Van 1500 kan ik fatsoenlijk rondkomen maar vind dat geen acceptabel salarisquote:Op zondag 19 mei 2019 23:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen om fatsoenlijk rond te komen bedoel ik, los van het werk dat je moet doen
Damn, dat zou ik echt heerlijk vindenquote:Op maandag 20 mei 2019 00:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van 1500 kan ik fatsoenlijk rondkomen maar vind dat geen acceptabel salaris
Dat is inderdaad bijzonder weinig.quote:Op maandag 20 mei 2019 00:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van 1500 kan ik fatsoenlijk rondkomen maar vind dat geen acceptabel salaris
Schrok alquote:Op maandag 20 mei 2019 00:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Om daarvan rond te kunnen komen bedoel ik
Mijn woonlasten liggen een stuk lager dan de jouwe, en ik hoef geen nier te verkopen om mn auto te kunnen rijden natuurlijk hahaquote:
Ja de hypotheek is wel om te janken iedere maand maar goed beter dan huur welquote:Op maandag 20 mei 2019 00:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn woonlasten liggen een stuk lager dan de jouwe, en ik hoef geen nier te verkopen om mn auto te kunnen rijden natuurlijk haha
Als salaris ja, niet om rond te kunnen komen tochquote:
🤓quote:Op maandag 20 mei 2019 00:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja de hypotheek is wel om te janken iedere maand maar goed beter dan huur wel
Also 🙄
Nee, ik heb nu ook soortgelijk inkomen en daar kan ik prima van rondkomen. Maar ik werk dan ook part-timequote:Op maandag 20 mei 2019 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als salaris ja, niet om rond te kunnen komen toch
Wtf moet je daar danquote:Op maandag 20 mei 2019 00:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gisteren naar Nederweert geweest, halve tank op en neer
Wel als je midden in het centrum van Utrecht in een of ander monster appartement woont ja. We hebben niet allemaal zulke stacks zoals jijquote:Op maandag 20 mei 2019 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Van 1500 rondkomen? Daar kun je net de huur van betalen :sss
nee leef gwn op water en broodquote:Op maandag 20 mei 2019 00:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wel als je midden in het centrum van Utrecht in een of ander monster appartement woont ja. We hebben niet allemaal zulke stacks zoals jij
Samequote:Op maandag 20 mei 2019 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee leef gwn op water en brood
Klopt, went snelquote:Op maandag 20 mei 2019 00:09 schreef JimmyDean het volgende:
Maar je past je uitgaven gewoon aan aan wat er binnen komt.
Ah oké. Was het leuk?quote:
nee leef gwn op water en broodquote:Op maandag 20 mei 2019 00:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wel als je midden in het centrum van Utrecht in een of ander monster appartement woont ja. We hebben niet allemaal zulke stacks zoals jij
elke maand prins bernhard stackdnquote:
Als je meer dan 1000 neerlegt voor huur, ben je echt domquote:Op maandag 20 mei 2019 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Van 1500 rondkomen? Daar kun je net de huur van betalen :sss
1640 :squote:Op maandag 20 mei 2019 00:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je meer dan 1000 neerlegt voor huur, ben je echt dom
Lekker hoorquote:Op maandag 20 mei 2019 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee leef gwn op water en brood
[..]
elke maand prins bernhard stackdn
3k netto lekker hoorquote:Op maandag 20 mei 2019 00:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik hou precies net zo veel over nu als toen ik dubbel zo veel verdiende.
Was je cutiepetutie neefje er ookquote:Op maandag 20 mei 2019 00:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja hoor, zie ik mn familie ook nog eens haha
Meidquote:
Jmmrquote:
Ze houdt je in de gaten hoorquote:Op maandag 20 mei 2019 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had gezegd dat ik ging slapen
Nee ik had gisteren mn eigen verjaardagsfeestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |