is oke
Best lekker hoor. Nieuw aquarium gekocht, nieuw plantje gekocht. Ni no Kuni gekocht voor ps4, wat een bazenspel blijkt te zijn. Laatst ESF meet geweest.quote:
Kan me voorstellen dat wanneer je op een andere manier naar GoT kijkt dit niet zo veel impact heeft, vind dat niet perse achterlijk oidquote:Op maandag 20 mei 2019 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, 4ebebebe.
[..]
Ik vind het wel grappig dat sommigen het maar blijven verdedigen. Weet niet of ze nog in de ontkenningsfase zitten of dat ze gewoon achterlijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |