abonnement Unibet Coolblue
pi_187401914
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 08:38 schreef Ikbenjandeboer het volgende:
In dit topic zie ik regelmatig de naam van Andre Rieu voorbij komen, waarbij ik mezelf afvraag of dit wel de juiste act is waarmee wij ons als Nederland, ten aanzien van 200 miljoen tv kijkers, willen profileren. Zijn orkest is pompeus en groots maar muzikaal is het, binnen het genre van de klassieke muziek, geen wereldtop. Als ik meneer Rieu dan afgelopen jaar voor een Champions League wedstrijd weer zie staan viool-playbacken dan komt dit plaatje meer in de buurt van een parodie dan een poging om een serieus optreden neer te zetten.

Een van de populairste muziekstromingen van de laatste jaren, de dance, heeft ook inmiddels bij het Songfestival een doorbraak bereikt, kijkende naar bijvoorbeeld Loreen. Laat deze muziekstroming nu net het visitekaartje zijn van Nederland. Binnen de dance is Nederland al jaren toonaangevend en hebben we echte wereldsterren, zoals Armin van Buuren, Martin Garrix, Tiesto en Afrojack.

In mijn optiek zou het fantastisch zijn wanneer we onze vooraanstaande en internationaal zeer geliefde DJ's co-producties laten maken met een aantal winnaars van de afgelopen jaren, en dan een geweldige show neer te zetten met de bekende liedjes in een nieuw en hip jasje, begeleidt door een spectaculaire combinatie van licht en geluid, waarop heel de zaal compleet los gaat. Dat maakt denk ik, zeker op tv, meer indruk dan dat oudbollige romantische plaatje dat Andre Rieu altijd neerzet.
De meeste van die dj's zijn nogal over the hill. 5 of 10 jaar terug had je daar nog een goed figuur mee geslagen, nu bereik je daar de jongeren niet echt meer mee. Behalve met Martin Garrix, maar dat is verreweg de grootste naam en is misschien onbereikbaar voor de organisatie.

Op het songfestival komt alles een aantal jaren te laat, Euphoria was eigenlijk al een oubollig dancenummer toen het uitkwam. Dit jaar was eigenlijk alleen Mahmood die echt een moderne sound had. Het urban genre, hiphop, is nu verreweg de grootste stroming bij jongeren, ook in Nederland. Daar zou je eigenlijk iets mee moeten doen. Het songfestival is sowieso veel te blank.
pi_187402181
Als je Martin Garrix laat weten dat er 200 miljoen mensen meekijken wordt hij misschien wel enthousiast :P of misschien zoiets zoals Zweden deed met de muziek van Avicii bij de opening van de finale.
pi_187402987
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 10:07 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

De meeste van die dj's zijn nogal over the hill. 5 of 10 jaar terug had je daar nog een goed figuur mee geslagen, nu bereik je daar de jongeren niet echt meer mee. Behalve met Martin Garrix, maar dat is verreweg de grootste naam en is misschien onbereikbaar voor de organisatie.

Op het songfestival komt alles een aantal jaren te laat, Euphoria was eigenlijk al een oubollig dancenummer toen het uitkwam. Dit jaar was eigenlijk alleen Mahmood die echt een moderne sound had. Het urban genre, hiphop, is nu verreweg de grootste stroming bij jongeren, ook in Nederland. Daar zou je eigenlijk iets mee moeten doen. Het songfestival is sowieso veel te blank.
Je hebt zeker een punt! Ik loop ook een beetje achter dus wat dat betreft perfect in pas met het songfestival :p

Zolang we de wereld van de stoel kunnen blazen vind ik het prima :D
pi_188009434
Een evolutie van dutch dance ofzo iets, daar ben ik wel voor als intervalact.

Met onder andere






Dance is erg belangrijk voor de Nederlandse industrie. ADE en AMF zijn grote events, op het AMF wordt de DJ Mag top bekend gemaakt. Armin van Buuren heeft al een paar jaar A State Of Trance, er was Sensation, Q-Dance is erg groot in NL met festivals als Defqon 1 en organiseert sinds een paar jaar ook vergelijkbare festivals in het buitenland. Tiësto, Afrojack, Garrix, van Buuren zijn erg groot internationaal. Deze festivals en events (Decibel, Hard Bass, Qlimax, Qapital, voorheen Q-Base / nu ImpaQt) worden al jaren goed bezocht door een groot internationaal en jong publiek.

De mix van Aviici destijds vond ik ook goed te pruimen.

Oh en eindigen met Snollebollekes met van links naar rechts natuurlijk :P

[ Bericht 8% gewijzigd door Meridiaan op 19-07-2019 19:21:41 ]
pi_188009610
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 19:12 schreef Momo... het volgende:

[..]

Bij een soort Nederlandse love love peace peace? Dan mag ze mokka ijs eten op het podium terwijl er verder idianentooien, krumpers, scheurjurken, lichtjes in de hand, fisting etc. voorbij komen :D
De fisting heb ik destijds gemist denk ik?
pi_188009729
Rieu vind ik trouwens prima, of het Metropole Orkest. Oostenrijk had ook een klassieke opening met een violiste en een orkest, volgens mij had Rusland nog eens een mannenkoor als intervalact.

De Troubadour wordt hierboven ook mooi gezongen zeg, die stem is nog heel mooi doorleefd

En een opsomming van alle foute Nederlandse dingen vind ik erg leuk.

Ja, ik ben eruit :D
pi_188009955
@Meridiaan hoop ook op meerdere dj's, zou gaaf zijn
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 juli 2019 @ 19:48:45 #108
163650 Greys
pi_188010340
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 18:51 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

De fisting heb ik destijds gemist denk ik?
Og3ne die steeds met de vuistjes in de lucht sloegen in hun choreografietje. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188010592
begin met een orkest en een klompendans..

En dan de dansers hun outfit afgooien en modern verder dansen onder een DJ :Y
dag
pi_188011556
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 10:07 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

De meeste van die dj's zijn nogal over the hill. 5 of 10 jaar terug had je daar nog een goed figuur mee geslagen, nu bereik je daar de jongeren niet echt meer mee. Behalve met Martin Garrix, maar dat is verreweg de grootste naam en is misschien onbereikbaar voor de organisatie.

Op het songfestival komt alles een aantal jaren te laat, Euphoria was eigenlijk al een oubollig dancenummer toen het uitkwam. Dit jaar was eigenlijk alleen Mahmood die echt een moderne sound had. Het urban genre, hiphop, is nu verreweg de grootste stroming bij jongeren, ook in Nederland. Daar zou je eigenlijk iets mee moeten doen. Het songfestival is sowieso veel te blank.
Als je kijkt waar de televoters zoal voor kiezen (Noorse Yoik, Deense Vikingen) is het publiek dan ook nogal over the hill, dus ik betwijfel of je hier echt een probleem mee oplost. Sterker nog, ik denk dat de gemiddelde ESF-kijker helemaal niet geïnteresseerd is in de meuk die momenteel scoort in de Top 40.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_188011723
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 21:07 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Als je kijkt waar de televoters zoal voor kiezen (Noorse Yoik, Deense Vikingen) is het publiek dan ook nogal over the hill, dus ik betwijfel of je hier echt een probleem mee oplost. Sterker nog, ik denk dat de gemiddelde ESF-kijker helemaal niet geïnteresseerd is in de meuk die momenteel scoort in de Top 40.
Mahmood scoorde toch ook goed? Ouwe lullen kijken toch wel, het is zaak om de jongeren aan je te binden (of niet, maar dan leg je je neer bij de vergrijzing van je publiek).
pi_188011815
Aantal jongere kijkers was dit jaar hoger, dus dat is een goed teken
quote:
Younger audiences are watching the Eurovision Song Contest in ever greater numbers too.

On average, 45.3% of 15 to 24-year-olds watching TV in 40 markets enjoyed the Grand Final; 2 percentage points higher than 2018 and four times higher than the broadcast channels average (11.7%)
pi_188012189
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 21:18 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Mahmood scoorde toch ook goed? Ouwe lullen kijken toch wel, het is zaak om de jongeren aan je te binden (of niet, maar dan leg je je neer bij de vergrijzing van je publiek).
Jongeren kijken ook enthousiast naar Heel Holland Bakt en We Zijn Er Bijna, dus ik betwijfel of het ESF behoefte heeft aan een hippe intervalact, die verder amper aansluit bij de rest van het programma.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_188014162
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 21:40 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Jongeren kijken ook enthousiast naar Heel Holland Bakt en We Zijn Er Bijna, dus ik betwijfel of het ESF behoefte heeft aan een hippe intervalact, die verder amper aansluit bij de rest van het programma.
Dat het voor jou niet hoeft is duidelijk :)

Ik weet trouwens niet wat het percentage jongeren is dat naar We Zijn Er Bijna kijkt. Gokje: niet hoog.
pi_188015724
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 23:05 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Dat het voor jou niet hoeft is duidelijk :)

Ik weet trouwens niet wat het percentage jongeren is dat naar We Zijn Er Bijna kijkt. Gokje: niet hoog.
Ik heb een dochter van 21.
Ik ken serieus niemand van die leeftijd (en ze heeft een erg grote vriendenkring) die daarnaar kijkt. Echt niemand.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2019 00:23:02 ]
pi_188015801
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 21:40 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Jongeren kijken ook enthousiast naar Heel Holland Bakt en We Zijn Er Bijna, dus ik betwijfel of het ESF behoefte heeft aan een hippe intervalact, die verder amper aansluit bij de rest van het programma.
Je hebt De Mix nodig. Iets wat beiden aantrekt.
Duncan won dit jaar omdat hij voldeed aan die eis.

Zelfde voor de stage/staging.
Te groot en spectaculair hoeft niet. Te klein hoeft ook niet.

Iedereen lijkt hier alleen te kijken naar de hoogte van de hal.

Duncan won dit jaar met minimale visuals.
En hoeveel deelnemers maken er uberhaupt gebruik van die hoogte? Of van alle techniek die aanwezig is?
Wat doen ze ermee?

Of is het bedoelt alleen voor de interval acts want ja dan snap ik het wel, dan kan je groots uitpakken.

Er zitten zoveel aspecten aan een festival als dit dat ik het erg vreemd vind dat iedereen zo focust op alleen de hoogte.
pi_188015829
Oh dit had allemaal in een ander topic gemoeten, Greys help!
(Ik dacht dat ik in dat andere topic zat hahaha)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 juli 2019 @ 00:34:06 #118
163650 Greys
pi_188015861
Welnee, ik zag ergens het woord 'intervalacts' in je post. Klopt prima met de TT.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188016022
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 00:34 schreef Greys het volgende:
Welnee, ik zag ergens het woord 'intervalacts' in je post. Klopt prima met de TT.
Ook goed, ik vond zelf m'n laatste post beter passen in het topic Rotterdam/Maastricht.

Qua intervalacts vind ik alles wat hier genoemd word prima. Rieu (best selling Dutch artist ever, leuk voor het begin deuntje), DJ's samen met de foute 90s danceacts waar we er zoveel van hebben (ik vind ze niet fout maar schijnbaar vinden veel mensen dat) GET READY FOR THIS *O* , en ik blijf erbij, al jaren, the Ladies of Soul (simpelweg vanwege wat meer kleur op het songfestival én omdat ze allemaal al daar eens aan meegedaan hebben én omdat ze sfeer kunnen brengen en erg bekend/geliefd zijn via YT)
pi_188227416

Alleen dan nog met Vengaboys, en 2 brothers on the 4th floor.
Armin van Buren op de achtergrond die een beetje voor jan lul aan de knoppen draait, mooi man.
pi_188227476
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 21:18 schreef tralalala het volgende:

Alleen dan nog met Vengaboys, en 2 brothers on the 4th floor.
Armin van Buren op de achtergrond die een beetje voor jan lul aan de knoppen draait, mooi man.
Het songfestival is in 2020. Niet in 1995.
pi_188227498
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 21:25 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Het songfestival is in 2020. Niet in 1995.
;(
pi_188227907
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 21:25 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Het songfestival is in 2020. Niet in 1995.
We moeten 44 jaar aan NL muziekgeschiedenis tonen man :{w
dag
pi_188228015
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 22:06 schreef Peter het volgende:

[..]

We moeten 44 jaar aan NL muziekgeschiedenis tonen man :{w
Graag aanvullen:
- Jostiband
- jaren 90 dance muziek
- Muziek uit Volendam
- Lee Towers of Andre Rieu
- Koos Alberts
pi_188811029
tijdvoormax twitterde op donderdag 05-09-2019 om 17:51:28 .@Sienekemusic & @JohndeBever zingen een medley van Sha-La-Lie & Jij Krijgt Die Lach Niet Van Mijn Gezicht. Bedankt voor het kijken! ❤ #TijdvoorMAX https://t.co/rZx0KKkBPR reageer retweet
Niets meer aan doen!
pi_188842504
In het Executive producer leest mee topic zie ik veel voorstellen waarin oud-deelnemers een rol hebben. Bijv. alle NLse winnaars (incl. hologrammen) of een overzicht met optredens. Ik ben benieuwd wat jullie daar van vinden. Waarom moeten we de songfestival geschiedenis tonen tijdens de shows? Ik vind het eerlijk gezegd niet zo leuk. De ESC fans zullen het wellicht nog leuk vinden dat Sieneke of De Toppers kort langskomen, maar die 199 miljoen andere mensen die kijken vrees ik niet. Maar ik hoor graag wat jullie vinden. Is dit nu zo’n musthave?
Ps het filmpje op het Eurovision kanaal over de Nederlandse host geschiedenis is heel leuk gedaan.. dat is ook een manier om het verleden te laten zien.
pi_188842520
@Mlita Ilse en Anouk mogen van mij wel een rol krijgen, of wat beelden dan hoe het na 44 jaar toch weer gelukt is, maar de Toppers en Sieneke enzo hoeft van mij ook echt niet nee. Helemaal niet live in ieder geval :D
  zondag 8 september 2019 @ 08:48:23 #128
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_188842545
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 08:40 schreef Mlita het volgende:
In het Executive producer leest mee topic zie ik veel voorstellen waarin oud-deelnemers een rol hebben. Bijv. alle NLse winnaars (incl. hologrammen) of een overzicht met optredens. Ik ben benieuwd wat jullie daar van vinden. Waarom moeten we de songfestival geschiedenis tonen tijdens de shows? Ik vind het eerlijk gezegd niet zo leuk. De ESC fans zullen het wellicht nog leuk vinden dat Sieneke of De Toppers kort langskomen, maar die 199 miljoen andere mensen die kijken vrees ik niet. Maar ik hoor graag wat jullie vinden. Is dit nu zo’n musthave?
Ps het filmpje op het Eurovision kanaal over de Nederlandse host geschiedenis is heel leuk gedaan.. dat is ook een manier om het verleden te laten zien.
Ik hoop wel dat het ergens een (klein) rolletje krijgt. Nederland is een van de zes landen die sinds de eerste editie meedoet en daar mag best wel wat aandacht aan besteed worden. Zeker in het kader van vrijheid, eenheid, verbinding en waarom het songfestival eigenlijk is opgericht. Van mij hoeft Sieneke etc niet uit de kast gehaald te worden. Aandacht aan de geschiedenis kan ook op zoveel andere manieren.

De enige oud deelnemer die wat mij betreft moet optreden is ABBA volgend jaar! *O*
pi_188842566
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 08:48 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

De enige oud deelnemer die wat mij betreft moet optreden is ABBA volgend jaar! *O*
Jaa dat zou ik ook echt geweldig vinden
  zondag 8 september 2019 @ 08:54:45 #130
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_188842606
Ik zou het wel leuk vinden als er door het team van Zondag met Lubach bijvoorbeeld een filmpje wordt gemaakt over onze songfestivalgeschiedenis. Met aandacht voor de gloriedagen en de zwarte bladzijde van de songfestivalgeschiedenis: de jaren 2005-2013.
pi_188843910
Jaaah goed plan! En al vaker genoemd: Duncan Laurence met het Metropole orkest.
Ze moeten het inderdaad subtiel verwerken. Zal een uitdaging zijn, maar ik vertrouw dit team wel.
pi_188844552
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 08:40 schreef Mlita het volgende:
In het Executive producer leest mee topic zie ik veel voorstellen waarin oud-deelnemers een rol hebben. Bijv. alle NLse winnaars (incl. hologrammen) of een overzicht met optredens. Ik ben benieuwd wat jullie daar van vinden. Waarom moeten we de songfestival geschiedenis tonen tijdens de shows? Ik vind het eerlijk gezegd niet zo leuk. De ESC fans zullen het wellicht nog leuk vinden dat Sieneke of De Toppers kort langskomen, maar die 199 miljoen andere mensen die kijken vrees ik niet. Maar ik hoor graag wat jullie vinden. Is dit nu zo’n musthave?
Ps het filmpje op het Eurovision kanaal over de Nederlandse host geschiedenis is heel leuk gedaan.. dat is ook een manier om het verleden te laten zien.
Ja, door dat Sietse-topic ben ik erachter gekomen dat velen hier erg hechten aan dingen waar Nederland volgens mij niet zo bijzonder in is. Maar goed, als dat is wat de Nederlander wil zien... ik vraag me alleen af of het in het buitenland de mensen iets kan boeien. Je denkt toch niet dat Pjotr uit Vladivostok nog weet wie Sieneke is?

Lenny Kuhr mag van mij wel komen, die krijgt zo'n zaal nog wel mee. De Linnets, als Ilse en Waylon samen gaan (nee dus). Laat de rest maar zitten.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 september 2019 @ 11:44:35 #133
163650 Greys
pi_188844600
Oud deelnemers op laten draven op het podium hoeft van mij ook niet. Kan prima in een overzichtsfilmpje ofzo, de jarenlange reis naar de overwinning.

Duncan komt sowieso al optreden. Logisch.

Als je alle buitenlandse esf fans zag gillen tijdens Eurovision in Concert toen Sieneke kwam denk ik dat de fans idd zéker nog wel weten wie ze is :D Maar dat hoeft van mij ook absoluut niet allemaal als interval-act. Gaan ze ook vast niet doen. En ik denk dat héél weinig mensen hier dat ook echt willen, dat de Toppers zouden opdraven. :P

Edit: zie nu je toevoeging. Ja eens. Een paar echte iconen, oké. Anouk die het tij keerde. TCL zou geweldig zijn. Lenny idd met Troubadour. Maar de Trebles mogen voor de tv blijven zitten. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188844641
Precies! We gaan niet reageren in dat topic (al sta ik wel achter de anti-André Rieu posts :o ), maar ga er maar van uit dat Sietse en team er selectief mee omgaan.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 september 2019 @ 11:50:05 #135
163650 Greys
pi_188844658
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:48 schreef Mlita het volgende:
Precies! We gaan niet reageren in dat topic (al sta ik wel achter de anti-André Rieu posts :o ), maar ga er maar van uit dat Sietse en team er selectief mee omgaan.
Tuurlijk. :Y
Zeker weten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188844684
Ze moeten Cee trouwens inhuren :D
Zulke goeie ideeën!
pi_188844694
Ik wil die landen pins *O* w/
pi_188844697
Ander topic ~O>
pi_188844703
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:48 schreef Mlita het volgende:
Precies! We gaan niet reageren in dat topic (al sta ik wel achter de anti-André Rieu posts :o ), maar ga er maar van uit dat Sietse en team er selectief mee omgaan.
Laten we het hopen. Hoe meer berichten ik daar lees, hoe meer ik hoop dat Sietse het volledig negeert :)

Iedereen is trots op een bepaald stukje Nederland. Maar dat moet je toch niet allemaal in zo'n avond willen proppen, daar zit de eerder genoemde Pjotr toch niet op te wachten. Die wil gewoon entertainment, niet 'kijk eens hoe goed wij zijn in hi-tech kantklossen'.
pi_188844711
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:48 schreef Mlita het volgende:
Precies! We gaan niet reageren in dat topic (al sta ik wel achter de anti-André Rieu posts :o ), maar ga er maar van uit dat Sietse en team er selectief mee omgaan.
_O-

Ik denk ook steeds bij elke André Rieu post, neeehee niet weer :')
pi_188844733
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:53 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Laten we het hopen. Hoe meer berichten ik daar lees, hoe meer ik hoop dat Sietse het volledig negeert :)

Iedereen is trots op een bepaald stukje Nederland. Maar dat moet je toch niet allemaal in zo'n avond willen proppen, daar zit de eerder genoemde Pjotr toch niet op te wachten. Die wil gewoon entertainment, niet 'kijk eens hoe goed wij zijn in hi-tech kantklossen'.
_O- helemaal mee eens!
pi_188844941
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 08:40 schreef Mlita het volgende:
In het Executive producer leest mee topic zie ik veel voorstellen waarin oud-deelnemers een rol hebben. Bijv. alle NLse winnaars (incl. hologrammen) of een overzicht met optredens. Ik ben benieuwd wat jullie daar van vinden. Waarom moeten we de songfestival geschiedenis tonen tijdens de shows? Ik vind het eerlijk gezegd niet zo leuk. De ESC fans zullen het wellicht nog leuk vinden dat Sieneke of De Toppers kort langskomen, maar die 199 miljoen andere mensen die kijken vrees ik niet. Maar ik hoor graag wat jullie vinden. Is dit nu zo’n musthave?
Ps het filmpje op het Eurovision kanaal over de Nederlandse host geschiedenis is heel leuk gedaan.. dat is ook een manier om het verleden te laten zien.
200% mee eens. Wij geven een feest en moeten onze gasten vermaken. Dat doe je niet met muziek die wij alleen kennen. Ja toch, niet dan?
pi_188848104
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 08:40 schreef Mlita het volgende:
In het Executive producer leest mee topic zie ik veel voorstellen waarin oud-deelnemers een rol hebben. Bijv. alle NLse winnaars (incl. hologrammen) of een overzicht met optredens. Ik ben benieuwd wat jullie daar van vinden. Waarom moeten we de songfestival geschiedenis tonen tijdens de shows? Ik vind het eerlijk gezegd niet zo leuk. De ESC fans zullen het wellicht nog leuk vinden dat Sieneke of De Toppers kort langskomen, maar die 199 miljoen andere mensen die kijken vrees ik niet. Maar ik hoor graag wat jullie vinden. Is dit nu zo’n musthave?
Ps het filmpje op het Eurovision kanaal over de Nederlandse host geschiedenis is heel leuk gedaan.. dat is ook een manier om het verleden te laten zien.
Mee eens, dat dacht ik zelf ook al toen ik in dat topic las (al ben ik blij dat iemand anders het hier ter sprake brengt :P). Er zijn niet zo heel veel liedjes die niet hebben gewonnen klassiekers geworden, dus oud Nederlands materiaal tonen, betekent toch vooral onbekende ouwe meuk voor veel kijkers. Van onze inzendingen kan ik me buitenlandse interesse voorstellen voor De Troubadour, Ding-A-Dong, Amsterdam, Hemel & Aarde, Birds, Calm After The Storm, Arcade, en voor de komische noot Sha-La-Lie. Voor twee van de recente knallers (Birds en CATS) ga je naar alle waarschijnlijkheid de uitvoerende artiesten zelf niet kunnen krijgen, dus dan wordt het nog minder. Er zijn natuurlijk ook intervalacts nodig tijdens de halve finales, en daarvoor zijn dit misschien 5 nuttig gevulde minuten.

Als je het verleden wil eren, kan je je beter beperken tot het recente verleden, en dan wat internationaler dan alleen Nederland. Ik zal straks wel even iets in die richting in het andere topic zetten.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_188852079
Zou Anouk echt niet te porren zijn voor een optreden? Volgens mij is ze toch redelijk ESF-minded, ze wordt wat dat betreft op handen gedragen in Nederland en ze kan er gewoon een mooi optreden van maken.
't Echte en 't ware!
  † In Memoriam † zondag 8 september 2019 @ 20:09:40 #145
368283 ato
pi_188852198
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 08:40 schreef Mlita het volgende:
In het Executive producer leest mee topic zie ik veel voorstellen waarin oud-deelnemers een rol hebben. Bijv. alle NLse winnaars (incl. hologrammen) of een overzicht met optredens. Ik ben benieuwd wat jullie daar van vinden. Waarom moeten we de songfestival geschiedenis tonen tijdens de shows? Ik vind het eerlijk gezegd niet zo leuk. De ESC fans zullen het wellicht nog leuk vinden dat Sieneke of De Toppers kort langskomen, maar die 199 miljoen andere mensen die kijken vrees ik niet. Maar ik hoor graag wat jullie vinden. Is dit nu zo’n musthave?
Ps het filmpje op het Eurovision kanaal over de Nederlandse host geschiedenis is heel leuk gedaan.. dat is ook een manier om het verleden te laten zien.
Niet alles hoeft, maar wel diegene die Nederlandse succesen waren.
Bv Teddy, Corry, Lenny, Teach inn en Duncan (maar die krijgt zijn rol toch wel).
Maar ook diegene die Nederland weer op de kaart brachten tijdens ESF, Ruth Jacott, Anouk, Edsilia, TCL.
Life can be a bitch, so like it..
pi_188852348
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 20:00 schreef Japepk het volgende:
Zou Anouk echt niet te porren zijn voor een optreden? Volgens mij is ze toch redelijk ESF-minded, ze wordt wat dat betreft op handen gedragen in Nederland en ze kan er gewoon een mooi optreden van maken.
Iedereen is gok ik wel te porren voor het promoten van je muziek voor 200 miljoen mensen :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 september 2019 @ 11:01:37 #147
163650 Greys
pi_189111513
Ik denk niet dat we André Rieu nog gaan zien tijdens het ESC2020:

https://travelandcruisewe(...)europe-cruise/57913/

Edit: De opening zou misschien net passen bedenk ik net..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_189112264
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 11:01 schreef Greys het volgende:
Ik denk niet dat we André Rieu nog gaan zien tijdens het ESC2020:

https://travelandcruisewe(...)europe-cruise/57913/

Edit: De opening zou misschien net passen bedenk ik net..
Jemig wat duur
pi_189112828
quote:
11s.gif Op woensdag 25 september 2019 11:45 schreef Em31 het volgende:

[..]

Jemig wat duur
Australische dollars (nog steeds duur, maar iets minder)
pi_189113195
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 12:14 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Australische dollars (nog steeds duur, maar iets minder)
Ohja, dat scheelt in ieder geval wel een paar duizend :D Al is rond de 5500 nog een aardig bedrag voor 15 dagen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')