Hem laten denken dat je een uitzichtsloze callcentermedewerker bent met een hongerloontjequote:
quote:
Hahaquote:
Hehequote:Op zondag 19 mei 2019 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hem laten denken dat je een uitzichtsloze callcentermedewerker bent met een hongerloontje
Oh is dat niet zo?quote:Op zondag 19 mei 2019 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hem laten denken dat je een uitzichtsloze callcentermedewerker bent met een hongerloontje
Overkomt de beste, vriendquote:Op zondag 19 mei 2019 23:49 schreef JimmyDean het volgende:
Oke twee spelfouten in een kort tijdsbestek, jammer.
Jezus Jimmy wat ben je toch een domme mongool, godsallejezusquote:
Joh da mendequote:Op zondag 19 mei 2019 23:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hehe
Hans lijkt het ook niet te willen geloven
Wat onaardig zeg, ik heb je gesprek niet gevolgd.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jezus Jimmy wat ben je toch een domme mongool, godsallejezus
Nou nou nouquote:Op zondag 19 mei 2019 23:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jezus Jimmy wat ben je toch een domme mongool, godsallejezus
Breaking Bad in een loempiacaravanquote:
Ik alleen wijn en droge crackersquote:Op zondag 19 mei 2019 23:50 schreef JimmyDean het volgende:
Honger dat ik heb, niet normaal. Niks in huis natuurlijk verdomme behalve bier dan.
We weten toch allemaal dat jij gewoon loempia's vouwtquote:Op zondag 19 mei 2019 23:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nou nou nou
Hoe moet hij nou weten of dat wel of niet zo is
Is niet mijn bedrijf hoor, dus letterlijk een hongerloontje hahaquote:Op zondag 19 mei 2019 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We weten toch allemaal dat jij gewoon loempia's vouwt
Prima combinatie, eet smakelijk 👍quote:Op zondag 19 mei 2019 23:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In mijn koelkast alleen bier, kaas en mayonaise.
Ik heb denk ik ook nog wel kaas en eieren over de datum. En curry. En vier Bavaria die tot maart 2018 goed zijn.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ahahaquote:Op zondag 19 mei 2019 23:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is niet mijn bedrijf hoor, dus letterlijk een hongerloontje haha
Echte klacht is Bavaria, zelfs Pitt bier is nog lekkerder.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb denk ik ook nog wel kaas en eieren over de datum. En curry. En vier Bavaria die tot maart 2018 goed zijn.
Ik drink sowieso geen bier dus ja ook geen verstand vanquote:Op zondag 19 mei 2019 23:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Echte klacht is Bavaria, zelfs Pitt bier is nog lekkerder.
prima maar ik zou mosterd aanbevelen bij de kaas.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
haha homoquote:Op zondag 19 mei 2019 23:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik drink sowieso geen bier dus ja ook geen verstand van
Klopt, was prima te doen en weer genezen van pizza voor een paar wekenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hebben prof en Zosk ook vandaag gehad
Oh gossie wat een interessante info! Ben benieuwd wat voor smaak dat was.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hebben prof en Zosk ook vandaag gehad
Heb je je ogen in je broekzak zitten?quote:Op zondag 19 mei 2019 23:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
prima maar ik zou mosterd aanbevelen bij de kaas.
Nee het is zondag, dan speelt niemand met jouw privéquote:
Oh ja shitquote:Op zondag 19 mei 2019 23:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee het is zondag, dan speelt niemand met jouw privé
Zou het liefst elke dag pizza eten maar ik eet het eens per maand...quote:Op zondag 19 mei 2019 23:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klopt, was prima te doen en weer genezen van pizza voor een paar weken
Ik heb gewoon niet genoeg geld om zo vaak te bestellenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou het liefst elke dag pizza eten maar ik eet het eens per maand...
quote:Op zondag 19 mei 2019 23:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet genoeg geld om zo vaak te bestellen
10 euro per dag, dus 300 euro per maand - wat je normaal aan avondeten zou besteden. Zou wel moeten lukken lijkt me.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet genoeg geld om zo vaak te bestellen
Maakt mij niet uit, er is Zaanse mosterd en mayonaisequote:Op zondag 19 mei 2019 23:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh gossie wat een interessante info! Ben benieuwd wat voor smaak dat was.
[..]
Heb je je ogen in je broekzak zitten?
Ik ga iedere dag naar de AH en geef dan echt geen 10 euro uit hoor, dat red ik nooitquote:Op zondag 19 mei 2019 23:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
10 euro per dag, dus 300 euro per maand - wat je normaal aan avondeten zou besteden. Zou wel moeten lukken lijkt me.
Ligt aan het werk dat je moet doenquote:
Stond er mosterd bij de drie dingen die ik in mijn koelkast heb?quote:Op zondag 19 mei 2019 23:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, er is Zaanse mosterd en mayonaise
Gewoon in het algemeen om fatsoenlijk rond te komen bedoel ik, los van het werk dat je moet doenquote:
Heb je zo weinig speling?quote:Op zondag 19 mei 2019 23:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga iedere dag naar de AH en geef dan echt geen 10 euro uit hoor, dat red ik nooit
Prof had peperoni en Zosk salamiquote:Op zondag 19 mei 2019 23:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh gossie wat een interessante info! Ben benieuwd wat voor smaak dat was.
[..]
Heb je je ogen in je broekzak zitten?
Te veel variabelen om hier een eenduidig antwoord op te kunnen geven.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen om fatsoenlijk rond te komen bedoel ik, los van het werk dat je moet doen
Oh okéquote:Op zondag 19 mei 2019 23:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Te veel variabelen om hier een eenduidig antwoord op te kunnen geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |