prima maar ik zou mosterd aanbevelen bij de kaas.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In mijn koelkast alleen bier, kaas en mayonaise.
haha homoquote:Op zondag 19 mei 2019 23:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik drink sowieso geen bier dus ja ook geen verstand van
Klopt, was prima te doen en weer genezen van pizza voor een paar wekenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hebben prof en Zosk ook vandaag gehad
Oh gossie wat een interessante info! Ben benieuwd wat voor smaak dat was.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hebben prof en Zosk ook vandaag gehad
Heb je je ogen in je broekzak zitten?quote:Op zondag 19 mei 2019 23:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
prima maar ik zou mosterd aanbevelen bij de kaas.
Nee het is zondag, dan speelt niemand met jouw privéquote:
Oh ja shitquote:Op zondag 19 mei 2019 23:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee het is zondag, dan speelt niemand met jouw privé
Zou het liefst elke dag pizza eten maar ik eet het eens per maand...quote:Op zondag 19 mei 2019 23:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klopt, was prima te doen en weer genezen van pizza voor een paar weken
Ik heb gewoon niet genoeg geld om zo vaak te bestellenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou het liefst elke dag pizza eten maar ik eet het eens per maand...
quote:Op zondag 19 mei 2019 23:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet genoeg geld om zo vaak te bestellen
10 euro per dag, dus 300 euro per maand - wat je normaal aan avondeten zou besteden. Zou wel moeten lukken lijkt me.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet genoeg geld om zo vaak te bestellen
Maakt mij niet uit, er is Zaanse mosterd en mayonaisequote:Op zondag 19 mei 2019 23:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh gossie wat een interessante info! Ben benieuwd wat voor smaak dat was.
[..]
Heb je je ogen in je broekzak zitten?
Ik ga iedere dag naar de AH en geef dan echt geen 10 euro uit hoor, dat red ik nooitquote:Op zondag 19 mei 2019 23:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
10 euro per dag, dus 300 euro per maand - wat je normaal aan avondeten zou besteden. Zou wel moeten lukken lijkt me.
Ligt aan het werk dat je moet doenquote:
Stond er mosterd bij de drie dingen die ik in mijn koelkast heb?quote:Op zondag 19 mei 2019 23:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, er is Zaanse mosterd en mayonaise
Gewoon in het algemeen om fatsoenlijk rond te komen bedoel ik, los van het werk dat je moet doenquote:
Heb je zo weinig speling?quote:Op zondag 19 mei 2019 23:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga iedere dag naar de AH en geef dan echt geen 10 euro uit hoor, dat red ik nooit
Prof had peperoni en Zosk salamiquote:Op zondag 19 mei 2019 23:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh gossie wat een interessante info! Ben benieuwd wat voor smaak dat was.
[..]
Heb je je ogen in je broekzak zitten?
Te veel variabelen om hier een eenduidig antwoord op te kunnen geven.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen om fatsoenlijk rond te komen bedoel ik, los van het werk dat je moet doen
Oh okéquote:Op zondag 19 mei 2019 23:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Te veel variabelen om hier een eenduidig antwoord op te kunnen geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |