Ja, terecht natuurlijk, die hadden beter beeld waarschijnlijk. Ik ga dus proberen een compilatie ervan te maken, maar ik moet vanaf morgen echt aan mijn scriptie zitten, dus als iemand zich geroepen voelt om de periscopevideo's te downloaden en te bewerken, graag! Misschien een manier om het zwarte gat tegen te gaanquote:Op zondag 19 mei 2019 22:57 schreef Joosie200 het volgende:
Mooi verslag @:Aoibhin
Thnx voor de periscope livestream @:Naatje_1
Ik schakelde uiteindelijk over op de NOS livestream.
Grappig hoe zo'n idee van kom laten we samen afspreken op Schiphol tot zoiets kan leiden. En waar een banner lastminute scoren al wel niet toe kan leiden
Volgens mij was het ook 6insidequote:Op zondag 19 mei 2019 23:28 schreef grazz het volgende:
Leuk om te lezen @:Aoibhin![]()
![]()
Ik heb je nog niet op tv voorbij zien komen, maar dat komt misschien zometeen nog bij SBS
edit: zal morgen wel te zien zijn bij 6inside verwacht ik
Wat tof, de banner in een instastory!quote:Op zondag 19 mei 2019 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
screenshots van instastories van avrotros esf
Oh!quote:
Trustenquote:Op maandag 20 mei 2019 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh!Verkeerde smiley, ik bedoelde deze:
![]()
![]()
![]()
Ik heb duidelijk twee weken nauwelijks slaap gehadIk doe het niet meer helemaal
Trustenquote:
Hulde voor julliequote:
Waar sta jij dan? Ik zie alleen een knappe jonge dame met een banner.quote:Op zondag 19 mei 2019 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
Toen werd ik door SBS 6 geïnterviewd.Met de banner vast
quote:Op maandag 20 mei 2019 11:31 schreef Moira. het volgende:
Van Duncans instagram (en vanaf zijn perspectief bij het binnenlopen):
[ afbeelding ]
Jullie hebben ‘m mooi omhoog gehouden hoor, dat moet ‘ie vast gezien hebben
quote:Op zondag 19 mei 2019 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
screenshots van instastories van avrotros esf
quote:Op maandag 20 mei 2019 11:31 schreef Moira. het volgende:
Van Duncans instagram (en vanaf zijn perspectief bij het binnenlopen):
[ afbeelding ]
Jullie hebben ‘m mooi omhoog gehouden hoor, dat moet ‘ie vast gezien hebben
die eerste afbeelding is exact hetzelfde als van z'n eigen instastoryquote:Op maandag 20 mei 2019 11:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, maar dus ook op z’n eigen instastory
Gaat er toch om waar het gedeeld wordt jongeuhhhquote:Op maandag 20 mei 2019 12:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die eerste afbeelding is exact hetzelfde als van z'n eigen instastoryMaargoed, wel leuk
Dat giechelen liet mij glimlachen gisterenquote:Op maandag 20 mei 2019 14:35 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb net voor het eerst naar de Naatje streams gekeken. Wat tof gedaan!![]()
Ik stond ook echt continu te giechelen op de achtergrond; ik lijk wel een of andere bakvisMaar goed, Nederland wint niet zo vaak het Songfestival
Echt allesquote:Op maandag 20 mei 2019 14:35 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb net voor het eerst naar de Naatje streams gekeken. Wat tof gedaan!![]()
Ik stond ook echt continu te giechelen op de achtergrond; ik lijk wel een of andere bakvisMaar goed, Nederland wint niet zo vaak het Songfestival
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |