Dat is dan wel zwak inderdaad. Maar goed, de Britten zijn nu toch al boos op alles en iedereen omdat hun beste liedje ooit niet heeft gewonnen.quote:Op zondag 19 mei 2019 16:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan dit soort uit de context gehaalde clickbait. Het filmpje is duidelijk van eerder in de week, maar nu lijkt het alsof de winnaar even de nummer laatst gaat natrappen. Hij zegt ook niet 'should step up', maar 'could step up a bit'. Hoe laat je iemand overkomen als een lompe klootzak, les 1.
Jaja merciquote:Op zondag 19 mei 2019 15:31 schreef lydiated het volgende:
De hele uitzending met Duits commentaar
http://www.daserste.de/un(...)ller-laenge-100.html
Zenuwengenotquote:Op zondag 19 mei 2019 17:01 schreef Blueheeler het volgende:
Aankomst Duncan vanaf 17.30 uur live te volgen via telegraaf.nl
Vooral BBC ben ik benieuwd naar jaquote:Op zondag 19 mei 2019 15:09 schreef Guanabana het volgende:
Als iemand linkjes kan vinden van BBC of Duits commentaar/uitzending, graag
Ik kan hier de hele dag wel naar staren. Ik wil dit als mn behangquote:
IK VIND DAT ZÓ MOOIquote:Op zondag 19 mei 2019 15:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik ook en ook dat stukje tijdens zijn winnaarsoptreden waar hij het publiek laat zingen
Ik wel, en I moved on.quote:Op zondag 19 mei 2019 17:07 schreef Chocoladesoes het volgende:
We hebben gewoon gewonnen (besef het na een dag nog steeds niet helemaal)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Bizar gevoel hequote:Op zondag 19 mei 2019 17:07 schreef Chocoladesoes het volgende:
Oud nieuws, next.quote:Op zondag 19 mei 2019 17:07 schreef Chocoladesoes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook een beetjequote:Op zondag 19 mei 2019 17:09 schreef grazz het volgende:
[..]
Bizar gevoel heBesef komt later (vandaag/van de week) wel. Ik zit zelf ook nog in een roes merk ik en ben brak.
Jaa kan het wel blijven kijken, geweldigquote:Op zondag 19 mei 2019 17:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
IK VIND DAT ZÓ MOOI![]()
en dan 'gooit' hij z'n hoofd achterover![]()
Wat een mooi mens![]()
*jankt weer* pfffffff
Dta ga ik wel missenquote:Op zondag 19 mei 2019 17:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook een beetje
24 uur geleden waren we allemaal bezig met ijsberen of andere dingen om onze gedachten wat te verzetten..
Ik zie er nu al naar uitquote:Op zondag 19 mei 2019 17:12 schreef grazz het volgende:
[..]
Dta ga ik wel missenvolgend jaar 0,0 zenuwen..verwacht ik
Als ik je man was: "ik heb voor mezelf gekookt. Ik zit nog in mijn F1 bubbel"quote:Op zondag 19 mei 2019 16:50 schreef GeorgeM het volgende:
). Ik zei tegen hem: 'vandaag ga ik ook nog niet koken, ik zit nog in m'n ESF-bubble' (kan nog wel efkes duren)
Zenuwen zijn er alsnog wel, want (even afwachten wie ons vertegenwoordigt) ik wil toch wel dat we als gastland in de top 10 eindigen.quote:
Zou lekker zijn maar uiteindelijk let niemand daar echt op hoor. De zenuwen zitten 'm dan misschien meer in de schade die Jan Smit als host zou kunnen aanrichten voor onze reputatiequote:Op zondag 19 mei 2019 17:15 schreef grazz het volgende:
[..]
Zenuwen zijn er alsnog wel, want (even afwachten wie ons vertegenwoordigt) ik wil toch wel dat we als gastland in de top 10 eindigen.
Misschien nog als ervaringsdeskundige, want ze heeft het toch 44 jaar mogen meemaken. Duncan hopelijk een stuk minder lang!quote:Op zondag 19 mei 2019 17:18 schreef TLC het volgende:
Nu krijgt die zangeres van Teach In nooit meer de vraag hoe het was om als laatste het ESF te winnen
Dit. Amsterdam is het songfestival niet waard. Waar dan wel maakt me verder niks uit.quote:Op zondag 19 mei 2019 16:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rotterdam lijkt mij prima. Amsterdam kan de kolere krijgen met hun verbod op alles.
En zo is hetquote:Op zondag 19 mei 2019 16:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rotterdam lijkt mij prima. Amsterdam kan de kolere krijgen met hun verbod op alles.
Je moet ook kijken naar waar de internationale ESC-fans naartoe willen he. Die dromen op dit moment niet van kubuswoningen en de Erasmusbrug; die willen alleen Amsterdam.quote:Op zondag 19 mei 2019 17:19 schreef IriYe het volgende:
[..]
Dit. Amsterdam is het songfestival niet waard. Waar dan wel maakt me verder niks uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |