abonnement Unibet Coolblue
pi_186994741
quote:
9s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:14 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Nee ik verlaag mij in niveau natuurlijk

Maar vind het ook gewoon leuk om er hard op in te gaan. En dit draadje en de kritiek gaat op een gegeven moment te ver.
Iemand uitschelden (hoer in dit geval) hoeft van mij ook niet, maar alle kritiek is wel terecht imo. Je zult maar haar vader zijn man :') 'He,ik heb je dochter gister ook nog gezien op TV'.
pi_186995010
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:16 schreef nickhguitar het volgende:
Je zult maar haar vader zijn man 'He,ik heb je dochter gister ook nog gezien op TV'.
Omdat?
  maandag 20 mei 2019 @ 23:43:41 #163
436222 Japepk
Padvinder
pi_186995324
quote:
9s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:14 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Nee ik verlaag mij in niveau natuurlijk

Maar vind het ook gewoon leuk om er hard op in te gaan. En dit draadje en de kritiek gaat op een gegeven moment te ver.
Hoe zou jij haar outfit omschrijven? Hoerig is het eerste wat ik ervan dacht. Het is niet uitdagend, zoals de scheurjurk van Trijntje/Edsilia, noch stijlvol. Goedkoop zou je het ook kunnen noemen wellicht.

NB: ik heb het dus niet over haarzelf, maar over haar outfit. Haar keuze om zo gekleed te gaan en zich zo te profileren vind ik aandachttrekkerij, waarvan ik denk dat dat ook op een andere/betere manier had gekund. De opmerking over Madonna vond ik bijvoorbeeld behoorlijk spot-on, de overige hysterie behoorlijk kansloos. In talkshows profileert ze zich veel leuker als songfestivalkenner/fan.
't Echte en 't ware!
  maandag 20 mei 2019 @ 23:45:02 #164
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_186995364
Om in de wijze woorden van Karel van de Graaf te spreken: Heren, heren!

Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_186995466
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:43 schreef Japepk het volgende:
Hoe zou jij haar outfit omschrijven? Hoerig is het eerste wat ik ervan dacht. Het is niet uitdagend, zoals de scheurjurk van Trijntje/Edsilia, noch stijlvol. Goedkoop zou je het ook kunnen noemen wellicht.
Moet zij weten.

Al gaat ze naakt, niet mijn probleem. Als het een gast was en hij had zich uitdagend gekleed, was het zeker een baas.

Uberhaupt ESF kijken en dan klagen over de kleding en mensen daar. :')
  maandag 20 mei 2019 @ 23:53:14 #166
436222 Japepk
Padvinder
pi_186995556
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:49 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Moet zij weten.

Al gaat ze naakt, niet mijn probleem. Als het een gast was en hij had zich uitdagend gekleed, was het zeker een baas.

Uberhaupt ESF kijken en dan klagen over de kleding en mensen daar. :')
Juist bij ESF toch? Over de outfit van Duncan werd ook geklaagd/gediscussieerd. Dus over die van Emma ook. Zij is ook iemand die Nederland representeert en volgens mij zijn ze er al een jaar of 7 mee bezig om dat van het camp/circusimago te ontdoen in Nederland, wat dit jaar heeft geresulteerd in de winst. Ik zie het punt niet om dan, puur voor jezelf, zo hysterisch te gaan doen.

Enfin. Voor mij is het hiermee gezegd, agree to disagree. Focus me liever op de leuke delen in dit forum.
't Echte en 't ware!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 mei 2019 @ 23:53:50 #167
163650 Greys
pi_186995580
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:04 schreef Japepk het volgende:

[..]

Tot zover het toegankelijke ESF forum.
Tis zo toegankelijk dat jij het een hoerenkostuum mag vinden toch? :P
Zo veel mensen zo veel meningen. Niet iedereen zal het ermee eens zijn.

Ik hang zelf ergens in het midden. Vond het ietwat aandachtshoerig maar moest er ook wel om lachen. Vooral de Madonna opmerking :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 20 mei 2019 @ 23:58:28 #168
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_186995683
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Tis zo toegankelijk dat jij het een hoerenkostuum mag vinden toch? :P
Zo veel mensen zo veel meningen. Niet iedereen zal het ermee eens zijn.

Ik hang zelf ergens in het midden. Vond het ietwat aandachtshoerig maar moest er ook wel om lachen. Vooral de Madonna opmerking :D
Aan de ene kant denk ik 'waarom moeten we voor Nederland altijd zulke gekke mensen hebben' maar inderdaad, het is nou eenmaal het Songfestival en dan is gek niet zo.. gek.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 mei 2019 @ 00:11:00 #169
163650 Greys
pi_186995904
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:58 schreef Strani het volgende:

[..]

Aan de ene kant denk ik 'waarom moeten we voor Nederland altijd zulke gekke mensen hebben' maar inderdaad, het is nou eenmaal het Songfestival en dan is gek niet zo.. gek.
Ze was in de filmpjes waarin ze het regelde dat ze het mocht ook zo enorm hyper dus heel erg onverwacht was het natuurlijk ook niet. :D

En dr outfit. Mjah. Ik had voor iets stijlvollers gekozen maar ik ben dan ook twee keer zo oud en ze was behoorlijk bedekt verder toch? Roze veren passen op zich best bij het ESF. Ach ze heeft haar droom werkelijkheid zien worden en dat is me die paar kromme tenen wel waard.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187000739
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:43 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Is toch geen alu hoedje? Die trol wist dat ze haar moment ging pakken met tientallen miljoenen Europeaantjes voor de kijkbuis. Voor de BV Emma is dat goed. Ik vind het niks. Ieder zijn mening.
Nu ben ik al 14 jaar weg uit Nederland en woon in het schone Belgische Limburg, ik volg de Nederlandse TV nog wel, maar niet intensief, maar waar komt die Emma plotseling vandaan? Nog nooit van gehoord tot afgelopen zaterdagavond
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_187000776
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:33 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Nu ben ik al 14 jaar weg uit Nederland en woon in het schone Belgische Limburg, ik volg de Nederlandse TV nog wel, maar niet intensief, maar waar komt die Emma plotseling vandaan? Nog nooit van gehoord tot afgelopen zaterdagavond
Ik kende haar ook niet, maar nu kent iedereen haar dus haar missie is geslaagd. Ze is kennelijk ook niet dom, want ze heeft op de BNN University gezeten. :+
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:39:15 #172
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_187000818
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:33 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Nu ben ik al 14 jaar weg uit Nederland en woon in het schone Belgische Limburg, ik volg de Nederlandse TV nog wel, maar niet intensief, maar waar komt die Emma plotseling vandaan? Nog nooit van gehoord tot afgelopen zaterdagavond
Is een voormalig BNN-miepje met een item in DWDD en nog wat slechtbekeken programmatjes, dat op de een of andere manier is blijven hangen na de fusie met de Vara (terwijl het Vara-gevoel nu erg dominant is). Op de een of andere manier zien ze blijkbaar toch iets in d'r.

Het lijkt me zo'n stereotype stadse millennial die niet opgroeit, zich als dertiger realiseert dat dat toch wel handig is, en dan opeens in een diepe crisis belandt.
pi_187000884
Zij doet alles voor aandacht! Is met een doorschijnende jurk ook naar premieres gegaan enzo... Maar ja moet ze allemaal zelf weten natuurlijk.

  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:45:45 #174
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187000903
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:53 schreef Japepk het volgende:

[..]

Juist bij ESF toch? Over de outfit van Duncan werd ook geklaagd/gediscussieerd. Dus over die van Emma ook. Zij is ook iemand die Nederland representeert en volgens mij zijn ze er al een jaar of 7 mee bezig om dat van het camp/circusimago te ontdoen in Nederland, wat dit jaar heeft geresulteerd in de winst. Ik zie het punt niet om dan, puur voor jezelf, zo hysterisch te gaan doen.

Enfin. Voor mij is het hiermee gezegd, agree to disagree. Focus me liever op de leuke delen in dit forum.
Ik denk niet dat het een keuze was hysterisch te gaan doen.
Ik denk dat t een spontane, ietwat ongecontroleerde emotie was ;)

Van die reacties die mensen ook wel eens hebben als hun team wint bij voetbal en zo, als ze er echt enorm fan van zijn.

Dat het wellicht niet de meest representatieve professionele keuze was een enorme fan dit te laten presenteren? Sure. Maar ach.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_187000912
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:44 schreef larry_flynt het volgende:
Zij doet alles voor aandacht! Is met een doorschijnende jurk ook naar premieres gegaan enzo... Maar ja moet ze allemaal zelf weten natuurlijk.

[ afbeelding ]
Zo naar een televiziergala gaan :') Ze was toen volgens mij zelfs genomineerd voor een talent award.
pi_187000977
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:45 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het een keuze was hysterisch te gaan doen.
Ik denk dat t een spontane, ietwat ongecontroleerde emotie was ;)

Van die reacties die mensen ook wel eens hebben als hun team wint bij voetbal en zo, als ze er echt enorm fan van zijn.

Dat het wellicht niet de meest representatieve professionele keuze was een enorme fan dit te laten presenteren? Sure. Maar ach.
Ik geloof er echt geen reet van. Dit was ingecalculeerd. Om vervolgens zèlf de beelden ervan online te zetten. En na die foto's waarop te zien is wat ze naar dat Televiziergala draagt, weet ik dat zeker.

Sneu dat je vindt dat dit nodig is om verder te komen in je carrière.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sunshine1982 op 21-05-2019 12:08:10 ]
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:51:23 #177
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187000993
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:50 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik geloof er echt geen reet van. Dit was ingecalculeerd. En na die foto's waarop te zien is wat ze naar dat Televiziergala draagt, weet ik dat zeker.
Die foto deed me idd ook wel wat twijfelen ja :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_187012783
Er zit behoorlijk veel tijd tussen dat zij de punten geeft en dat Duncan wint. Ze staat buiten voor het Avrotros gebouw, je zou dan zeggen dat je naar binnen gaat als je de punten hebt geven. Maar nee ze blijft staan en op het moment Supreme gilt ze het uit met vuurwerk op de achtergrond. Ik weet het niet.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_187012808
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 21:52 schreef hole1988 het volgende:
Er zit behoorlijk veel tijd tussen dat zij de punten geeft en dat Duncan wint. Ze staat buiten voor het Avrotros gebouw, je zou dan zeggen dat je naar binnen gaat als je de punten hebt geven. Maar nee ze blijft staan en op het moment Supreme gilt ze het uit met vuurwerk op de achtergrond. Ik weet het niet.
Volgens mij kijken ze daar op een scherm ofzo want ze staat daar met veel meer mensen zag ik op een ander filmpje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')